نوشته شده توسط : allen

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/8124/Home/1

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM راهکاری است که شرکتها برای مدیریت تعاملات با مشتریان فعلی و یا مشتریان بالقوه‌شان از آن استفاده می کنند. مطلبی که در ادامه می‌خوانید توسط تیم وبلاگ نرم‌افزار CRM پیام گستر برای تسکولو نوشته شده است.

 

با ورود به دوران مدیریت مکانیزه سازمان‌ها، استفاده از نرم افزارها و ابزارهای اتوماسیون ساز و ارتباط با مشتری اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. به اذعان برندها و شرکت‌های بزرگ در تجارت جهانی، بهترین نرم افزار برای مدیریت ارتباط با مشتریان، نرم افزارهای CRM هستند. این سیستم‌ها به دو دسته‌ی تحت وب و ابری تقسیم بندی می‌شوند. نرم افزارهای ابری به صورت کلود در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و نرم افزارهای تحت وب عموما در سرورهای هر شرکت ذخیره می‌شوند و البته به سادگی از طریق مرورگرهای اینترنت در دسترس هستند. اما نرم افزارهای CRM دقیقا چه می‌کنند؟

این سیستم‌ها با مدیریت یکپارچه‌ی فرایندهای سازمان، برنامه ریزی برای وظایف و یادآوری‌ها، ارتباط موثر با مشتریان و ابزارهای دیگر، به بهبود بهره‌وری در سازمان و وفادارسازی مشتریان به همراه افزایش فروش آن کسب و کار منجر خواهند شد.

برترین نرم افزارهای سی آر ام کدام هستند؟

سخت ترین کار، انتخاب بهترین نرم افزار CRM از میان ده ها سیستم برتر است. اما مهمترین کاری که می توان انجام داد، یک مقایسه ساده از نرم افزارهایی است که در سطح جهانی در حال رقابت با یکدیگر هستند. در نهایت ما یکی از بهترین نرم افزار‌های سی آر ام فارسی را نیز معرفی خواهیم کرد.

 

Salesforce

نرم افزار  Salesforce  به مشاغل در هر اندازه کمک می‌کند تا فروش را تسریع کنند، کارهای خود را به صورت خودکار انجام دهند و تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرند. این نرم افزار یکی از معروف ترین و معتبر ترین سیستم‌های سی آر ام در دنیا است.

بهترین ویژگی‌های نرم افزار Salesforce CRM

● مدیریت سرنخ‌ها و مشتریان
● مدیریت فرصت فروش
● اجرای قوانین و اتوماسیون گردش کار
● گزارشات و داشبوردهای قابل برنامه ریزی
● برنامه و اپلیکیشن موبایل

Hubspot

از سال ۲۰۰۶،  HubSpot  برای فراگیری سیستم های CRM در جهان تلاش می کند. امروزه بیش از ۱۰۰ کشور جهان از نرم افزار، خدمات و پشتیبانی HubSpot برای تحول روش‌های جذب، درگیر کردن و بهره‌مندی مشتریان استفاده می‌کنند.

بهترین ویژگی‌های نرم افزار Hubspot CRM

  • راه اندازی سریع سی آر ام
  • مرکز بازاریابی و فروش
  • هاب سرویس
  • شخصی سازی و ایجاد فانل فروش
  • ۱۰۰٪ رایگان و همیشگی

نرم افزار  Freshsales

این نرم افزار از UI بسیار قدرتمند و زیبایی برخوردار است. Freshsales یک نرم افزار CRM فروش است که باعث می‌شود تا مشاغل با ابعاد مختلف بتوانند به جذب، مدیریت، بستن معامله و پرورش سرنخ‌ها بپردازند.

بهترین ویژگی های نرم افزار Freshsales CRM

  • ساخت تیم‌های فعال برای بخش‌های مختلف
  • ردیابی خودکار تعاملات مشتریان
  • ارائه گزارش جزئی از سرنخ‌ها و مشتریان
  • اتوماسیون چرخه کاری بر اساس هوش مصنوعی

نرم افزار Zoho

با بیش از ۱۵۰،۰۰۰ مشتری راضی،Zoho CRM  یکی از بهترین نرم افزارهای سی آر ام شناخته می‌شود. به دلیل یکپارچگی بسیار گسترده این CRM با تلفن، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و چت زنده استفاده از این CRM بسیار مورد پسند کسب و کارها در سراسر دنیاست.

 

بهترین ویژگی‌های نرم افزار Zoho CRM

  • مجهز به دستیار فروش zia بر پایه هوش مصنوعی برای گزارش گیری و پیش بینی‌های منطقی
  • گزینه‌های پیشرفته سفارشی سازی
  • مدیریت پیشرفته چرخه‌های کاری
  • ارسال در لحظه پیام‌های اعلان

نرم افزار Pipedrive

نرم افزار سی آر ام Pipedrive ابزاری برای مدیریت فروش تیم‌های کوچک با اهدافی بزرگ ایجاد شده است. این CRM خط فروش شما را به صورت تصویری گزارش می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که فعالیت‌های مهم و مکالمات از بین نمی‌روند.

بهترین ویژگی‌های نرم افزار Pipedrive CRM

  • برای ثبت نام به کارت اعتباری نیازی ندارید
  • افزایش فروش و پیشبرد آسان پروژه‌ها
  • قیمت گذاری انعطاف پذیر
  • بهترین پشتیبانی از مشتری

نرم افزار VTIGER

این نرم افزار دارای نسخه‌های کپی مختلفی است که متاسفانه تعدادی از آن‌ها به ایران هم راه پیدا کرده‌اند. ولی نسخه اصلی این نرم افزار برای شرکت‌ها با هر سایزی مناسب بوده و جوایز و افتخارات زیادی را کسب کرده‌است.

 

 

بهترین ویژگی‌های نرم افزار Vtiger CRM

  • بهبود فروش و بازاریابی
  • گزارش‌های تکمیلی از فرایندها
  • مناسب برای کسب و کارهای مختلف

 

نرم افزار CRM پیام گستر

 نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر به عنوان بهترین و جامع ترین نرم افزار CRM فارسی و پرچمدار بازار نرم افزارهای مدیریتی ایران، توانسته با در نظر گرفتن پکیج‌های ویژه‌ و مختلف برای کسب و کارها این امکان را به مشتریان خود بدهد تا امکاناتی را که مورد نیاز آن ها می باشد فراهم سازد.

بدین ترتیب کسب و کارها می توانند با توجه به میزان نیاز خود هزینه بپردازند. شرکت‌های بزرگ نیز می‌توانند از امکانات منحصر به فرد نرم افزار CRM پیام گستر استفاده کنند؛ امکاناتی مانند:

مدیریت تماس‌ها، پیگیری وظائف و یادآوری‌ها، سیستم تنظیم قرارهای ملاقات، تعیین و بررسی قیف فروش، دسترسی به اپلیکیشن و برنامه موبایل، مدیریت ارتباط با مشتریان با بررسی کامل سوابق، بانک اطلاعاتی ، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی با امکان ارسال انبوه فکس و ایمیل و پیامک، اتوماسیون اداری، خودکارسازی فرایندها و یکپارچگی با سایر نرم افزارها

https://www.payamgostar.com/

معیارهای انتخاب CRM مناسب چیست؟

در حالت کلی بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام) می‌بایست جامع و مانع باشد. جامعیت به این معناست که نرم افزار تهیه شده بتواند در تمامی قسمت‌های سازمان کاربرد داشته و بتوان همه بخش ها را با آن مدیریت نمود. مانعیت نیز به معنای قابلیت استفاده آن نرم افزار در سازمان‌های کوچک و بزرگ است و تمام نیازها در آن پوشش داده می‌شود. در بسیاری از مواقع شاهد آن هستیم که سازمان‌ها از هزینه‌ای که برای خرید و راه اندازی نرم افزار CRM می‌کنند تنها از ۱۰ درصد آن استفاده می‌کنند و ۹۰ درصد دیگر از امکاناتی که برای آن هزینه کردند، بلا استفاده است.

بدین ترتیب می‌توان گفت که :

یک نرم افزار CRM مناسب  باید برای تمام سوالات یک سازمان راهکار و پاسخ داشته باشد و مهم‌تر آنکه قابلیت شخصی سازی متناسب با هر کسب و کار را داشته باشد. در وهله‌ی بعدی می توان به امکان یکپارچگی با سایر نرم افزارها، دارا بودن اپلیکیشن موبایل و قیمت مناسب اشاره کرد.

 

منبع ::  این مطلب باز نشر شده از سایت تسکولو است 

 



:: برچسب‌ها: سی آر ام ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

سی آر ام مخفف چه کلماتی است؟

 

CRM مخفف (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری بوده و همانطور که از نام آن پیداست، یک پروسه برنامه ریزی شده برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان آتی کسب و کار هاست. هر استراتژی یا روشی که با استفاده از داده ها به ساختن، بهبود و مدیریت تعامل با مشتریان بپردازد، مفهوم CRM را تداعی می کند. امروزه آنچه از سی آر ام یاد می شود، بیشتر به معنی خود ابزار CRM و تکنولوژی آن است. بنابراین از سه دیدگاه مختلف، می توان CRM را یک تکنولوژی، استراتژی و فرآیند دانست که تمامی مزایای آن در نرم افزار CRM خلاصه می گردد.(بزرگترین خطایی که مردم هنگام انتخاب CRM انجام می دهند)

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.

سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان‌ها برخی روش‌هایی را شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها می باشد.

هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که این‌ها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند. مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگیهای مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد، تامین می کند. قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا استراتژی‌های مدیریت روابط با مشتری را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم می‌گیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده می‌شود.

 


CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمند تر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می‌باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.

کلمه CRM مخفف چه کلمات دیگری است ؟

CRM تعریف مشخصی ندارد؛ هر کسی آن را به شکلی تعریف کرده است.

حتی بر سر اینکه CRM مخفف چیست هم قطعیت کامل وجود ندارد و بعضی ها آن را مخفف Customer Relationship Marketing میدانند.

اما چیزی که مهم تر است این است که مدیریت ارتباط با مشتری با سه رویکرد کاملاً متفاوت مورد توجه قرار گرفته است: استراتژیک، عملیاتی و تحلیلی.

 

 

منبع : مقاله "crm مخفف چيست"  در ویرگول 



:: برچسب‌ها: سی آر ام ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

تجربه مشتری (CX) هنوز در سال 2020 پادشاه است. مدیریت مدرن ارتباط با مشتری (CRM) باید به عنوان یک فناوری اساسی برای جذب مشتری به منظور ارائه تجربیاتی که مشتریان شما را برای بازگشت بیشتر به کار می برد ، استفاده شود. در اینجا پنج روند برتر ما برای CRM در سال 2020 آورده شده است:

  1. خدمات سلف سرویس برای پشتیبانی از پایان مشتری تا پایان سفر افزایش می یابد. مشتریان بیشتر به عنوان اولین نقطه تماس با شرکت ها ، خود خدمت می کنند. خریداران B2B می خواهند به جای اینکه با یک عامل نزدیک به سه به یک صحبت کنند ، خودآموز شوند. مشتریان به محتوای سرویس سلف سرویس دسترسی پیدا می کنند و بیشتر از کانال های با کمک عامل پردازش می کنند . ما می بینیم که شرکت ها سرمایه گذاری خود را در فن آوری های خدمات خود افزایش می دهند: راه حل های مدیریت منابع بازاریابی برای ردیابی نتایج بازاریابی ، راه حل های تجارت و راه حل های قیمت گذاری پیکربندی قیمت (CPQ) مشتری ، چت روبات ها ، مدیریت دانش و موارد دیگر.
  2. هوش مصنوعی و اتوماسیون به پیشرفت نتایج CRM ادامه می دهند. CRM با سوخت هوش مصنوعی فروشندگان و نمایندگان را از طریق اقدامات صحیح راهنمایی می کند ، آنها را با بینش درست توانمند می کند و فعالیت ها ، پیکربندی های محصول و قیمت گذاری را بهینه می کند. ما می بینیم که شرکت ها اتوماسیون فرایند روباتیک (ՀՀԿ) و ربات هایی را که دارای ROI روشن هستند در اولویت قرار می دهند. با این حال ، ما می بینیم که شرکت ها با ابتکارات بزرگتر و تحول آمیز برای دیجیتالی کردن و خودکارسازی فرآیندهای اصلی درگیر هستند.
  3. Hyperpersonalization پایه تعامل یک به یک را دارد. مشتریان انتظار دارند که متناسب با تاریخ ، ترجیحات ، متن و قصد آنها تعامل داشته باشد. ما می بینیم که CRM از اطلاعات مشتری استفاده می کند و از داده های تعامل بدون ساختار تا سوخت مکالمات یک به یک واقعی است. این داده ها شامل داده های جمعیتی گسترده تر ، سبک های مکالمه ، شاخص های خرید ، داده های اجتماعی ، رویدادهای زندگی و نمودارهای روابط خواهد بود.
  4. CRM یکپارچه تجربیات مبتنی بر نقش هدف را افزایش می دهد. تجارب بزرگ مشتری متکی به تجربیات مبتنی بر نقش است که توسط یک CRM یکپارچه با اتصال مناسب به برنامه های پشتیبان ارائه می شود - نه توسط CRM های خاموش. ما شاهد ادغام مداوم CRM های دپارتمان در راه حل های تجاری گسترده تر هستیم.
  5. مدل های ارزش مشتری موفقیت مداوم مشتری را تسریع می کنند. هرچه شرکتهای بیشتری به سمت مدلهای اشتراکی روی آورند ، تمدیدها و گسترشها برای موفقیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. ما پیش بینی می کنیم که موفقیت ، سوار شدن و فناوری های CRM محو می شوند. این امر به کلیه پرسنل خط مقدم دید بهتر از ارزش مشتری در سازمان می بخشد. همچنین ، مدل های جدید صدور مجوز CRM که به جای مصرف نرم افزار روی ارزش و نتایج کسب و کار متمرکز شده اند ، ظاهر می شوند.

رشد هوش مصنوعی در بازاریابی

 

دیوید اچ داینز ، شریک ارشد دیوید اچ دیز و همکاران ، هوش مصنوعی را به عنوان ابزاری که شرکت ها می توانند برای مدیریت مؤثرتر روابط خود با مشتریان استفاده کنند ، می بینند. وی توضیح می دهد که هوش مصنوعی قادر به ایجاد "نمایندگی های شخصی" خواهد بود که با یادگیری ماشین ، نیازهای اصلی و خواسته های فروشندگان را برای کمک به اتومبیل کشف کنند.

یکی از بزرگترین مزایای هوش مصنوعی ، ظرفیت آن در انجام کارهای دستی خسته کننده و وقت گیر است. دین می گوید ، هدف نهایی استفاده از اتوماسیون روباتیک برای افزایش بهره وری است.

هایکن موافق است که هوش مصنوعی می تواند مفید باشد ، اما نمی بیند که پیشرفت در عملکرد فعلی خود پیشرفت کند: پاسخ به سؤالات اساسی مشتری. بنابراین در حالی که هوش مصنوعی در حال حاضر بهتر عمل می کند ، در طی چند سال آینده هیچ وقت جایگزین انسان نخواهد شد.

در حقیقت ، هایکن اظهار می دارد که هوش مصنوعی در واقع توانایی نمایندگان خدمات را برای کمک به مشتریان تقویت می کند. این کار را با تجزیه و تحلیل داده های مشتری مانند تماس های گذشته و الگوهای خرید برای تولید نمایه ای انجام می دهد که به نمایندگان درک بهتری از مشتری می دهد. این امر به مأمورین اجازه می دهد تا تعامل شخصی تر داشته باشند.

Hyken می گوید ، با وجود داشتن داده های کافی برای تجزیه ، برنامه های هوش مصنوعی حتی می توانند پیش بینی کنند سوال بعدی مشتری از چه سؤال می پرسد یا توصیه هایی راجع به مشتری در مورد تماس با شما می کند ، تا تکرار خدمات بتواند آن مسائل را به صورت پیشگویی حل کند.

ابزار مکالمه

هوش مصنوعی همچنین ویژگی های مکالمه مانند چت بابات ها و دستیاران صوتی مانند برنامه صدای انیشتین را که هم اکنون در محل کارها در Salesforce قرار دارد ، قدرت می دهد .

جان چان ، مدیر آزمایشگاه نرم افزار در ISM ، خاطرنشان می کند که چت بات ها به طور عمده به تلاش های مشتری خدمات کمک می کند. این شامل کمک به کاربران برای یافتن پاسخ برای هدایت چشم انداز یا مشتریان به مکان صحیح در جستجوی آنها است.

با نگاه به جلو ، او فکر می کند AI توانایی بالایی برای فراتر از سوالات اساسی دارد. چان می گوید: "در سال های آینده ممکن است چت بات ها بتوانند از پردازش زبان طبیعی ، شبکه های عصبی عمیق و قابلیت مکالمه برای درک سوالات مصرف کننده استفاده کنند ، در حالی که به طور خودکار پاسخ مناسبی را ارائه می دهند."

پردازش زبان طبیعی (NLP) ویژگی ای است که کامپیوترها را قادر می سازد تا با درک زبان انسانی به طور موثر با مشتریان مکالمه کنند. چان چندین راهکار NLP را می تواند در خدمات رسانی به مشتری ایفا کند:

  • تعیین اینکه کدام درخواست بالاترین اولویت است
  • طبقه بندی این درخواست ها به گونه ای که نمایندگان بدانند مهمترین یا مهمترین آنها چیست و می توانند بر این اساس پاسخ دهند
  • تجزیه و تحلیل ایمیل مشتری برای درک بهتر احساسات آنها

دستیاران صوتی به لطف محصولاتی مانند الکسا یک مفهوم جدید نیستند. و هیچ منکر محبوبیت آنها نیست. گزارش مایکروسافت در سال 2019 نشان داد که 72٪ از پاسخ دهندگان در شش ماه گذشته با استفاده از دستیار دیجیتال جستجوهای صوتی انجام داده اند.

در دنیای CRM ، چندین سیستم دارای عملکرد دستیار صوتی هستند و Chan ابزارهای پیشرفته ای را در آینده مشاهده می کند که به کاربران CRM اجازه می دهد تا دستورات خود را به جای تایپ دستی در اطلاعات درخواستی ، دیکته کنند.

چان می گوید ، هوش مصنوعی همچنین اقداماتی مانند ضبط جلسات صوتی ، ایجاد رونوشت ها و شناسایی مباحث یا کلماتی را که معنای خاصی دارند ، فعال می کند.



:: بازدید از این مطلب : 867
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

با داشتن بسیاری از ارائه دهندگان ، سیستم ها و ویژگی های CRM متفاوت ، انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای تجارت شما می تواند یک چالش باشد.

و با توجه به اینکه اکثر مشاغل از Excel برای ردیابی فروش استفاده می کنند ، انتخاب CRM برای بسیاری از افراد قلمرو جدیدی خواهد بود.

ما از فروشندگان پیشرو و بازاریابان خواسته ایم که رایج ترین اشتباهات در ارزیابی نرم افزار CRM را به ما بگویید - بنابراین شما همان موارد را نمی کنید.

1) عدم تمایل به استفاده از CRM

بزرگترین اشتباهی که من می بینم کسب و کارها انجام می دهند ، پرش نکردن و استفاده از CRM نیست. من فقط در مورد شرکتهای کوچک تر صحبت نمی کنم - این مرا متعجب می کند که تعداد زیادی شرکت با بیش از 100 کارمند وجود دارند که CRM راه اندازی نکرده اند. مزایای استفاده از CRM بسیار زیاد است ، و در بازار امروز هیچ بهانه ای برای عدم توانایی یافتن CRM مقرون به صرفه ، مدرن و آسان برای پیاده سازی وجود ندارد . "

ریکی لیر مدیر آژانس بازاریابی ورودی 22 دیجیتال ، مستقر در انگلستان است. ریکی بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی دیجیتال بوده است و به مشتریان کمک می کند تا در بازاریابی ورودی ، فروش فروش و طراحی محور رشد موفق شوند.

2) عدم تعریف چرا به CRM احتیاج دارید

بزرگترین اشتباهی که وقتی شرکت ها CRM را انتخاب می کنند این است که آنها چیزی را که واقعاً از سیستم لازم دارند تعریف نکرده اند. این کار مقایسه درست سیستم ها را دشوار می کند آنها به احتمال زیاد تصمیم خود را بر اساس فاکتورهای کم اهمیت تر انجام می دهند ، مثل اینکه آیا از سیستم شنیده اید ، قبلاً از آن استفاده کرده بودند یا قبلاً از همان شرکت از نرم افزار استفاده می کردند. وقتی این اتفاق بیفتد ، سیستمی که انتخاب می کنند می توانند خیلی پیچیده باشند یا واقعاً آنچه را که لازم دارند انجام نمی دهند. انتخاب صحیح به این معنی است که CRM به درستی مورد استفاده قرار نمی گیرد و در پایان به همان اندازه مشکلات حل می شود که ایجاد می شود.

کمی زمان بیشتر طول می کشد ، اما به نظرم بهتر است لیستی از آنچه لازم دارید تهیه کنید و سپس سیستم ها را در مقابل این لیست قرار دهید - در حالت ایده آل ، مهمترین ویژگی ها را وزن کنید. شما با یک لیست کوتاه کوتاه مشخص خواهید شد. اکثر CRM ها اکنون یک آزمایش رایگان ارائه می دهند ، بنابراین می توانید آزمایش های خود را در لیست کوتاه خود انجام دهید و بفهمید کدام سیستم برای شما و تیم شما بهتر کار می کند. "

استفن باوویستر مدیر آژانس بازاریابی داخلی لکسیس کلک است . استفان کار خود را در زمینه بازاریابی و کار در زمینه فروش CRM های MS Access و Lotus Notes آغاز کرد. او با PwC در زمینه فعالیت شرکت CRM کار کرده است. در لكسیس كلیك ، استفان در مورد انتخاب CRM مشاوره بی شماری در مورد مشاغل ارائه داده است.

3) اهداف کسب و کار را بیش از حد پیچیده کنید

بزرگترین اشتباهی که من می بینم شرکت ها هنگام استفاده از CRM مرتکب می شوند ، بیش از حد پیچیده شدن نیازهای آنها و در نهایت محدود کردن فرزندخواندگی به دلیل آن است. این امر به ویژه هنگامی صادق است كه تیم رهبری روی تمام كارهایی كه CRM می خواهند برای آنها انجام دهند (گزارش گیری و غیره) و فراموش كنند كه چه كسی از این ابزار استفاده خواهد كرد و آیا واقعاً به آنها كمك می كند تا باهوش تر ، بهتر و بهتر فروش كنند. سریعتر من همیشه پیشنهاد می کنم با فروشنده در ذهن داشته باشید و قبل از هر چیز مطمئن شوید که آنها از استفاده از CRM شما سود می برند. "

دنی باکلی یک یادگیرنده مادام العمر ، مربی ، گوینده ، استراتژیست رشد تجارت و مدیر کل LeadG2 (بخشی از مرکز استراتژی فروش ) است. او به سازمانهای فروش B2B کمک می کند تا نحوه فروش و فروش آنها را تقویت و انسانی سازی کنند. دنی به طور غیرمجاز علاقه مند به چالش کشیدن وضع موجود و گفتگوهای سخت با رهبران تجارت است تا بتواند نتایج واقعی بازاریابی و فروش را به وجود آورد.

4) عملکردی خارج از حد جعبه

"غالباً می بینید که شرکت ها در حال خرید نرم افزار CRM با این ایده هستند که خارج از جعبه است و برای آنها" فقط کار می کند ". آنها وقتی که تعداد معدودی از اسناد اکسل برای انجام این کار خوب بودند ، سرمایه گذاری زیادی می کنند. واقعیت این است که قابلیت "خارج از جعبه" سکویی را فراهم می کند که می تواند روی آن ساخته شود. برای اطمینان از تصمیم گیری صحیح هنگام انتخاب CRM ، باید اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت خود را به سادگی با سیستم عامل تراز کنید و اطمینان حاصل کنید که CRM را انتخاب کرده اید که متناسب با مشاغل شما برای مدت طولانی شما باشد - برنامه های مدت اگر وقت خود را برای انتخاب CRM مناسب بر اساس اهداف و معیارهای موفقیت خود انتخاب کنید ، به این معنی است که در آینده نیازی به جستجوی جایگزین نخواهید داشت. "

Curtis Longland یک معمار راه حل در oe: gen ltd است. ، یکی از شرکای HubSpot و Salesforce در انگلیس که به مشاغل در زمینه تولید هدایت ، ترتیب جلسات ، فروش درایو و لذت بردن از مشتریان کمک می کند.

5) در مورد استراتژی فروش خود را فراموش کنید

بزرگترین اشتباهی که شرکت ها در انتخاب CRM می کنند ، متناسب با اهداف و استراتژی تیم فروش خود نیست. اگر تیم استفاده مداوم از آن را بیش از حد طاقت فرسا یا مشکل بدانند ، این یک هدر دادن است. CRM HubSpot واقعاً هدیه ای برای کار من بوده است. پاسخگو بودن همه چیز در فروش است. من نمی توانم به شما بگویم که مشتریان چقدر سریع پاسخ می دهند به آنها ، قدردانی می کنند ، و این بدان دلیل است که HubSpot آن را بسیار آسان کرده است. "

کریستین ورسکا مدیر فروش در The Creative Momentum است . Creative Momentum یک آژانس طراحی وب سرویس کاملاً برنده در جوایز واقع در آتلانتا ، جورجیا ، متخصص در UI / UX ، SEO ، PPC ، بازاریابی ورودی و سایر موارد است.

6) انتخاب یک سیستم ناسازگار

"به عنوان سازمان فروش شما مقیاس ، شما به ناچار ابزارهایی را برای اتوماسیون بازاریابی ، تماس ، هوش تجاری و مدیریت عملکرد فروش می آورید - اگر قبلاً آنها را ندارید. هرچه CRM یکپارچه تر با این ابزارها یکپارچه تر باشد ، بهتر است. این یک تن از سردردهای شما را در جاده نجات خواهد داد. شما باور نمی کنید که چند شرکت لجستیکی فقط از اتصال Ambition برای اتصال CRM خود با منابع دیگر داده مانند سیسکو ، مک لود و موارد دیگر استفاده می کنند. "

جارد هاوتون مدیر ارشد فروش در Ambition ، نرم افزار مدیریت فروش است که معیارها ، اهداف و بینش های واقعی را به تیم های تجاری مشتری در زمینه فروش ، بازاریابی و پشتیبانی مشتری هدایت می کند. ببینید که چرا Harvard Business Review و AA-ISP برای افزایش دید ، هیجان و کارآیی مدیران و نمایندگان ، گزینه Ambition را به انتخاب متخصص تبدیل کردند.

7) ندانستن اطلاعات به تیم فروش شما نیاز دارد

وی گفت: "من فکر می کنم بزرگترین اشتباهی که مردم هنگام انتخاب CRM مرتکب می شوند ، در مورد داده های خاص مورد نیاز برای جمع آوری زود هنگام و اینکه CRM چگونه می تواند رشد و توسعه را با شرکت خود امکان پذیر کند ، نیست. CRM آنها نه فقط آنچه در حال حاضر از آن می خواهند. بسیاری از شرکتها در ابتدا در مورد CRM فقط به عنوان یک ابزار فروش فکر می کنند بلکه همه چشم انداز روابط خود را با یک شرکت از طریق تیم بازاریابی خود شروع می کنند. "

جوی کلارک یک مدیر حساب دیجیتال برای Quattro ، یک شریک معتبر HubSpot و فارغ التحصیلان پروژه Lion است و به تولید کنندگان و مشاغل SAAS در تولید استراتژی در Stratford-Upon-Avon ، میدلند کمک می کند. اولین کار او در واقع در غرفه بازار بود و اگر بتواند صندل 10 گیل را در Weston-Super-mare بفروشد ، وی از آموزش عالی که از همان ابتدا دریافت کرده تشکر می کند. او آموخته است که موفقیت تنها به روشهای سنتی حاصل نمی شود و نوآوری مهم است.

8) نادیده گرفتن ویژگی های ارزشمند

بزرگترین اشتباه من هنگام انتخاب CRM ، در نظر گرفتن نحوه ورود داده ها به سیستم نیست. خیال راحت است که تمام جزئیات مکالمات فروش را که با چشم انداز دارید ، به خاطر خواهید آورد. با این حال ، من تضمین می کنم شما قادر نخواهید بود تمام جزئیات را به خاطر بسپارید. یافتن CRM مانند HubSpot امکان ورود به سیستم در تماس ها و ایمیل های شما را آسان می کند. "

رایلی ملتون مدیر خدمات مشتری SparkReaction است . ریلی روز خود را سپری می کند تا به مشتریان خود در رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش خود ، تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی ، و صحبت با گروه هایی در منطقه Des Moines در مورد بازاریابی ورودی بپردازد. او فرایند محور است و در همه جنبه های خدمات بازاریابی ورودی ما دخیل است.

9) فراموش کردن درباره چالش های تیم فروش

"بزرگترین اشتباهی که می بینم انتخاب CRM است که بیش از حد بر سازمان متمرکز است اما به تکرار فروش کمک نمی کند تا سریعتر و باهوش تر عمل کنند. یکی از دلایلی که من عاشق HubSpot CRM هستم به این دلیل است که با تکرار طراحی شده است و به آنها ابزار می دهد. برای درک بهتر فرصتهایشان. "

کایل بنتو یک استراتژیست رشد در IMPACT است . کایل شما را قادر می سازد تا تصمیمات بازاریابی بگیرید که منجر به رشد قابل اندازه گیری شود. کایل علاقه مند به پذیرش روندها و فن آوری های فردا است ، و هنگامی که او به شما کمک نمی کند تا با پیشرفت و شادابی به آینده بروید ، به آزمایشگاه خود عقب نشینی می کند ، چای می نوشد و سعی می کند جهان را به دست بگیرد.

10) اعتقاد به CRM ، استراتژی فروش شما است

"فرض نکنید اجرای یک CRM عالی به شما در ساخت فرایند فروش کمک می کند. شما ابتدا باید یک استراتژی فروش را ابداع کنید - در حالت ایده آل ، راهی که با سفر خریدار شما مطابقت دارد. همچنین انتخاب CRM که با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ادغام شود ، بسیار مفید است. این به مدیران فروش این امکان را می دهد تا ببینند که از کجا می آیند ، چه محتوایی را مصرف می کنند و چه موقع است. "

Saher Ghattas مدیر ارشد درآمد و VP فروش / بازاریابی در Flawless Inbound ، آژانس بازاریابی و فروش آنلاین برتر است. حرفه Saher شامل ترکیبی قانع کننده از تخصص در زمینه فروش و بازاریابی ، توسعه تجارت ، مربیگری اجرایی ، مدیریت تغییر و ایجاد ارزش است.

11) عدم دریافت ورودی تیم فروش

بزرگترین اشتباهی که شرکتها هنگام انتخاب CRM دیدم فراموش نکردن افرادی است که از آن استفاده می کنند. هیچ انكاری وجود ندارد كه ویژگیها دارای اهمیت باشند ، اما اگر CRM شما فروشنده دوستانه نباشد ، شما نمی توانید برای تحقق بخشیدن به سود آن ، از خرید استفاده كنید. قبل از انتخاب CRM ، از آزمایشات رایگان استفاده کنید تا دریابید که این سیستم عامل چقدر شهودی است و آیا ویژگی های موجود سطح بالایی از ارزش را به تیم فروش و روند فروش شما ارائه می دهد. پس از شناسایی ابزاری که هر دو را ارائه می دهد ، اطمینان حاصل کنید که تیم فروش شما به منابع آموزشی و پشتیبانی مناسب دسترسی پیدا کرده است که به آنها امکان می دهد تا این ابزار را بیاموزند و از آن بهترین استفاده را ببرند. "

Caleb ادواردز بنیانگذار و مدیر عامل آژانس GreenHouse ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر رشد ، در اورلاندو ، فلوریدا است. او بیش از 16 سال تجربه در زمینه توسعه استراتژی های رشد آنلاین را به ارمغان می آورد ، یک برنده جایزه Gold Addy Award است و در صحنه راه اندازی اورلاندو سرمایه گذاری شده است. 

هنگام انتخاب سیستم CRM چه اشتباهاتی مرتکب شدید؟ یادگیری های شما و بهترین توصیه ها را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

https://blog.hubspot.com/sales/biggest-mistakes-people-make-when-choosing-a-crm



:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

تغییر ابزارها یا فرآیندهای کسب و کار می تواند یک تصمیم مهم باشد؛ به خصوص زمانی که این تغییر نیاز به یک سرمایه گذاری مالی دارد. خرید بهترین نرم افزار CRM نیز از این قاعده مستثنا نیست. 

به عنوان صاحب کسب و کار، مدیر یا یک مسئول، ممکن است در مورد زمان استفاده از نرم افزار CRM اطلاعات کاملی نداشته باشید. در اصل نمی دانید که بهترین نرم افزار CRM چگونه می تواند بر روند کار فروش، بازاریابی یا خدمات شما تاثیر بگذارد؟ یا اینکه در صورت استفاده از سی آر ام چه مدت طول خواهد کشید تا بازده را ببینید؟ اما موضوعی که واضح است، این است که نشانه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تصمیم نهایی خود را در مورد خرید سی آر ام بگیرید. در ادامه 7 وضعیتی که نشان می دهد شما حتما به CRM نیاز دارید، را بررسی می نماییم.

حفظ مشتری یا Customer Retention، موضوع بسیار مهمی است که از دغدغه‎ های هر کسب و کاری به شمار می‎ رود. اما، این نرخ از دست دادن مشتریان است که اغلب، مورد توجه و بازنگری بیش از اندازه قرار می ‎گیرد. واقعیت این است که حتی اگر از میزان سود حاصل از تعاملات جاری رضایت داشته باشید، لازم است، نرخ حفظ مشتری را در مقایسه با نرخ از دست دادن آن بررسی نموده و انجام این کار را در اولویت قرار دهید. در غیر این صورت، کسب و کار شما پر رونق باقی نخواهد ماند. نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که بر فروش تمرکز دارند، موجب جذب مشتری جدید خواهند شد. از طرف دیگر، انواع دیگری از این نرم افزارها که بر ارائه‎ خدمات متمرکز هستند به شما کمک خواهند کرد تا مشتریان موجود خود را حفظ کنید.

ماژول خدمات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، به متصدیان خدمات، یک فضای مرکزی ارائه می‎ دهد تا بتوانند از طریق آن با مشتریان ناراضی ارتباط برقرار کنند. این ارتباط، ممکن است با استفاده از روش ‎هایی از قبیل، گفتگوی زنده، ارسال پیامک یا سایر روش ‎های پیام رسانی، ارسال ایمیل یا فرم‎ های آنلاین، و یا تماس تلفنی برقرار گردد. نرم افزار CRM می‎ تواند تمام این موارد را به یکدیگر مرتبط نموده و به متصدیان اجازه دهد تا در زمان مناسب و به موقع، واکنش نشان دهند. وجود قالب ‎های مشخص و امکان پاسخگویی خودکار، می‎ تواند بخشی از فشار موجود را کاهش دهد.

به علاوه، ویژگی ‎های مربوط به ارتباطات جمعی نیز توسط اغلب نرم افزارهای CRM پوشش داده می شوند. ویژگی ‎هایی از قبیل، کمپین‎ های ایمیلی، وبلاگ ‎های محتوایی، و برنامه ریزی و مدیریت شبکه‎ های اجتماعی.

بازخوردها می ‎توانند به صورت گزارش ‎هایی ارائه شوند. با استناد بر این گزارش ‎ها، مدیران خواهند توانست تصمیمات استراتژیک خود را در سطوح بالا تغییر دهند. با این همه، دست یابی به این اهداف برتر و حفظ مشتریان تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کسب و کار شما تا جای ممکن و در بالاترین حد توان خود، کوشا باشد.

1)راندمان یا بهره وری کاری کمی دارید.

فرآیندهای دستی مانند بسیاری از اسناد کاغذی غیر ضروری مقدار قابل توجهی از وقت را هدر می دهند. اما خبر خوب این است که روشهای بهتری برای انجام کارها وجود دارد. CRM با خودکار کردن ورود داده ها و وظایف تکراری، و با فراهم آوردن ارتباط تیمی کاربران در یک سیستم واحد و مشترک، بدون استفاده از ایمیل های داخل سازمانی، جایگزین فرآیندهای دستی می شود.

این امر نه تنها منجر به بهبود بهره وری می شود، بلکه می تواند موفقیت فروش را به میزان 41% به ازای هر فروشنده نیز افزایش دهد.

 

2) واحدهای مختلف در هماهنگی با یکدیگر کار نمی کنند.

بعضی اوقات واحدهای مختلف یک سازمان آنچنان در کار روزانه خود غرق می شوند که دیگر متوجه فعالیت بخش های دیگر و تاثیرگذاری کارشان بر یکدیگر نیستند. در حالی که مشتریان فعلی و سرنخ ها یا مشتریان بالقوه در حال تعامل با شرکت شما هستند، ممکن است در معرض دریافت اطلاعات نادرست قرار بگیرند و در نهایت با سرگردانی و مواجه شوند. چرا که پرسنل نمی دانند دقیقا چگونه نیازهای مشتریان را برطرف کنند.

CRM به هر کسی در سازمان امکان می دهد چرخه حیات هر مشتری یا سرنخ را مشاهده کند و دقیقاً نیاز مشتری را هدف بگیرد. این کار از طریق ویژگی های CRM چون داشبورد تیمی و به اشتراک گذاری فایلهای فرآیند کاری انجام می شود.

3) عدم مسئولیت پذیری در بین همکاران مشاهده می شود.

گاهی اوقات، فروشندگان از پذیرفتن مسئولیت اشتباه خود در قبال مشتری سرباز می زنند و سعی می کنند تا به راحتی اشتباهات خود را به گردن دیگری بیندازند. بدترین حالت این موضوع زمانی است که فرصت فروش به یک مشتری از دست می رود؛ زیرا هیچ کس مسئولیت مشتری را بر عهده نگرفته و حتی هیچ کس تلاشی برای برقراری تماس با مشتری نمی کند.

 در اینجا CRM به عنوان یک بانک اطلاعاتی متمرکز عمل می کند و داده های دقیقی را درباره هر تعامل با مشتریان و  مسیر هدایت ها ارائه می دهد. در واقع به شما می گوید که پیگیری کدام مشتری، از کجا، به کدام یک از افراد تیم فروش محول شده است. در نتیجه مشخص می شود که چه کسی در رسیدگی به مشتریان کوتاهی نموده است.البته هدف سی آر ام برگرداندن انگشت اتهام به سمت کارمندان نیست، بلکه شفاف سازی وظایف تیم فروش برای جلوگیری از اتلاف فرصت های فروش و استفاده بهینه از وقت است. معمولا یک سی آر ام ایده آل مثل نرم افزار سی آر ام  (CRM)پیام گستر ابزارهای خرید و فروش پیشرفته ای برای اینکار دارند.

 

4) در تجزیه و تحلیل داده ها ضعف وجود دارد.

شما می خواهید باور کنید که مشتری های خود را می شناسید و در حال انجام هر کاری ممکن برای خدمت به آنها هستید. اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که درباره آنها اطلاعاتی نداشته باشید. هرچه به اطلاعات کمتری دسترسی داشته باشید، کمتر مشتری و بازار خود را می شناسید و طبعا کمتر می توانید نیاز های او را برطرف کنید

 

CRM می تواند به شما در درک بهتر مشتریان از طریق گزارش های متنوع داخلی و تجزیه و تحلیل داده ها کمک کند. با استفاده از این ابزارها می توانید به بینش و عادات خرید پرسونای مختلف، رفتارهای دیجیتالی و علایق خاص آنها پی ببرید. بعضی از شرکت های ارائه کننده سیستم CRM از تمامی مراحل فروش از شروع مکالمه تا خرید قطعی گزارش هایی به صورت گراف و چارت ارائه می کند تا تنها در چند دقیقه بتوان نتیجه گیری های لازم را دریافت کرد.

5) تعداد بسیار کمی از مشتریان شما راضی هستند.

یک تجربه مشتری راضی، می تواند درهای گسترده ای برای رقابت شما باز کند. اگر میزان رضایت مشتریان شما کم است، از مشتریان حجم بالایی شکایت دریافت می کند یا سازمان شما در پاسخگویی به مشتریان ضعیف عمل می کند، وقت آن رسیده که برای سازمان خود راه حلی جدی بیابید.

 

با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، می توانید رویکردی هدفمند برای مدیریت تجربه مشتری در نظر بگیرید. به عنوان مثال بهترین نرم افزارهای سی آر ام به شما امکان می دهند تا ارتباط خود را از طریق کانال های مختلفی چون ایمیل، اس ام اس و تبلیغات دیجیتال حفظ کنید. علاوه براین بهترین سی آر ام، مشتری را محور اصلی کار خود قرار می دهد و یک سیستم پشتیبانی پیشرفته برای مشتریان در نظر می گیرد. با این سیستم پشتیبانی مشتریان می توانند با ایجاد پروفایل و ارسال تیکت با پرسنل پشتیبان ارتباط برقرار کنند و راه حل مشکل خود را از این طریق جستجو کنند. 

6) فرصت های فروش شما مداوم از بین می روند.

اگر سرنخ های فروشتان را بدون هیچ فرآیند اتوماتیکی دنبال می کنید، ممکن است فرآیند شفافی برای پرورش آنها و ایجاد فرصت فروش نداشته باشید. زمانی که بهترین نرم افزار CRM به نرم افزار اتوماسیون بازاریابی مجهز باشد، می تواند با خودکار سازی یادآوری ها و پیگیری ها سرنخ ها را به سمت قیف فروش هدایت کند. علاوه بر این اطلاعات ذخیره شده و سوابق ثبت شده می توانند شما را جلو بیندازند و شما هیچ مشتری را از دست ندهید. این موضوع حتی می تواند به بالا بردن اعتبار مشتری مداری سازمان شما نیز کمک کند.

 

7) نیاز دارید تا کسب و کارتان را به سرعت رشد دهید.

حتی مشاغل کوچک نیز می توانند از مزایای CRM بهره مند شوند. به خصوص هنگامی که آنها آماده رشد هستند نرم افزار سی آر ام می تواند به آنها کمک کند. مانند بسیاری از ابزارهای نرم افزاری ، اغلب این سؤال مطرح می شود که «چگونه بهترین نرم افزار سی آر ام را برای کسب و کار خود انتخاب کنم؟"

 

از آن جا که رابط کاربری نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM تفاوت اندکی با یکدیگر دارند، لازم است توجه داشته باشید که پروفایل‎ های مشتریان، یکی از عناصر اصلی این نرم افزارها به شمار می‎ روند. پروفایل مشتری، یک پایگاه اطلاعاتی مشتمل بر تعاملات او-است که تاریخچه‎ هر یک از مشتریان را در مجموعه ‎ای طبقه بندی می ‎کند. به این ترتیب، این امکان فراهم می ‎شود تا کارمندان مربوطه بتوانند تاریخچه‎ خدمات، شکایات و اطلاعات مرتبط با جمعیت شناسی مشتریان را در اسرع وقت مرور نمایند.

مشتری در چه تاریخی برای آخرین بار از شما خرید کرده است؟ آیا مشکلات گذشته‎ آن ‎ها حل شده یا همچنان درگیر مسائل مشابهی هستند؟ قرارداد همکاری با مشتریان تا چه تاریخی اعتبار داشته و در چه تاریخی به پایان می ‎رسد؟

کارمندان بخش خدمات با بهره گیری از یک نرم افزار CRM که در اصل، پایگاه اطلاعاتی پروفایل مشتری است، قادر خواهند بود در اسرع وقت به سوالات فوق پاسخ دهند. نتیجه این خواهد شد که نیازهای مشتریان برآورده گردیده و حتی پیش از آن که مشکل را احساس کنند، مسئله‎ آنان برطرف خواهد شد، بدین ترتیب موجب افزایش سطح رضایت مشتری می شوند. در این صورت، اطمینان داشته باشید که باز هم برای خرید به شما مراجعه نموده و استفاده از خدمات شما را به دیگران نیز توصیه خواهند کرد. به این ترتیب، مطمئن خواهید بود که فرآیند تعامل با مشتری را به بهترین و سالم ‎ترین نحوی به انجام رسانده ‎اید.

شما می ‎توانید این پروفایل ‎ها را در تمام زمینه‎ های تعاملی مشتریان با کسب و کار، یعنی از فروش گرفته تا پشتیبانی، بازاریابی و انجمن‎ های اجتماعی مربوطه، به کار بگیرید. این، ساختاری جامع و هوشمند است که در بطن یک نرم افزار CRM مناسب، نهادینه شده است. حال، شما اطلاعات بسیار زیادی درباره‎ مشتریان خود دارید. اما، لازم است توجه داشته باشید که این اطلاعات، تنها در زمان و مکان مناسب قابل بهره گیری بوده و می ‎توانند مورد استفاده‎ شما قرار بگیرند.

باید اشاره کرد که انتخاب CRM به تعداد کارمندان و حجم مشتریان شما بستگی دارد. اما بیشتر CRM ها مانند نرم افزار پیام گستر میتوانند همگام با رشد شما ارتقا پیدا کنند. اگر با دو کارمند شروع کنید و به 200 نفر برسید ، CRM شما به احتمال زیاد قابلیت افزودن کاربر را دارد.

 

با توجه به جوانب مثبت و منفی خرید نرم افزار CRM، در نظر گرفتن خطرات احتمالی فروش غیر اتوماتیک و گردش کار بازاریابی امر بسیار مهمی است. مطمئن باشید که کار با CRM شما را در موقعیتی قرار می دهد که تعامل بین بخش ها بهبود می یابد، تجربه مشتری به سمت مثبت شدن پیش می رود و  امکان شخصی سازی، افزایش بهره وری و درآمد همیشه برای شما وجود خواهد داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

نرم افزار CRM به کسب و کارها امکان مدیریت ارتباط با مشتریان را می دهد و از داده ها و اطلاعات مربوط به آنها جهت این کار بهره می برد.

نرم افزار CRM که به آن نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری هم می گویند به شما این امکان را می دهد که با ابزارهای آن در حوزه های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش یک شخص عادی که حتی شما را نمی شناسد ذره ذره به یک مشتری وفادار تبدیل کنید!

شکل زیر چرخه حیات مشتری را نشان می دهد.

CRM مخفف (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری بوده که از آن به عنوان یک استراتژی جامع در سازمان ها یاد می شود.

تاثیر نرم افزار CRM بر کسب و کار من
به جرات می توان گفت جامع ترین نرم افزار سازمانی که قابلیت های مختلفی را در خود جای داده، نرم افزار  CRM است.( نرم افزار CRM چیست ؟ )

اگر شما هنوز درباره سرمایه گذاری بر روی این نرم افزار جامع و کاربردی مردد هستید اجازه بدهید تا چند نمونه از آمارهایی که سازمان ها پس از پیاده سازی این استراتژی منتشر کرده اند را باهم بررسی کنیم.

نرخ بازگشت سرمایه (ROI) به ازای هر ۱ دلار هزینه، ۸.۷۱ دلار است. یعنی به ازای هر ۱ دلاری که شما سرمایه گذاری می کنید ۸.۷۱ دلار به شما باز می گردد.

 

 

 

 


دسترسی به اطلاعات و دسته بندی مشتریان ۱۰۰% راحت تر از گذشته خواهد بود و برنامه ریزی برای رفتار آن ها در خریدهای بعدی بهتر از همیشه انجام خواهد شد.
نرم افزار CRM در کمترین حالت ۵۰% و در بیشترین حالت ۸۳% موجب افزایش فروش در سازمان می شود.
حفظ مشتریان وفادار و جذب سرنخ های جدید تا ۵۶% افزایش یافته و میزان رضایتمندی مشتریان را ۷۷% افزایش می دهد.
نرم افزار CRM با بهره مندی از امکان BPMS (سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار)، تا ۶۹% موجب تسریع فرآیندهای مختلف سازمانی می شود.
این تنها بخشی از تحولاتی است که نرم افزار CRM با حضور خود در سازمان ایجاد می کند. استراتژی CRM تکیه بر افزایش فروش، بهره وری و خدمات پس از فروش دارد که این موارد دقیقا وجوه تمایز سازمان های موفق و ناموفق است.

 

با نرم افزار CRM می توانید اطلاعات همه مخاطبین خود را که به نحوی با شرکت شما درگیر هستند را یکجا ذخیره کنید.

گروهی از شرکت ها که برای آنها برنامه تبلیغاتی دارید، افرادی که درخواست محصول یا خدمات شما را داشته اند، گروهی از افراد که نسبت به خرید از شما پیش رفته و به هر دلیل پیگیری نمی شوند یا به دست فراموشی سپرده شده اند و حتی مشتریان موقت و وفادار شما، همه و همه نیاز به یک نرم افزار مرکزی یکپارچه جهت مدیریت ارتباط دارند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چگونه کار می‌کند؟

ارتباط با مشتری اساس یک کسب‌وکار است. شما_به‌عنوان یک فروشنده_ با افرادی که به محصول شما نیاز دارند ارتباط برقرار می‌کنید. با این‌حال، زمانی که شرکت شما گسترده‌تر می‌شود، ارتباطات تجاری و حجم اطلاعات مشتریان هر روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود. در این شرایط دیگر نمی‌توانید خودتان شخصاً تمام این اطلاعات ثبت ضبط کنید. پس باید برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود از یک سیستم جامع و بدون خطا استفاده کنید.

کارکرد نرم افزار CRM برای یک کسب‌وکار مثل  عملکرد سیستم عصبی بدن است. این سیستم عصبی تمام جریان‌های اطلاعاتی از داده‌های فروش، مشتری، بازاریابی و نظارت بر شبکه‌های اجتماعی را مدیریت و بررسی می‌کند و علاوه بر آن این اطلاعات را به اطلاعات تجاری قابل‌اجرا ترجمه می‌کند.

با نرم‌ افزار CRM می‌توانید با دسترسی آسان به اطلاعات مشتری، از قبیل اطلاعات تماس، فرصت‌های فروش، مسائل مربوط به سرویس‌دهی و کمپین‌های بازاریابی یک دید جامع و کامل از مشتریان پیدا کنید.

بطور کلی استفاده از نرم افزار CRM مزایای زیر را برای کسب و کار شما دارد:

  • 41% افزایش سود و درآمد
  • 5 برابر نرخ بازگشت سرمایه
  • 79% تبدیل بیشتر مشتری
  • 65% بهبود سهم فروش
  • 23% کاهش هزینه
  • 47% بهبود خدمات مشتری
  • 74% بهبود روابط با مشتری

 

 

جهان بدون CRM

راننده ای را در نظر بگیرید که قصد سفر به شهری بسیار دورتر از محل سکونت خود را برای اولین بار دارد. این راننده برای رسیدن به مقصد خود نه نقشه ای به همراه دارد و نه شخصی که به او بخواهد در پیمودن این مسیر کمک کند.

نتیجه را بهتر است خودتان حدس بزنید. حال برای شرکت ها و پیمودن مسیر موفقیت نیز چنین مثالی صدق می کند و CRM به عنوان اصلی ترین ابزار برای طی کردن این مسیر منظور می گردد.

 

شناسایی محدودیت ها و ابزارهای نرم افزار CRM در جهت رسیدن به اهداف

هر نرم افزار محدویت هایی در قابلیت های خود دارد. به زبان ساده، هیچ نرم افزاری کامل نیست چرا که تکنولوژی هر روز در حال توسعه است. از اینرو با مشخص شدن اهداف و استراتژی ها، کانال های ارتباطی و سپس فرآیندهای کاری می توان ابزارهای مورد نیاز خود را در هر نرم افزار شناسایی و مشخص کنید نرم افزار چه محدودیت هایی دارد.

با این روش می توانید بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارتان انتخاب نمایید.

راهنمای خرید CRM

گاهی اوقات، سازمان ها پس از خرید و راه اندازی نرم افزار ارتباط با مشتری (CRM) نمی توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند و این موضوع موجب می شود تا صاحبان کسب و کار خط بطلانی بر روی تمامی فلسفه نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری بکشند.

دلیل اصلی بروز چنین معضلی عدم وجود دانش مورد نیاز برای استفاده از CRM در سازمان و یا عدم وجود قابلیت های لازم نرم افزار خریداری شده است که اشخاص را با سردرگمی در استفاده از آن مواجه می کند.

IFrame



:: برچسب‌ها: crm ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

 

راهنمای خریـد نرم افزار CRM، چگونه یک CRM مناسب انتخاب کنیم؟

همه کسب و کارها برای بهبود وضعیت خود به ابزارهایی نیاز دارند. استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز یک انتخاب منطقی برای افزایش فروش کسب و کارها و بهبود کارایی تیم فروش است. به همین دلیل مهم است که شما CRM مناسبی را انتخاب کنید. اغلب مدیران روند درستی را برای انتخاب نرم افزار CRM مورد نیاز خود طی نمی کنند.

 

این روند نادرست در صورتیکه مدیر کسب و کار آدم خوش شانسی نباشد، با احتمال بالا به سه مقصد ختم می شود:

مقصد اول: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و استفاده از crm را قطع می کنند

مقصد دوم: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و به استفاده از این انتخاب نادرست ادامه می دهند.

مقصد سوم: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و به فکر تغییر می افتند

در هر کدام از این 3 حالت شما کمترین چیزی که از دست می دهید، هزینه ای است که بابت نرم افزار پرداخت کرده اید، هزینه خسارت های دیگر جدی تر است.

پس مهم است ما شیوه ی درستی را در انتخاب نرم افزار CRM اجرا کنیم تا به واسطه آن با احتمال بالایی از اثرات خوب CRM در کسب و کار خود بهره مند شویم.

Related image

گام اول: آیا اصلا شما به نرم افزار CRM نیاز دارید؟

اولین سوالی که شما باید از خودتان بپرسید این است که آیا شما واقعا، واقعا، واقعا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ یا نه فقط به این خاطر که زیاد در مورد این ابزار شنیده اید می خواهید به سراغ آن بروید

اگر شما به این نرم افزار نیاز نداشته باشید و آن را تهیه کنید فارغ از هزینه نرم افزار یک ابزار بی کاربرد به کسب و کارتان اضافه می کنید که خود آن کلی مشکل می تواند برای شما به وجود آورد.

خوب اگر پاسخ سوال شما آری است به گام دوم بروید.

گام دوم: هدف خود را برای خرید CRM تعیین کنید؟

هدف دقیق خود را از خرید این نرم افزار مشخص کنید. آیا می خواهید به وسیله نرم افزار CRM اطلاعات مشتریان، سرنخ ها و فرصت های خود و تعاملات کارمندان فروش تان را با آنها در یک جا به صورت متمرکز داشته باشید؟

آیا می خواهید CRM در کارمندان شما انگیزه بیشتر برای فروش و همکاری تیمی ایجاد کند؟

آیا می خواهید بدانید هر کدام از کارمندان فروش شما پیگیری های خود را به شکل درستی انجام می دهند؟

آیا می خواهید بدانید که نرخ تبدیل زنگ خور به مشتری هر کدام از فروشندگان تان چقدر است؟

آیا می خواهید اگر روزی یکی از کارمندان فروش شما از شرکت رفت، مشکلی برای شما پیش نیاید؟

استعداد یادگیری کارمندان شما چقدر است و چقدر می خواهید نرم افزار ساده باشد؟

آیا می خواهید یک مراقبت جدی از مشتریان خود داشته باشید، مثلا مطمئن شوید که با هر مشتری یک بار در هفته صحبت می شود ؟

به دنبال چه شاخص هایی در بخش فروش هستید؟

در این مرحله بسیار مهم است که شما نیازمندی های دقیق خود و اهداف دقیق تر خود را از CRM مشخص کنید.

گام سوم: یک تصمیم بسیار مهم، نرم افزار با پرداخت ماهیانه (Cloud CRM) یا نرم افزار یک بار خرید (On Premise)

در سال 2008 فقط 12 درصد نرم افزارهای خریداری شده در دنیا از نوع نرم افزارهای با پرداخت ماهیانه بود و 88 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند، این عدد در سال 2014 تقریبا برعکس شد یعنی 87 درصد نرم افزارهای خریداری شده با پرداخت ماهیانه بودند و فقط 13 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند!

گام چهارم: به آنهایی بیشتر پول بدهید که به شما امکانات کمتری می دهند

ماجرا ساده است، ابزارهای که امکانات کمتر را با کیفیت بهتر ارائه می کنند، خیلی خیلی بیشتر استفاده می شوند و ابزارهابی که امکانات بیشتر دارند خیلی بیشتر جذابیت برای خرید ایجاد می کنند.

گام پنجم: هر چقدر نرم افزار ساده تر احتمال موفقیتش بیشتر

ابزارهای ساده تر در حوزه فروش کاراتر هستند هر نرم افزاری را که می خواهید خرید کنید از فروشنده آن سوال کنید چقدر طول می کشد نرم افزار را به کارمندان فروش آموزش داد؟ اگر این زمان از نیم ساعت بیشتر بود، باید در خرید آن نرم افزار تعلل کنید. CRM قرار است کار کارمندان فروش را کمتر کند و زمان آنها را برای فروش بیشتر آزادتر، اگر ساده نباشد این اتفاق نخواهد افتاد پس دقت کنید به سراغ نرم افزار بروید که به شکل قابل توجهی ساده باشد.

Image result for CRM

گام ششم: نسخه آزمایشی نرم افزار را با جدیت امتحان کنید

برای خرید نرم افزار مورد نظر عجله نکنید. در نرم افزارهای CRM هر چقدر هم شما روند درستی را در انتخاب طی کنید، اگر آن را به شکل واقعی استفاده نکنید، متوجه کارایی آن نخواهید شد. نرم افزارهای با پردازش ابری این امکان را به شما می دهند تا آنها را امتحان کنید پس در دوره آزمایشی به صورت واقعی از نرم افزار استفاده کنید! اینگونه شما متوجه کارایی یا عدم کارایی نرم افزار خواهید شد.

گام هفتم: همه باید بدانند که زمانی کار انجام شده که در CRM ثبت گردیده است

سوخت اصلی موتور همه CRM ها یاداشت ها و معاملاتی است که همکاران شما ثبت می کنند و همه می دانیم که موتور بی سوخت شما را به هیچ مقصدی نخواهد رساند.

ممکن است چند روز اول این موضوع برای همکاران شما سخت باشد. مثلا خیلی ها بگویند خیلی وقت ما را می گیرد، اما سوال مهم این است که اگر چیزی ثبت نشود چگونه می خواهد پیگیری شود؟ چند هفته که گذشت همه تیم فروش به شما خواهند گفت که دیگر بدون CRM نمی توانند.

CRM به ازای هر کارمند، فروش را تا 42 درصد افزایش می دهد.

 

نرم افزار CRM در قلب هر مشاغل قرار دارد.

با استفاده از داده هایی که نرم افزار CRM شغل شما را فراهم می کند ، شما قادر به ایجاد یک نمای کلی از 360 درجه در مورد آینده و مشتریان خود هستید تا بتوانید پیام های بازاریابی شخصی شده ای که یک ROI بالا ارائه می دهند را برقرار کنید .

اما انتخاب نرم افزار CRM بیشتر از انتخاب یک ارائه دهنده است. و چگونه می توانید از مباحث اولیه و مراحل برنامه ریزی به بعد اجرای نرم افزار و اندازه گیری موفقیت آن بروید؟

اگر وب را جستجو کنید ، تعداد زیادی راهنماهای CRM و موارد کسب و کار در مورد چگونگی انتخاب صحیح CRM یا نحوه اجرای آن را پیدا خواهید کرد ، اما یک راهنمای CRM پیدا نمی کنید که هر فرآیند را به راحتی مدیریت کند. به همین دلیل ما راهنمای خریدار CRM را ایجاد کردیم.

در ابتدا که در سال 2014 راه اندازی شد ، این راهنمای جامع توسط بیش از 12000 خریدار CRM بارگیری شده است ، اما با چشم انداز همیشه در حال تغییر CRM ، به یک بروزرسانی جدید نیاز دارد تا مباحث جدیدی مانند GDPR و تجربه مشتری را شامل شود .

بنابراین امروز ، ما خوشحالیم که نسخه جدیدترین نسخه  راهنمای خریدار CRM را اعلام می کنیم !

در اینجا آنچه در راهنمای خریدار آورده ایم آمده است:

فصل 1: مقدمه - تفصیل آنچه در راهنمای خریداران CRM یاد خواهید گرفت.

فصل 2: ​​CRM چیست؟ - توضیح ساده در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و منظور از آن .

فصل سوم: چرا CRM اکنون برای تجارت شما بسیار مهم است؟ - در این بخش به این موضوع می پردازیم که چرا CRM بسیار محبوب است و چگونه تجارت شما می تواند از استفاده از CRM بهره ببرد .

فصل چهارم: CRM چگونه کار می کند؟ - CRM چیزی بیش از یک کلمه یا یک ابزار نیست ، یک فلسفه است.

فصل 5: 8 کار برتر که یک سیستم CRM می تواند برای شما انجام دهد - ما خواهیم دید که چگونه CRM می تواند فرایندهای کاری شما را بهبود ببخشد.

فصل ششم: CRM موبایل - نیروی کار تلفن همراه با دسترسی به CRM دارای اهمیت است. ما پنج مزیت اصلی CRM تلفن همراه و چگونگی تأثیر آن بر فروش به اشتراک می گذاریم.

فصل 7: چگونه راه حل مناسب CRM را برای تجارت خود انتخاب کنید - هزاران راه حل در خارج وجود دارد ، از ابر تا فرض ، از خرید تا اشتراک مبتنی بر. این بخش به شما در انتخاب راه حل مناسب برای شما کمک می کند .

فصل 8: مواردی که باید در هنگام ارزیابی فروشندگان CRM ارزیابی کنید - هنگامی که تصمیم گرفتید کدام راه حل را می خواهید ، باید یک فروشنده پیدا کنید. ما به شما کمک می کنیم تا لیست فروشنده CRM مناسب را پیدا کنید.

فصل 9: اندازه گیری موفقیت CRM - CRM ابزاری نیست که بتوانید آن را پیاده سازی کنید و سپس تنها بگذارید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید موفقیت پروژه CRM خود را اندازه بگیرید.

به علاوه ، راهنمای خریدار نیز شامل موارد زیر است:

جایزه 1: یک الگوی KPI رایگان (شاخص عملکرد اصلی) برای اندازه گیری موفقیت CRM در فروش ، بازاریابی و بهبود خدمات مشتری از طریق CRM.

جایزه 2: یک چک لیست رایگان که شامل 25 سؤال است که می توانید در طی یک تماس مرجع از یک فروشنده CRM بپرسید.

نتیجه

اکنون در نسخه سوم خود ، سرانجام راهنمای خریدار CRM به صورت زنده منتشر شده است.

همانطور که صنعت نرم افزار CRM در حال پیشرفت است ، این راهنمای نیز خواهد بود و ما همچنان به روزرسانی آن ادامه می دهیم زیرا ما روشهای جدیدی را برای کمک به ساده کردن فرآیند CRM کشف می کنیم. هدف این راهنما تغییر نکرده است زیرا خرید CRM پیچیده است و خرید اشتباه گران است.

این راهنما برای آسانتر کردن روند خرید CRM ایجاد شده است .

اگر این راهنما را بارگیری کرده اید و باعث شده است که زندگی شما هنگام خرید یک سیستم CRM آسان تر شود ، به ما اطلاع دهید - ما دوست داریم اطلاعات بیشتری درباره داستان شما بشنویم.

راهنمای خریـد نرم افزار CRM، چگونه یک CRM مناسب انتخاب کنیم؟

همه کسب و کارها برای بهبود وضعیت خود به ابزارهایی نیاز دارند. استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز یک انتخاب منطقی برای افزایش فروش کسب و کارها و بهبود کارایی تیم فروش است. به همین دلیل مهم است که شما CRM مناسبی را انتخاب کنید. اغلب مدیران روند درستی را برای انتخاب نرم افزار CRM مورد نیاز خود طی نمی کنند.

راهنمای خرید نرم افزار CRM، چگونه یک CRM مناسب انتخاب کنیم؟

این روند نادرست در صورتیکه مدیر کسب و کار آدم خوش شانسی نباشد، با احتمال بالا به سه مقصد ختم می شود:

مقصد اول: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و استفاده از crm را قطع می کنند

مقصد دوم: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و به استفاده از این انتخاب نادرست ادامه می دهند.

مقصد سوم: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و به فکر تغییر می افتند

در هر کدام از این 3 حالت شما کمترین چیزی که از دست می دهید، هزینه ای است که بابت نرم افزار پرداخت کرده اید، هزینه خسارت های دیگر جدی تر است.

پس مهم است ما شیوه ی درستی را در انتخاب نرم افزار CRM اجرا کنیم تا به واسطه آن با احتمال بالایی از اثرات خوب CRM در کسب و کار خود بهره مند شویم.

گام اول: آیا اصلا شما به نرم افزار CRM نیاز دارید؟

اولین سوالی که شما باید از خودتان بپرسید این است که آیا شما واقعا، واقعا، واقعا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ یا نه فقط به این خاطر که زیاد در مورد این ابزار شنیده اید می خواهید به سراغ آن بروید

اگر شما به این نرم افزار نیاز نداشته باشید و آن را تهیه کنید فارغ از هزینه نرم افزار یک ابزار بی کاربرد به کسب و کارتان اضافه می کنید که خود آن کلی مشکل می تواند برای شما به وجود آورد.

خوب اگر پاسخ سوال شما آری است به گام دوم بروید.

گام دوم: هدف خود را برای خرید CRM تعیین کنید؟

هدف دقیق خود را از خرید این نرم افزار مشخص کنید. آیا می خواهید به وسیله نرم افزار CRM اطلاعات مشتریان، سرنخ ها و فرصت های خود و تعاملات کارمندان فروش تان را با آنها در یک جا به صورت متمرکز داشته باشید؟

آیا می خواهید CRM در کارمندان شما انگیزه بیشتر برای فروش و همکاری تیمی ایجاد کند؟

آیا می خواهید بدانید هر کدام از کارمندان فروش شما پیگیری های خود را به شکل درستی انجام می دهند؟

آیا می خواهید بدانید که نرخ تبدیل زنگ خور به مشتری هر کدام از فروشندگان تان چقدر است؟

آیا می خواهید اگر روزی یکی از کارمندان فروش شما از شرکت رفت، مشکلی برای شما پیش نیاید؟

استعداد یادگیری کارمندان شما چقدر است و چقدر می خواهید نرم افزار ساده باشد؟

آیا می خواهید یک مراقبت جدی از مشتریان خود داشته باشید، مثلا مطمئن شوید که با هر مشتری یک بار در هفته صحبت می شود ؟

به دنبال چه شاخص هایی در بخش فروش هستید؟

در این مرحله بسیار مهم است که شما نیازمندی های دقیق خود و اهداف دقیق تر خود را از CRM مشخص کنید.

گام سوم: یک تصمیم بسیار مهم، نرم افزار با پرداخت ماهیانه (Cloud CRM) یا نرم افزار یک بار خرید (On Premise)

در سال 2008 فقط 12 درصد نرم افزارهای خریداری شده در دنیا از نوع نرم افزارهای با پرداخت ماهیانه بود و 88 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند، این عدد در سال 2014 تقریبا برعکس شد یعنی 87 درصد نرم افزارهای خریداری شده با پرداخت ماهیانه بودند و فقط 13 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند!

گام چهارم: به آنهایی بیشتر پول بدهید که به شما امکانات کمتری می دهند

ماجرا ساده است، ابزارهای که امکانات کمتر را با کیفیت بهتر ارائه می کنند، خیلی خیلی بیشتر استفاده می شوند و ابزارهابی که امکانات بیشتر دارند خیلی بیشتر جذابیت برای خرید ایجاد می کنند.

گام پنجم: هر چقدر نرم افزار ساده تر احتمال موفقیتش بیشتر

ابزارهای ساده تر در حوزه فروش کاراتر هستند هر نرم افزاری را که می خواهید خرید کنید از فروشنده آن سوال کنید چقدر طول می کشد نرم افزار را به کارمندان فروش آموزش داد؟ اگر این زمان از نیم ساعت بیشتر بود، باید در خرید آن نرم افزار تعلل کنید. CRM قرار است کار کارمندان فروش را کمتر کند و زمان آنها را برای فروش بیشتر آزادتر، اگر ساده نباشد این اتفاق نخواهد افتاد پس دقت کنید به سراغ نرم افزار بروید که به شکل قابل توجهی ساده باشد.

گام ششم: نسخه آزمایشی نرم افزار را با جدیت امتحان کنید

برای خرید نرم افزار مورد نظر عجله نکنید. در نرم افزارهای CRM هر چقدر هم شما روند درستی را در انتخاب طی کنید، اگر آن را به شکل واقعی استفاده نکنید، متوجه کارایی آن نخواهید شد. نرم افزارهای با پردازش ابری این امکان را به شما می دهند تا آنها را امتحان کنید پس در دوره آزمایشی به صورت واقعی از نرم افزار استفاده کنید! اینگونه شما متوجه کارایی یا عدم کارایی نرم افزار خواهید شد.

گام هفتم: همه باید بدانند که زمانی کار انجام شده که در CRM ثبت گردیده است

سوخت اصلی موتور همه CRM ها یاداشت ها و معاملاتی است که همکاران شما ثبت می کنند و همه می دانیم که موتور بی سوخت شما را به هیچ مقصدی نخواهد رساند.

ممکن است چند روز اول این موضوع برای همکاران شما سخت باشد. مثلا خیلی ها بگویند خیلی وقت ما را می گیرد، اما سوال مهم این است که اگر چیزی ثبت نشود چگونه می خواهد پیگیری شود؟ چند هفته که گذشت همه تیم فروش به شما خواهند گفت که دیگر بدون CRM نمی توانند.

CRM به ازای هر کارمند، فروش را تا 42 درصد افزایش می دهد.



:: برچسب‌ها: crm ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

بازاریابی ورودی یک روش تجاری است که با ایجاد مطالب و تجارب ارزشمند و متناسب با آنها ، مشتری را به خود جلب می کند. در حالی که بازاریابی برون مرزی مخاطبان شما را با محتوای مورد نظر خود قطع می کند ، بازاریابی ورودی از طریق اتصال به دنبال آنها شکل می گیرد و مشکلاتی را که قبلاً در آنها وجود دارد حل می کند.

 استراتژی بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی شامل ارائه راه حل ها و فرصت هایی است که تأثیر مثبتی بر افراد و شغل شما دارد. چگونه اون کار را انجام می دهی؟

 

یک استراتژی بازاریابی ورودی می تواند تعدادی کانال مختلف و انواع محتوا را برای جذب چشم انداز و مشتریان به وب سایت شما در بر داشته باشد. اما بازاریابی ورودی فقط بخشی از حرکت بزرگتر در دنیای تجارت است. این پایه و اساس این ایده است که فقط جذب افراد به وب سایت شما کافی نیست. شما باید به کمک ، پشتیبانی و توانمندسازی آنها پس از مشتری شدن ادامه دهید. اینگونه است که تجارت شما رشد می کند - با نگه داشتن بازاریابی ، فروش و خدمات دائماً بر چگونگی کمک به مشتریان فعلی و آینده متمرکز می شوید.

 Image result for all about inbound marketing

ما این کار را به عنوان مگس پرنده می نامیم ، و فلسفه های نفوذپذیری ورودی و سرعت بخشیدن به آن مگس پرنده - از جذب ، تا نامزدی ، تا دلپذیر - برای کمک به شغل شما سریع تر و بهتر پیشرفت می کنند.

 

مگس بازاریابی مجهز به بازاریابی ورودی برای جذب ، تعامل و لذت مشتریان

 

ورودی چیست؟

پس از ورود افراد به وب سایت شما ، تیم فروش شما می تواند با استفاده از ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و گپ با آنها درگیر شود و با یادگیری برند شما ، ارزش مداوم را القا کند. سپس ، تیم خدمات مشتری شما می توانند مدت ها بعد از اینکه مشتری شوند - آنها را به عنوان یک مشاور همدلی و متخصص در مورد محصول خود ، خوشحال کنید.

 

Inbound روشی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن افراد برای رشد شغلی است که ارزش را فراهم می کند و اعتماد ایجاد می کند. با جابجایی فناوری ، ورودی ها رویکردی را برای انجام کار به صورت انسانی و مفید راهنمایی می کنند. Inbound راهی بهتر برای بازاریابی ، روشی بهتر برای فروش و راهی بهتر برای خدمت به مشتریان است. زیرا وقتی مشتری خوب به معنای تجارت خوب است ، شرکت شما می تواند در طولانی مدت رشد بهتری داشته باشد.

 

با ایجاد محتوا که برای رفع مشکلات و نیازهای مشتریان ایده آل شما طراحی شده است ، چشم اندازهای واجد شرایط خود را جذب می کنید و اعتماد و اعتبار را برای تجارت خود ایجاد می کنید.

استراتژی های بازاریابی ورودی

این استراتژی ها به شما کمک می کند تا به طور موثری از راه ورودی به مخاطبان مورد نظر خود بازاریابی کنید. در زیر ، خواهید دید که استراتژی های خاصی برای هر روش ورودی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن مصرف کنندگان وجود دارد تا به پیشرفت اقتصادی در تجارت کمک کند .

 

جذب استراتژی ها

استراتژی های بازاریابی ورودی که مخاطبان مورد نظر شما و افراد خریدار را به خود جذب می کند ، با ایجاد و توسعه محتوا مرتبط هستند.

 

برای رسیدن به مخاطبان خود ، با ایجاد و انتشار مطالب - از جمله مقالات وبلاگ ، پیشنهادات محتوا و رسانه های اجتماعی - که ارزش ارائه می دهند ، شروع کنید. مثالها شامل راهنمایی در مورد نحوه استفاده از محصول شما ، اطلاعاتی در مورد چگونگی راه حل شما می توانند چالش های آنها ، توصیفات مشتری و جزئیات مربوط به تبلیغات یا تخفیف ها را برطرف کنند.

 

برای جذب اعضای مخاطبان خود در سطح عمیق تر از طریق بازاریابی ورودی ، همه این مطالب را با یک استراتژی سئو بهینه کنید . یک استراتژی SEO شما را ملزم خواهد کرد که کلمات کلیدی و عبارات خاصی را در رابطه با محصولات یا خدمات خود ، چالش هایی که برای مشتریان حل می کنید ، و روشهایی که به اعضای مخاطبان کمک می کنید ، هدف گذاری کنید.

 

این امر به شما امکان می دهد تا محتوا و اطلاعات شما به صورت ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای افرادی که در جستجوی این اطلاعات هستند - که به عنوان مخاطب هدف شما یا مشتری های مناسب برای تجارت شما نیز شناخته می شوند - ظاهر شوند .

Image result for all about inbound marketing

مشارکت استراتژی ها

هنگام استفاده از راهکارهای ورودی برای جذب مخاطب خود ، اطمینان حاصل کنید که با ارتباط و معامله با سرب و مشتریان به روشی روبرو هستید که باعث می شود آنها بخواهند با شما رابطه طولانی مدت برقرار کنند. هنگام استفاده از این راهکارهای تعامل ، اطلاعاتی را در مورد ارزش تجاری که کسب و کار شما به آنها ارائه می دهد تزریق کنید.

 

راهبردهای ویژه اشتغال ممکن است شامل نحوه برخورد و مدیریت تماسهای فروش ورودی شما باشد. در نحوه برخورد نمایندگان خدمات مشتری با تماس افراد علاقمند و چشم اندازها متمرکز شوید. علاوه بر این ، مطمئن باشید که همیشه فروش راه‌حل دارید تا فروش محصول. این تضمین می کند که تمام معاملات به توافق نامه های متقابل برای مشتریان و تجارت شما ختم می شود - به این معنی که شما برای مشتریان مناسب خود ارزش قائل هستید.

 

استراتژی های لذت بخش

لذت بردن از استراتژیهای ورودی ، اطمینان حاصل می کند که مشتریان از مدت ها قبل از خرید ، خوشحال ، راضی و پشتیبانی می شوند. این استراتژی ها شامل اعضای تیم شما در حال تبدیل شدن به مشاوران و متخصصانی هستند که در هر زمان از زمان به مشتریان کمک می کنند.

 

همراهی با چت بات ها و نظرسنجی های به موقع و اندیشمند برای کمک ، پشتیبانی و درخواست بازخورد از مشتریان راهی عالی برای لذت بردن از این افراد است. ربات ها و نظرسنجی ها باید در نقاط مشخصی در طول سفر مشتری به اشتراک گذاشته شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها منطقی هستند و از ارزش برخوردار هستند.

 

به عنوان مثال ، chatbots ممکن است به مشتریان فعلی کمک کند تا تکنیک یا تاکتیکی جدید را برای شما ارائه دهند که آنها می خواهند از آن استفاده کنند. علاوه بر این ، ممکن است 6 ماه پس از خرید مشتری محصول یا خدمات شما ، نظرسنجی رضایت ارسال شود تا نظرات و نظرات خود را برای بهبود به دست آورد.

 

گوش دادن به رسانه های اجتماعی استراتژی مهم دیگر در مورد لذت مشتریان است. پیروان رسانه های اجتماعی ممکن است از یکی از پروفایل های شما برای ارائه بازخورد ، سؤال بپرسند یا تجربه خود را با محصولات یا خدمات خود به اشتراک بگذارند. به این تعامل با اطلاعاتی که پیروان کمک می کند ، کمک می کند و آنها را ترغیب می کند ، پاسخ دهید - این نشان می دهد که از آنها می شنوید و به آنها اهمیت می دهید.

 

سرانجام ، نشانه استراتژی ورودی متمرکز بر لذت مشتریان ، موضوعی است که در هر شرایطی به مشتریان کمک و پشتیبانی می کند ، چه کسب و کار شما از آن خارج شود. به یاد داشته باشید ، یک مشتری دلپذیر یک طرفدار و مروج برند می شود ، بنابراین تمام تعاملات اعم از بزرگ و کوچک را با احتیاط انجام دهید.

 

روش اثبات شده برای رشد شغل شما

در طی چند سال گذشته ، همان تغییر در رفتار خرید که تحریک حرکت ورودی را نیز در کل تجربه مشتری گسترش داده است. نحوه برقراری ارتباط مردم و آنچه از تجارت شما انتظار دارند تغییر کرده است.

 

خبر خوب؟ متدولوژی ورودی ، همراه با فناوری ، همچنان به مشاغل کمک می کند تا با نیازهای سریع تغییر کنند - نه فقط با بازاریابی بلکه با کل تجربه مشتری.

 

پشتیبانی از این روش یک بستر کامل نرم افزاری برای بازاریابی ، فروش ، خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری است. این ابزارها به تنهایی قدرتمند هستند ، اما هنگام استفاده از آنها حتی بهتر می شوند و به شما در رشد متدولوژی کمک می کنند.

 

با تلفیق متدولوژی ورودی به نرم افزار HubSpot ، شغل خود را رشد می دهید و مشتریانی را خریداری می کنید که بیشتر خرید می کنند ، مدت بیشتری با شما بمانند ، به دوستانشان مراجعه کرده و به جهانیان بگویید که شما را دوست دارند.

 

استفاده از روش ورودی در بازاریابی

به عنوان یک بازاریاب ورودی ، هدف شما جذب چشم اندازهای جدید به شرکت شما ، تعامل با آنها در مقیاس و خوشحال کردن آنها به صورت جداگانه است. شما همچنین با تیم های فروش و خدمات خود شریک هستید تا بتوانید چرخ های پرنده را به طور مؤثر چرخانده و به رشد تجاری کمک کنید. این یک کار بزرگ است ، اما متدولوژی ورودی و بازاریابی را تحت پوشش خود قرار داده اید.

 

IM-بازاریابی-مرکز ابزارها

 

جذب کنید

شما فقط نمی خواهید کسی به وب سایت شما بیاید. شما افرادی را می خواهید که به احتمال زیاد تبدیل به مشتریان پیشرو و در نهایت مشتریان خوشحال می شوند. چگونه آنها را به آنجا برسانید؟ شما در زمان مناسب مشتریان بیشتری را با محتوای مناسب جذب می کنید.

Image result for all about inbound marketing

از ابزار استراتژی محتوا برای ایجاد اقتدار در جستجو استفاده کنید و موضوعاتی را که بیشترین اهمیت را برای آینده شما دارند ، رتبه بندی کنید. محتوای وبلاگ یا محتوای ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی منتشر کنید. برای افزایش آگاهی از برند خود با مخاطبان هدف خود تبلیغات ایجاد کنید. در طول هر مرحله ، شما در مورد گزارش تلاش و تحلیل این تلاش ها برای آگاهی از کار و کارهایی که در آنجا برای بهبود استفاده می کنید ، گزارش و تحلیل می شوید. 

 

مشغول کردن

از مکالمات HubSpot برای ایجاد روابط پایدار با آینده در کانالهای مورد نظر خود استفاده کنید - از طریق ایمیل ، رباتها ، چت زنده یا برنامه های پیام رسانی. از ابزارهای تبدیل - CTA ، فرمها و جریانهای سرب استفاده کنید  تا اطلاعات مربوط به چشم اندازهای سایت شما را بدست آورید. برای شخصی سازی تجربه وب سایت با استفاده از محتوای هوشمند ، و کل سفر خریدار با استفاده از ایمیل و گردش کار ، از تمام اطلاعات مربوط به مشتری و مشتری در CRM استفاده کنید.  وفاداری به برند را با هدف قرار دادن مخاطبان خاص با محتوای اجتماعی یا تبلیغات خود ایجاد کنید. صدها ادغام HubSpot Connect را برای اضافه کردن ابزارها و ویژگیهای اضافی متناسب با نیازهای منحصر به فرد شغل خود انتخاب کنید .  

 

لذت بسیار

از اتوماسیون ایمیل و بازاریابی و همچنین مکالمات HubSpot استفاده کنید تا در هر زمان مناسب ، اطلاعات مناسب را به شخص مناسب تحویل دهید. از صندوق ورودی مکالمات استفاده کنید تا با اعضای تیم فروش و خدمات خود هماهنگ شوید تا مکالمات متنی را با افرادی که با آنها کار می کنید ایجاد کنید. مطالب به یاد ماندنی را ایجاد کنید که چشم اندازهای شما می تواند با استفاده از انواع قالب های محتوا - مانند فیلم - که آینده شما ترجیح می دهند با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید .  

 

استفاده از متدولوژی ورودی در فروش

 

شما به عنوان یک فروشنده ورودی ، روزهای خود را برای جذب خط لوله جدید ، تعامل با افرادی که آماده مکالمه فروش هستند ، سپری می کنید و از آنها برای حل مشکلات خود لذت می برید. اینجاست که متدولوژی ورودی و مرکز فروش وارد می شود.ابزار فروش IM-فروش

 

جذب کنیدImage result for all about inbound marketing

همه چیز در مورد نشان دادن چشم اندازهای شما است که می توانند به شما اعتماد کنند تا به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید. صفحه جلسات خود را در وب سایت خود قرار دهید ، و این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم می کند که بتوانند در تقویم خود وقت بگیرند تا در مورد نیازهایشان صحبت کنند. از ابزار چشم انداز استفاده کنید تا ببینید چه کسی وب سایت شما را بازدید می کند. برای برقراری ارتباط و مکالمه با افراد از مکالمات HubSpot و تماس استفاده کنید.

 

مشغول کردن

با افرادی که بیشتر در مورد آنها تمرکز دارید با الگوهای ایمیل و توالی ارتباط برقرار کنید. برای پیگیری میزان گذراندن مردم با محتوای شما از اسناد استفاده کنید ، و استفاده از پیوندهای جلسات را برای این افراد آسان می کنید تا در تقویم خود وقت بگذارند. برای ضبط و رونویسی تماسهایی که برقرار می کنید و کتابهای بازی برای راهنمایی تعامل خود با مردم استفاده کنید. از نقل قول ها استفاده کنید تا توصیه های شما روشن شود. قطعات فرآیند فروش خود را با گردش کار به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید سریعتر به مردم پاسخ دهید .  

Image result for all about inbound marketing

لذت بسیار

جلسات ، مکالمات HubSpot و نقل قولها فقط زندگی را برای شما آسان نمی کنند - آنها زندگی را برای مشتریانتان نیز آسان تر می کنند. از این ابزارها استفاده کنید تا روند فروش شما به بهترین شکل ممکن برای مشتریانتان خوشایند باشد .  

 

استفاده از متدولوژی ورودی در خدمات

به عنوان یک متخصص خدمات ورودی ، به مشتریان موجود کمک می کنید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنند ، در صورت نیاز و چطور می خواهند به آنها کمک کنند و از تجربه آنها با شما لذت ببرند. روش ورودی و سرویس هاب می توانند در این زمینه کمک کنند.

 

ابزار-خدمات مرکز خدمات

 

جذب کنید

مردم به دنبال پاسخ سوالات هستند. اگر این سؤالات مربوط به محصولات ، کالاها یا خدمات شما باشد ، آنها برای پاسخ به شما می خواهند. با استفاده از ابزار دانش بنیان و یک استراتژی دانش قوی می توانید اطلاعات صحیح را به روش صحیح تهیه کنید. راه حل های معنادار برای مشکلاتی که ممکن است فرد با آن سر و کار داشته باشد و آن راه حل ها را در پایه دانش منتشر کند. با داشتن امکان شامل رسانه های غنی مانند فیلم ، صدا و تصویر ، می توانید پاسخ ها و بینش هایی را ارائه دهید که برای چندین زبان آموز مؤثر است.  

 

مشغول کردن

مقالات پایه دانش ممکن است همیشه اطلاعاتی را که شخص به دنبال آن است ، ارائه ندهد ، و در اینجا بلیط ها و ابزار مکالمه به بازی می روند. بلیط ها کاملاً با مکالمات HubSpot یکپارچه شده اند ، و با در دسترس بودن چت زنده و چت بابات ، مشتریان شما می توانند در زمان واقعی با دریافت کمک های سطح متخصص از طریق چندین کانال ، درخواست کمک و مشاوره کنند. از آنجا که این توانایی را دارید که بدانید شخصی در کجای صفحه وب یا مقاله دانش خود را جستجو می کند ، می توانید یک چت بابات ایجاد کنید که پاسخ های متنی ، مربوطه و منابعی را ارائه می دهد که ممکن است به طور عادی در خود مقاله نباشد. در صورت عدم موفقیت ، امکان ایجاد خودکار بلیط جدید ، اختصاص آن و اطلاع کاربر به ساده کردن فرآیند خدمات است.

 

لذت بسیار

چگونه می دانید تجربه مشتری مثبت را ارائه داده اید؟ پرسیدن. با وجود سیستم بازخورد داخلی سرویس هاب ، جمع آوری بازخورد در مورد تجربه مشتری هرگز آسان نبوده است. با تلفیق نمرات بازخورد با متن و گفتگوی ایمیل ، می توانید بیش از منابع دانش مشترک خود به طور مداوم تکرار کنید ، هر بار محتوای خود را پالایش و غنی سازی کنید.  
منبع :

hubspot.com/inbound-marketing

استراتژی بازاریابی ورودی
بازاریابی ورودی شامل ارائه راه حل ها و فرصت هایی است که تأثیر مثبتی بر افراد و شغل شما دارد. چگونه اون کار را انجام می دهی؟

یک استراتژی بازاریابی ورودی می تواند تعدادی کانال مختلف و انواع محتوا را برای جذب چشم انداز و مشتریان به وب سایت شما در بر داشته باشد. اما بازاریابی ورودی فقط بخشی از حرکت بزرگتر در دنیای تجارت است. این پایه و اساس این ایده است که فقط جذب افراد به وب سایت شما کافی نیست. شما باید به کمک ، پشتیبانی و توانمندسازی آنها پس از مشتری شدن ادامه دهید. اینگونه است که تجارت شما رشد می کند - با نگه داشتن بازاریابی ، فروش و خدمات دائماً بر چگونگی کمک به مشتریان فعلی و آینده متمرکز می شوید.

ما این کار را به عنوان مگس پرنده می نامیم ، و فلسفه های نفوذپذیری ورودی و سرعت بخشیدن به آن مگس پرنده - از جذب ، تا نامزدی ، تا دلپذیر - برای کمک به شغل شما سریع تر و بهتر پیشرفت می کنند.

مگس بازاریابی مجهز به بازاریابی ورودی برای جذب ، تعامل و لذت مشتریان

ورودی چیست؟
پس از ورود افراد به وب سایت شما ، تیم فروش شما می تواند با استفاده از ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و گپ با آنها درگیر شود و با یادگیری برند شما ، ارزش مداوم را القا کند. سپس ، تیم خدمات مشتری شما می توانند مدت ها بعد از اینکه مشتری شوند - آنها را به عنوان یک مشاور همدلی و متخصص در مورد محصول خود ، خوشحال کنید.

Inbound روشی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن افراد برای رشد شغلی است که ارزش را فراهم می کند و اعتماد ایجاد می کند. با جابجایی فناوری ، ورودی ها رویکردی را برای انجام کار به صورت انسانی و مفید راهنمایی می کنند. Inbound راهی بهتر برای بازاریابی ، روشی بهتر برای فروش و راهی بهتر برای خدمت به مشتریان است. زیرا وقتی مشتری خوب به معنای تجارت خوب است ، شرکت شما می تواند در طولانی مدت رشد بهتری داشته باشد.

با ایجاد محتوا که برای رفع مشکلات و نیازهای مشتریان ایده آل شما طراحی شده است ، چشم اندازهای واجد شرایط خود را جذب می کنید و اعتماد و اعتبار را برای تجارت خود ایجاد می کنید.
استراتژی های بازاریابی ورودی
این استراتژی ها به شما کمک می کند تا به طور موثری از راه ورودی به مخاطبان مورد نظر خود بازاریابی کنید. در زیر ، خواهید دید که استراتژی های خاصی برای هر روش ورودی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن مصرف کنندگان وجود دارد تا به پیشرفت اقتصادی در تجارت کمک کند .

جذب استراتژی ها
استراتژی های بازاریابی ورودی که مخاطبان مورد نظر شما و افراد خریدار را به خود جذب می کند ، با ایجاد و توسعه محتوا مرتبط هستند.

برای رسیدن به مخاطبان خود ، با ایجاد و انتشار مطالب - از جمله مقالات وبلاگ ، پیشنهادات محتوا و رسانه های اجتماعی - که ارزش ارائه می دهند ، شروع کنید. مثالها شامل راهنمایی در مورد نحوه استفاده از محصول شما ، اطلاعاتی در مورد چگونگی راه حل شما می توانند چالش های آنها ، توصیفات مشتری و جزئیات مربوط به تبلیغات یا تخفیف ها را برطرف کنند.

برای جذب اعضای مخاطبان خود در سطح عمیق تر از طریق بازاریابی ورودی ، همه این مطالب را با یک استراتژی سئو بهینه کنید . یک استراتژی SEO شما را ملزم خواهد کرد که کلمات کلیدی و عبارات خاصی را در رابطه با محصولات یا خدمات خود ، چالش هایی که برای مشتریان حل می کنید ، و روشهایی که به اعضای مخاطبان کمک می کنید ، هدف گذاری کنید.

این امر به شما امکان می دهد تا محتوا و اطلاعات شما به صورت ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای افرادی که در جستجوی این اطلاعات هستند - که به عنوان مخاطب هدف شما یا مشتری های مناسب برای تجارت شما نیز شناخته می شوند - ظاهر شوند .

مشارکت استراتژی ها
هنگام استفاده از راهکارهای ورودی برای جذب مخاطب خود ، اطمینان حاصل کنید که با ارتباط و معامله با سرب و مشتریان به روشی روبرو هستید که باعث می شود آنها بخواهند با شما رابطه طولانی مدت برقرار کنند. هنگام استفاده از این راهکارهای تعامل ، اطلاعاتی را در مورد ارزش تجاری که کسب و کار شما به آنها ارائه می دهد تزریق کنید.

راهبردهای ویژه اشتغال ممکن است شامل نحوه برخورد و مدیریت تماسهای فروش ورودی شما باشد. در نحوه برخورد نمایندگان خدمات مشتری با تماس افراد علاقمند و چشم اندازها متمرکز شوید. علاوه بر این ، مطمئن باشید که همیشه فروش راه‌حل دارید تا فروش محصول. این تضمین می کند که تمام معاملات به توافق نامه های متقابل برای مشتریان و تجارت شما ختم می شود - به این معنی که شما برای مشتریان مناسب خود ارزش قائل هستید.

استراتژی های لذت بخش
لذت بردن از استراتژیهای ورودی ، اطمینان حاصل می کند که مشتریان از مدت ها قبل از خرید ، خوشحال ، راضی و پشتیبانی می شوند. این استراتژی ها شامل اعضای تیم شما در حال تبدیل شدن به مشاوران و متخصصانی هستند که در هر زمان از زمان به مشتریان کمک می کنند.

همراهی با چت بات ها و نظرسنجی های به موقع و اندیشمند برای کمک ، پشتیبانی و درخواست بازخورد از مشتریان راهی عالی برای لذت بردن از این افراد است. ربات ها و نظرسنجی ها باید در نقاط مشخصی در طول سفر مشتری به اشتراک گذاشته شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها منطقی هستند و از ارزش برخوردار هستند.

به عنوان مثال ، chatbots ممکن است به مشتریان فعلی کمک کند تا تکنیک یا تاکتیکی جدید را برای شما ارائه دهند که آنها می خواهند از آن استفاده کنند. علاوه بر این ، ممکن است 6 ماه پس از خرید مشتری محصول یا خدمات شما ، نظرسنجی رضایت ارسال شود تا نظرات و نظرات خود را برای بهبود به دست آورد.

گوش دادن به رسانه های اجتماعی استراتژی مهم دیگر در مورد لذت مشتریان است. پیروان رسانه های اجتماعی ممکن است از یکی از پروفایل های شما برای ارائه بازخورد ، سؤال بپرسند یا تجربه خود را با محصولات یا خدمات خود به اشتراک بگذارند. به این تعامل با اطلاعاتی که پیروان کمک می کند ، کمک می کند و آنها را ترغیب می کند ، پاسخ دهید - این نشان می دهد که از آنها می شنوید و به آنها اهمیت می دهید.

سرانجام ، نشانه استراتژی ورودی متمرکز بر لذت مشتریان ، موضوعی است که در هر شرایطی به مشتریان کمک و پشتیبانی می کند ، چه کسب و کار شما از آن خارج شود. به یاد داشته باشید ، یک مشتری دلپذیر یک طرفدار و مروج برند می شود ، بنابراین تمام تعاملات اعم از بزرگ و کوچک را با احتیاط انجام دهید.

روش اثبات شده برای رشد شغل شما
در طی چند سال گذشته ، همان تغییر در رفتار خرید که تحریک حرکت ورودی را نیز در کل تجربه مشتری گسترش داده است. نحوه برقراری ارتباط مردم و آنچه از تجارت شما انتظار دارند تغییر کرده است.

خبر خوب؟ متدولوژی ورودی ، همراه با فناوری ، همچنان به مشاغل کمک می کند تا با نیازهای سریع تغییر کنند - نه فقط با بازاریابی بلکه با کل تجربه مشتری.

پشتیبانی از این روش یک بستر کامل نرم افزاری برای بازاریابی ، فروش ، خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری است. این ابزارها به تنهایی قدرتمند هستند ، اما هنگام استفاده از آنها حتی بهتر می شوند و به شما در رشد متدولوژی کمک می کنند.

با تلفیق متدولوژی ورودی به نرم افزار HubSpot ، شغل خود را رشد می دهید و مشتریانی را خریداری می کنید که بیشتر خرید می کنند ، مدت بیشتری با شما بمانند ، به دوستانشان مراجعه کرده و به جهانیان بگویید که شما را دوست دارند.

استفاده از روش ورودی در بازاریابی
به عنوان یک بازاریاب ورودی ، هدف شما جذب چشم اندازهای جدید به شرکت شما ، تعامل با آنها در مقیاس و خوشحال کردن آنها به صورت جداگانه است. شما همچنین با تیم های فروش و خدمات خود شریک هستید تا بتوانید چرخ های پرنده را به طور مؤثر چرخانده و به رشد تجاری کمک کنید. این یک کار بزرگ است ، اما متدولوژی ورودی و بازاریابی را تحت پوشش خود قرار داده اید.

IM-بازاریابی-مرکز ابزارها

جذب کنید
شما فقط نمی خواهید کسی به وب سایت شما بیاید. شما افرادی را می خواهید که به احتمال زیاد تبدیل به مشتریان پیشرو و در نهایت مشتریان خوشحال می شوند. چگونه آنها را به آنجا برسانید؟ شما در زمان مناسب مشتریان بیشتری را با محتوای مناسب جذب می کنید.

از ابزار استراتژی محتوا برای ایجاد اقتدار در جستجو استفاده کنید و موضوعاتی را که بیشترین اهمیت را برای آینده شما دارند ، رتبه بندی کنید. محتوای وبلاگ یا محتوای ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی منتشر کنید. برای افزایش آگاهی از برند خود با مخاطبان هدف خود تبلیغات ایجاد کنید. در طول هر مرحله ، شما در مورد گزارش تلاش و تحلیل این تلاش ها برای آگاهی از کار و کارهایی که در آنجا برای بهبود استفاده می کنید ، گزارش و تحلیل می شوید.

مشغول کردن
از مکالمات HubSpot برای ایجاد روابط پایدار با آینده در کانالهای مورد نظر خود استفاده کنید - از طریق ایمیل ، رباتها ، چت زنده یا برنامه های پیام رسانی. از ابزارهای تبدیل - CTA ، فرمها و جریانهای سرب استفاده کنید تا اطلاعات مربوط به چشم اندازهای سایت شما را بدست آورید. برای شخصی سازی تجربه وب سایت با استفاده از محتوای هوشمند ، و کل سفر خریدار با استفاده از ایمیل و گردش کار ، از تمام اطلاعات مربوط به مشتری و مشتری در CRM استفاده کنید. وفاداری به برند را با هدف قرار دادن مخاطبان خاص با محتوای اجتماعی یا تبلیغات خود ایجاد کنید. صدها ادغام HubSpot Connect را برای اضافه کردن ابزارها و ویژگیهای اضافی متناسب با نیازهای منحصر به فرد شغل خود انتخاب کنید .

لذت بسیار
از اتوماسیون ایمیل و بازاریابی و همچنین مکالمات HubSpot استفاده کنید تا در هر زمان مناسب ، اطلاعات مناسب را به شخص مناسب تحویل دهید. از صندوق ورودی مکالمات استفاده کنید تا با اعضای تیم فروش و خدمات خود هماهنگ شوید تا مکالمات متنی را با افرادی که با آنها کار می کنید ایجاد کنید. مطالب به یاد ماندنی را ایجاد کنید که چشم اندازهای شما می تواند با استفاده از انواع قالب های محتوا - مانند فیلم - که آینده شما ترجیح می دهند با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید .

استفاده از متدولوژی ورودی در فروش
شما به عنوان یک فروشنده ورودی ، روزهای خود را برای جذب خط لوله جدید ، تعامل با افرادی که آماده مکالمه فروش هستند ، سپری می کنید و از آنها برای حل مشکلات خود لذت می برید. اینجاست که متدولوژی ورودی و مرکز فروش وارد می شود.ابزار فروش IM-فروش

جذب کنید
همه چیز در مورد نشان دادن چشم اندازهای شما است که می توانند به شما اعتماد کنند تا به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید. صفحه جلسات خود را در وب سایت خود قرار دهید ، و این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم می کند که بتوانند در تقویم خود وقت بگیرند تا در مورد نیازهایشان صحبت کنند. از ابزار چشم انداز استفاده کنید تا ببینید چه کسی وب سایت شما را بازدید می کند. برای برقراری ارتباط و مکالمه با افراد از مکالمات HubSpot و تماس استفاده کنید.

مشغول کردن
با افرادی که بیشتر در مورد آنها تمرکز دارید با الگوهای ایمیل و توالی ارتباط برقرار کنید. برای پیگیری میزان گذراندن مردم با محتوای شما از اسناد استفاده کنید ، و استفاده از پیوندهای جلسات را برای این افراد آسان می کنید تا در تقویم خود وقت بگذارند. برای ضبط و رونویسی تماسهایی که برقرار می کنید و کتابهای بازی برای راهنمایی تعامل خود با مردم استفاده کنید. از نقل قول ها استفاده کنید تا توصیه های شما روشن شود. قطعات فرآیند فروش خود را با گردش کار به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید سریعتر به مردم پاسخ دهید .

لذت بسیار
جلسات ، مکالمات HubSpot و نقل قولها فقط زندگی را برای شما آسان نمی کنند - آنها زندگی را برای مشتریانتان نیز آسان تر می کنند. از این ابزارها استفاده کنید تا روند فروش شما به بهترین شکل ممکن برای مشتریانتان خوشایند باشد .

استفاده از متدولوژی ورودی در خدمات
به عنوان یک متخصص خدمات ورودی ، به مشتریان موجود کمک می کنید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنند ، در صورت نیاز و چطور می خواهند به آنها کمک کنند و از تجربه آنها با شما لذت ببرند. روش ورودی و سرویس هاب می توانند در این زمینه کمک کنند.

ابزار-خدمات مرکز خدمات

جذب کنید
مردم به دنبال پاسخ سوالات هستند. اگر این سؤالات مربوط به محصولات ، کالاها یا خدمات شما باشد ، آنها برای پاسخ به شما می خواهند. با استفاده از ابزار دانش بنیان و یک استراتژی دانش قوی می توانید اطلاعات صحیح را به روش صحیح تهیه کنید. راه حل های معنادار برای مشکلاتی که ممکن است فرد با آن سر و کار داشته باشد و آن راه حل ها را در پایه دانش منتشر کند. با داشتن امکان شامل رسانه های غنی مانند فیلم ، صدا و تصویر ، می توانید پاسخ ها و بینش هایی را ارائه دهید که برای چندین زبان آموز مؤثر است.

مشغول کردن
مقالات پایه دانش ممکن است همیشه اطلاعاتی را که شخص به دنبال آن است ، ارائه ندهد ، و در اینجا بلیط ها و ابزار مکالمه به بازی می روند. بلیط ها کاملاً با مکالمات HubSpot یکپارچه شده اند ، و با در دسترس بودن چت زنده و چت بابات ، مشتریان شما می توانند در زمان واقعی با دریافت کمک های سطح متخصص از طریق چندین کانال ، درخواست کمک و مشاوره کنند. از آنجا که این توانایی را دارید که بدانید شخصی در کجای صفحه وب یا مقاله دانش خود را جستجو می کند ، می توانید یک چت بابات ایجاد کنید که پاسخ های متنی ، مربوطه و منابعی را ارائه می دهد که ممکن است به طور عادی در خود مقاله نباشد. در صورت عدم موفقیت ، امکان ایجاد خودکار بلیط جدید ، اختصاص آن و اطلاع کاربر به ساده کردن فرآیند خدمات است.

لذت بسیار
چگونه می دانید تجربه مشتری مثبت را ارائه داده اید؟ پرسیدن. با وجود سیستم بازخورد داخلی سرویس هاب ، جمع آوری بازخورد در مورد تجربه مشتری هرگز آسان نبوده است. با تلفیق نمرات بازخورد با متن و گفتگوی ایمیل ، می توانید بیش از منابع دانش مشترک خود به طور مداوم تکرار کنید ، هر بار محتوای خود را پالایش و غنی سازی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

5 نکته برای انتخاب نرم افزار حسابداری کسب و کار

 

در قدیم حفظ کتاب برای یک تجارت به معنای ضبط کردن ارقام در یک دفترچه کاغذ بود. دیگر نه. امروزه ، مشاغل در هر اندازه از نرم افزار حسابداری برای ردیابی درآمد خود و همچنین پیش بینی فروش و مدیریت موجودی استفاده می کنند.

نرم افزار حسابداری کسب و کار پتانسیل خطای انسانی را که با حسابداری روی کاغذ به وجود می آید ، بسیار کاهش می دهد و به شما امکان می دهد فقط در چند کلید کلید به اطلاعات مهم دسترسی پیدا کنید.

اما با وجود گزینه های بسیار زیاد ، پیدا کردن نرم افزار حسابداری مناسب برای تجارت شما می تواند مشکل باشد. در زیر پنج نکته برای کمک به شما در یافتن نرم افزاری ارائه می شود که به بهترین وجه پاسخگوی نیازهای شرکت شما باشد.

1. نیازهای خود و مهارتهای حسابداری خود را در نظر بگیرید

بهترین شرط شما برای یافتن یک نرم افزار حسابداری مناسب این است که به نحوه عملکرد مشاغلتان نگاه کنید و سپس از انواع مختلف نرم افزار موجود در بازار استفاده دقیق کنید. اگر کسب و کار شما سالانه چندین میلیون دلار درآمد داشته باشد ، نیازهای حسابداری بسیار متفاوتی نسبت به دیگری دارد که کمتر از 50،000 دلار درآمد دارد. شما وقتی محصولات نرم افزاری حسابداری را انتخاب می کنید ، از جمله گزینه هایی که به طور خاص برای مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی شده اند ، گزینه های مختلفی دارید.

بسته به صنعت شما ، ممکن است بخواهید نرم افزاری تخصصی را در نظر بگیرید که برای کمک به مشاغل موجود در طاقچه شما طراحی شده است. به عنوان مثال ، برنامه های کاربردی سفارشی برای مشاغل در بخش تولید ، خرده فروشی ها و رستوران ها و همچنین برای بسیاری از انواع دیگر شرکت های تجاری وجود دارد.

انجام تحقیقات خود بسیار مهم است ، زیرا برنامه ای که شما انتخاب می کنید تأثیر مستقیم بر نحوه مدیریت درآمد شما دارد. این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که اگرچه نرم افزار حسابداری می تواند وظیفه نگهداری کتاب را آسان تر کند ، اما باز هم به میزان مشخص سواد مالی نیاز دارد به همان اندازه که ممکن است یک برنامه کاربردی پیچیده باشد ، هنوز هم تنها ابزاری است. افرادی که از این نرم افزار استفاده می کنند باید بدانند که با آن چه کار کنند.

2. به برنامه های ابری نگاه کنید

با تبدیل شدن محاسبات ابری به عنوان برجسته تر در تجارت مدرن ، مهم است که بسیاری از برنامه های حسابداری آنلاین موجود را نادیده نگیرید.

برنامه های Cloud دارای مزایای مختلفی هستند. آنها می توانند از هر مکانی با یک اتصال اینترنتی قوی به آنها دسترسی پیدا کنند ، و برای اجرای آنها نیازی به خرید مجوزهای نرم افزاری یا سرورها ندارید. نصب به روزرسانی ها و وصله ها بر روی سرور انجام می شود ، بنابراین شما و کارکنان IT خود نیازی به نگرانی در مورد بروزرسانی نرم افزار ندارید. با استفاده از رایانه لوحی ، لپ تاپ یا تلفن هوشمند ، به برنامه های ابری قابل دسترسی است. علاوه بر این ، سوابق شما در یک مرکز داده به دور از موقعیت فیزیکی کسب و کار شما ایمن نگه داشته می شوند. این امر امنیت آنها را در صورت بروز فاجعه محلی یا رویدادهای مخرب دیگر تضمین می کند.

پیچش دیگر در مورد حسابداری cloud: برخی از نرم افزارهای مدیریت کسب و کار مبتنی بر ابر (مانند LivePlan ) با نرم افزار حسابداری یکپارچه شده اند (مانند QuickBooks ). بنابراین اگر توانایی دسترسی به اطلاعات مالی شما از هرجایی با اتصال به اینترنت (به جای اینکه بتوانید آن را در مطب خود ببینید) برای شما جذاب است ، به برنامه های تجاری مبتنی بر ابر نگاه کنید که با نرم افزار حسابداری مورد نظر خود ادغام را ارائه دهند.

3. بودجه خود را در خاطر داشته باشید

یک نرم افزار حسابداری تجاری وجود دارد که متناسب با تمام بودجه ها باشد. برنامه های عمومی برای یک پایگاه کاربر گسترده تر ممکن است به صورت رایگان بارگیری شود یا قفسه را با قیمت کمتری خریداری کنید.

اما ، هرچه این نرم افزار تخصصی تر باشد ، گرانتر می شود ، زیرا معمولاً پایگاه کاربر برای نرم افزارهای تخصصی نسبتاً اندک است. اگر می خواهید چیزی خاص برای صنعت شما باشد یا برای شرکت شما سفارشی شود ، باید برای پرداخت حق بیمه آماده باشید.

4- به ویژگی های افزونه توجه کنید

افزودنیها عملکرد اضافی را برای یک برنامه حسابداری تجاری به ارمغان می آورند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است به شما اجازه دهند از راه دور به نرم افزار دسترسی پیدا کنید ، پرداخت آنلاین را بپذیرید و نرم افزار حسابداری را با نرم افزار تجارت الکترونیکی خود ادغام کنید. همچنین افزودنی هایی وجود دارد که نرم افزار حسابداری را با نرم افزار مالیاتی سازگار می کند.

5- با کمک حسابدار خود تصمیم بگیرید

حسابدار شما ممکن است ترجیح دهد که شما برنامه ای را انتخاب کنید که با برنامه هایی که او استفاده می کند سازگار باشد. هر تجارت متفاوت است؛ حسابدار شما در بهترین موقعیت است تا بتواند نظر تحصیل کرده ای راجع به کدام یک بهترین گزینه برای شرکت خاص شما باشد. حسابدار شما حتی می تواند به شما در تنظیم نرم افزاری که انتخاب کرده اید کمک کند.

هر کدام از نرم افزارهای حسابداری کسب و کار را انتخاب کنید ، به یاد داشته باشید که برای زندگی به آن متعهد نیستید ، زیرا بیشتر نرم افزارها نوعی تبدیل را امکان پذیر می سازند. با این وجود ، تصمیم نباید به آرامی گرفته شود. شما قطعاً نمی خواهید به یک برنامه متعهد شوید و سرمایه گذاری زمان خود را شروع کنید ، فقط بدانید که فقط چند ماه بعد باید به برنامه دیگری تغییر دهید.

 به نقل از bplans
 
انتخاب نرم افزار حسابداری کمی شبیه به بازی Clue است. جواب در اینجاست ، اما شما همیشه نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه سؤالاتی را باید بپرسید.
 
خوشبختانه ، بیست سؤال زیر برای کمک به شما در تصمیم گیری کدام نرم افزار برای شما مناسب است ، فارغ از اینکه در جستجوی راه حل عالی حسابداری باشید ، طراحی شده است. ما به شما کمک می کنیم تا آنچه را که در جستجوی یک برنامه نرم افزاری حسابداری هستید تعیین کنید و به شما در ارزیابی گزینه های مختلف نرم افزار کمک می کنیم تا بتوانید بهترین نرم افزار حسابداری را برای تجارت خود پیدا کنید.
 
اجازه دهید بازی شروع!
 
10 سوال قبل از انتخاب نرم افزار حسابداری
این ده سؤال به شما کمک می کند تا آنچه را که در یک نرم افزار حسابداری نیاز دارید ، مشخص کنید. با کم کردن نیازها و نیازهای خاص تجارت خود ، می توانید نرم افزار حسابداری مناسب را برای تجارت خود پیدا کنید.
 
1. چه چیزی در مورد فرآیند حسابداری فعلی من موثر است؟
فرقی نمی کند از قبل از نرم افزار حسابداری استفاده می کنید یا به یک ماشین حساب و صفحه گسترده تکیه می کنید. در هر صورت ، مهم است که قبل از ایجاد تغییر در مورد فرآیند حسابداری فعلی شما چه کاری را در نظر بگیرید. چه ویژگی هایی در مورد برنامه نرم افزاری فعلی خود دارید؟ آیا صفحه گسترده خود طراحی شده اکسل چیزی را به شما ارائه می دهد که باعث می شود بتوانید تجارت خود را سازماندهی کنید؟ شاید شما یک متدولوژی یادداشت برداری یا یک سیستم یادآوری داشته باشید که شما را حفظ کند. یا شاید شما دوست دارید حساب های بانکی خود را به صورت دستی آشتی کنید تا بتوانید احساس کنترل مالی خود را داشته باشید.
 
نرم افزار حسابداری جدید شما باید تمام جنبه هایی را که دوست دارید در مورد سیستم فعلی خود داشته باشید ، آدرس دهد ، ملاقات کند و یا فراتر رود بسیار مهم است که به مواردی که قبلاً خوب کار می کنند آویزان شوید. (اگر فعلاً هیچ کاری برای شما کار نمی کند ، در جای مناسب هستید. ادامه مطلب را بخوانید!)
 
2. چه چیزی درمورد روند فعلی من مؤثر نیست؟
من مطمئن هستم که این یکی را دیدید که در حال آمدن است. وقت آن است که به آنچه که با روند فعلی شما کار نمی کند فکر کنید. ممکن است این باشد که نرم افزار شما کند و قدیمی باشد یا جعبه shoe رسیدگی بیش از حد شما شما را دیوانه می کند. شرکت شما ممکن است به راحتی از صفحه گسترده و سرفصل های کاغذ خارج شده باشد. از همه بدتر ، شما ممکن است اصلاً سیستم حسابداری کار نداشته باشید. با دقت و به طور خاص درباره آنچه کار نمی کند فکر کنید. در صورت نیاز یک لیست درست کنید و از این لیست به عنوان نقطه پرش برای جستجوی نرم افزار حسابداری خود استفاده کنید. وقتی واقعاً درک کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست ، می توانید یک راه حل حسابداری پیدا کنید که مشکلات را برطرف کند ، اما همچنین به اندازه کافی خوب باقی می ماند.
 
3. چه نوع مشاغل کوچک را دارم؟
باور کنید یا نه ، تمام نرم افزارهای حسابداری به طور برابر ایجاد نمی شوند. هر برنامه با توجه به انواع و اندازه های خاص تجاری طراحی شده است. این مهم است که در نظر گرفتن نیازهای منحصر به فرد خود را کسب و کار و خود را صنعت، بنابراین شما بهتر می تواند درک که نرم افزار به بهترین جا این لایحه است. به عنوان مثال ، یک فریلنسر نیازهای بسیار متفاوتی نسبت به یک صاحب مشاغل با 50 کارمند خواهد داشت.
 
این موضوع را نیز در نظر بگیرید: برخی از برنامه های نرم افزاری برای حسابداری تعهدی طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر برای حسابداری مبنای نقدی در نظر گرفته شده اند . در حال حاضر از کدام روش حسابداری استفاده می کنید؟ دوست دارید از کدام روش استفاده کنید؟ (  برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای سریع ما در مورد شرایط و مفاهیم حسابداری را بخوانید  .)
 
4- كجا می خواهم شغل من در یك سال باشد؟ سه سال؟ پنج سال؟
بیایید بگوییم شما یک مادر هستید که مشاغل جانبی کوچکی را راه اندازی می کنید تا اندکی پول اضافی به شما وارد شود. شما در اوقات فراغت با پخت و پز برای دوستان خود کار را شروع کرده اید ، اما وقتی بچه های شما طی دو سال به کالج می روند ، قصد دارید به اندازه کافی مشتری داشته باشید تا نانوایی خود را باز کنید.
 
همین حالا می توانید با یک نرم افزار حسابداری بسیار اساسی روبرو شوید که احتمالاً برای رفع نیازهای متوسط ​​شما کافی خواهد بود. اما در مدت زمان دو سال ، ممکن است آن را کاملاً پشت سر بگذارید. سپس مجدداً باید جستجوی یک نرم افزار حسابداری را دوباره شروع کنید.
 
مهم است که برنامه های آینده تجاری خود و همچنین نیازهای فعلی خود را در نظر بگیرید. به این ترتیب ، می توانید نرم افزاری را انتخاب کنید که همانطور که انجام می دهد با شما رشد خواهد کرد. اگر از قبل می دانید که قصد دارید به مدت 5 سال در همان سطح بمانید ، بسیار عالی است. صرفاً با داشتن یک برنامه ، تصمیم گیری در مورد ویژگی های مورد نیاز یک نرم افزار حسابداری بالقوه آسانتر می شود.
 
5. کدام ویژگی های می توانم آب solutely  نیاز از نرم افزار حسابداری؟
این احتمالاً سؤالی است که شما فکر می کنید از ابتدا بپرسم - و با دلیل خوب. شما بیش از هر چیز دیگری یک نرم افزار حسابداری را برای ویژگی های آن انتخاب می کنید.
 
در مراحل قبلی ، شما در مورد روند حسابداری فعلی ، نوع تجارت خود و نوع تجارت مورد نظر خود فکر کرده اید. اکنون ، برای دستیابی به این هدف به کدام ویژگی ها نیاز دارید؟
 
اگر اطلاعات زیادی در مورد نرم افزار حسابداری ندارید ، می تواند یک سوال سخت باشد. اجازه دهید با ارائه لیستی جامع از بسیاری از ویژگیهای رایج حسابداری مشترک که باید از بین آنها انتخاب کنید ، این کار را برای شما آسانتر کرده است:
 
صورتحساب
تکرار صورتحساب
طراحی قالب فاکتور سفارشی
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
نامه حلزون
نقل قول ها / تخمین ها
پورتال مشتری
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
مدیریت تماس با ما
مدیریت رهبری
مدیریت فروشنده
درخواست بررسی مشتری کنید
ردیابی هزینه
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
اسکن رسید
هزینه های شخصی و تجاری را جدا کنید
خوراک بانکی زنده
آشتی بانکی
نمودار حساب
صورت حساب ها را مدیریت کنید
مدیریت پروژه
هزینه شغلی
ردیابی زمان
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
حقوق و دستمزد
پرداخت مستقیم
فهرست
ردیابی کلاس
گزارش ها
بودجه بندی
کسر مسافت پیموده شده را ردیابی کنید
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
قابلیت مالیات بر فروش
پشتیبانی مالیاتی
با تشکر از یادداشت ها
لیست های انجام
ورقه بسته بندی
سفارشات خرید
سفارش های فروش
نوشته های مجله
مجوزهای کاربر
چک را چک کنید
چنذ ارزی
چند زبانه
چند شرکت
قابلیت های واردات / صادرات
برنامه های تلفن همراه
6. کدام ویژگی های می توانم W مورچه  به اگر ممکن است؟
یکی از بهترین بخش ها در مورد یک برنامه نرم افزاری حسابداری خوب (و یکی از دلایلی که ممکن است به دنبال یکی از آنها باشید) صرفه جویی در وقت است. قرار است نرم افزار حسابداری زندگی شما را آسان تر کند ، نه سخت تر. به همین دلیل است که در بررسی نرم افزار حسابداری ، هرچه تعداد اتوماسیون بیشتری ارائه شود ، امتیاز (بالاتر) می رود. چه ویژگی یا اتوماسیون در لیست خواسته های شما وجود دارد؟ اگر دراترهای خود را داشته باشید چه موارد اضافی اضافه می کنید؟ شما نمیتوانید نیاز صورتحساب برای شرکت شما، اما شما ممکن است می خواهم توانایی ارسال فاکتورها در محدوده زمانی معین. شما ممکن است کاملاً به ردیابی هزینه نیاز داشته باشید - اما پیدا کردن یک نرم افزاری که امکان اسکن دریافت را نیز در شما می دهد ، باعث صرفه جویی در وقت و ناامیدی می شود.
 
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب  بهترین نرم افزار حسابداری بپرسید
 
لیست آرزوهای اتوماسیون همه متفاوت است. شما ممکن است شامل تراکنش های بانکی خودکار ، قوانین بانک های سفارشی ، فاکتورهای برنامه خودکار ، فاکتورهای دسته ای ، پیامهای ایمیل پیش فرض ، شرایط و ضوابط پیش فرض فاکتورها ، یادآوریهای خودکار برای مشتریان با پرداخت دیرهنگام ، صورتحسابهای مکرر ، یادآوری خودکار صورتحسابها و / یا موجودی کم یادآوری
 
در این مرحله ، من از قبل به لیست شما برمی گردم یا یک مورد جدید را ایجاد می کردم که به شما امکان می دهد هر دو ویژگی مورد نظر خود و همچنین ویژگی های مورد نیاز خود را ضبط کنید. هنگامی که همه اینها جوشان شد ، می خواهید به دنبال یک نرم افزاری باشید که تمام صندوق ها را بررسی کند ... اما به شما کمک می کند تا بدانید که کدام ویژگی ها اختیاری هستند و کدام یک از مهمترین معامله گران برای شرکت شما هستند.
 
7. چقدر می خواهم روی نرم افزار خرج کنم؟
این لگد زدن برای بسیاری از مشاغل است. خوشبختانه برای شما گزینه های نرم افزاری در همه رده های قیمت وجود دارد - از جمله رایگان. با سوابق و / یا مشاوران خود در این زمینه بنشینید تا درمورد میزان تمایل به خرج کردن در نرم افزار خود در هر ماه (یا هر سال اگر با یک برنامه اشتراکی سالانه یا یک نرم افزار نصب شده در محل می روید) صحبت کنید. ما محدوده قیمت را تحت پوشش قرار می دهیم تا فقط در کمی انتظار داشته باشیم.
 
اگر یک راه اندازی کوچک هستید که به هیچ وجه توانایی پرداخت هزینه نرم افزار حسابداری را ندارید ، نگران نباشید. راه حل های SaaS رایگان مانند موج شما را تحت پوشش قرار داده است.
 
8- آیا من یک نرم افزار مبتنی بر ابر یا محلی نصب شده می خواهم؟
یکی دیگر از عوامل مهم هنگام در نظر گرفتن نرم افزار حسابداری این است که آیا شما می خواهید نرم افزار مبتنی بر وب یا نرم افزارهای محلی نصب شده باشید.
 
مبتنی بر وب:  نرم افزاری که در ابر نصب شده است و تحرک را ارائه می دهد و به طور کلی در هر مرورگر یا دستگاه (از جمله iPad و تلفن های هوشمند) قابل دسترسی است.
Local-Installed:  نرم افزاری که در یک رایانه بارگیری و نصب می شود (البته برخی از برنامه ها دارای گزینه های چند نصب هستند).
در حالی که ابر قطعاً چیز جدید جدیدی برای نرم افزار حسابداری است ، برخی از افراد نرم افزارهای محلی را ترجیح می دهند. برای کمک به تصمیم گیری بیشتر بین این دو ، نرم افزار حسابداری وبلاگ ما را بخوانید  : مبتنی بر ابر یا محلی نصب شده؟
 
9. آیا به ادغام فعلی یا دروازه پرداخت نیاز دارم یا می خواهم؟
اگر در حال حاضر از نرم افزار استفاده می کنید ، احتمالاً قبلاً به برخی از افزودنیها یا درگاههای پرداخت وصل شده اید. اگر چنین است ، اطمینان حاصل کنید که نرم افزار جدید شما با اینها سازگار است.
 
این زمان خوبی برای یادآوری این است که اگر در  حال گذار از یک سیستم نرم افزاری به سیستم دیگر هستید ، باید به قابلیت های بالقوه واردات و صادرات برنامه جدید نگاهی بیندازید ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که اطلاعات موجود شرکت شما به زیبایی انتقال می یابد.
 
10- با تمام این اطلاعات چه کاری باید انجام دهم؟
اکنون که در مورد نوع نرم افزاری که به دنبال آن هستید ، برخی فکر های اولیه را انجام داده اید ، زمان آن رسیده است که شکار را شروع کنید. لیست خود را بگیرید ، روی صندلی خود بمانید و تحقیق در مورد گزینه های نرم افزار حسابداری خود را شروع کنید.
 
اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، به این مجموعه وبلاگ ها نگاهی بیندازید ...
 
بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک
بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل بزرگتر
بهترین نرم افزار حسابداری رایگان
بهترین نرم افزار حسابداری برای حسابداران
بهترین نرم افزار حسابداری برای صورتحساب
… یا نمودار مقایسه نرم افزار حسابداری ما را در  زیر بررسی کنید:
 
 بهترین نرم افزار حسابداری SMBبهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل بزرگتربهترین نرم افزار حسابداری رایگان بهترین نرم افزار حسابداری برای صورتحساب بهترین نرم افزار حسابداری برای حسابداران
QuickBooks آنلاینXeroموجکتاب های Zohoنرم افزار QuickBooks
بررسی QuickBooksحسابداری موج برای بررسی مشاغل کوچکگزینه های QuickBooks
 
نقد را بخوانیدنقد را بخوانیدنقد را بخوانیدنقد را بخوانیدنقد را بخوانید
بازدید از سایتبازدید از سایتبازدید از سایتبازدید از سایتبازدید از سایت
قیمت 15 دلار - 50 دلار در ماه 9 دلار - 180 دلار در ماه0 دلار2 دلار - 29 دلار در ماه299.95 دلار
روش حسابداریهم تعهدی و هم پول نقدهم تعهدی و هم پول نقدتعهدهم تعهدی و هم پول نقدهم تعهدی و هم پول نقد
مبتنی بر وب یا نصب شده استمبتنی بر وبمبتنی بر وبمبتنی بر وبمبتنی بر وبمحلی نصب شده است
نکات برجستهمجموعه ای از ویژگی های قدرتمند
استفاده از یکپارچه سازی
UI
400+ زیبا آسان برای
شهرت قویکاربران نامحدود
ویژگی های قدرتمند
حقوق و دستمزد
خدمات مشتری خوب
500+ ادغام
مدیریت حساب کاربری شخصی و تجاری رایگان
صورتحساب زیبا
پشتیبانی از چندین شرکت
خدمات خوب مشتریقیمت رقابتی
آسان برای استفاده از
صورتحساب بی نظیر
UI زیبا
پورتال مشتری بزرگحسابداری واقعی
مجموعه ویژگی های قدرتمند
صدها گزارش از
اعتبار قوی
هنگامی که به چند مدعی رسیدید یا فکر کردید که روی یک نرم افزار خوب مستقر شده اید ، به نیمه دوم این مقاله ادامه دهید ، این به شما کمک می کند تا گزینه های نرم افزار حسابداری را ارزیابی کرده و بهترین راه حل را برای تجارت خود انتخاب کنید.
انتخاب نرم افزار حسابداری
 
10 سؤالی که هنگام ارزیابی نرم افزار حسابداری باید بپرسید
در این مرحله ، شما باید چند سرنخ دیگر در مورد نوع نرم افزار مورد نیاز خود داشته باشید - اما ما هنوز تمام نشده ایم.
 
این ده سؤال بعدی به گونه ای طراحی شده اند که مطمئن شوند برنامه (های) نرم افزاری خاص مورد نظر شما پاسخگوی نیازهای شما است. ما این مسئله را پوشش خواهیم داد که چگونه اطمینان حاصل کنیم که شرکت نرم افزاری که در نهایت انتخاب می کنید قابل اعتماد و قابل اعتماد است ، و چگونه می دانیم که بهترین پول را برای پول خود بدست می آورید. با سوال 20 ، شما باید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای انتخاب بهترین نرم افزار مطلوب برای تجارت کوچک خود داشته باشید.
 
11- آیا این نرم افزار حسابداری است؟
فقط به خاطر یک شرکت خواستار نرم افزار حسابداری محصول خود کند آن کنم. برای اینکه یک نرم افزار حسابداری واقعی در نظر گرفته شود ، یک برنامه باید چند مورد نیاز را برآورده کند:
 
حسابداری  مضاعف : در حسابداری دو ورود ، هر معامله دو بار - یک بار به عنوان اعتبار و یک بار به عنوان بدهی ثبت می شود. اگر برنامه مورد نظر شما دارای حسابداری مضاعف نیست ، در واقع نرم افزار حسابداری نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دو ورودی حسابداری (و اهمیت آن) خواندن پست های ما راهنمای سریع به حسابداری اصطلاحات و مفاهیم و چیزی است که دو ورودی حسابداری (و آیا شما نیاز به آن)؟
نمودار حساب ها:  یک برنامه حسابداری واقعی دارای نمودار حساب ها نیز خواهد بود  .
گزارش های حسابداری:  برخی از گزارش ها برای نرم افزار حسابداری واقعی از جمله سود و زیان ، محاکمه ترازنامه ، ترازنامه ، ژنرال لجر ، بدهی های سالخورده ، مطالبات قدیمی و مطالب ژورنال کاملاً ضروری هستند.
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
برای صاحبان مشاغل که به دنبال یک راه حل حسابداری واقعی هستند ، این موارد 100٪ ضروری است. به گفته این ، برای فریلنسرها ، مشاغل خرد و برخی از مشاغل کوچک که به ویژگیهای کمبود حسابداری نیاز دارند ، ویژگیهای فوق ممکن است اهمیت چندانی نداشته باشند.
 
12. آیا این ویژگی هایی را که من به آن نیاز دارم ، دارد؟
اگر جواب مثبت است ، بروید و 200 دلار جمع کنید.
 
اگر خیر ، به تابلوی نقاشی برمی گردد. دوباره به کتابها ضربه بزنید!
 
13. آیا دارای ویژگیهایی است که می خواهم؟
زمان آن فرا رسیده است که لیست خواسته ها را بیرون بیاوریم - ویژگی هایی که شما به آن نیاز ندارید بلکه از داشتن آنها لذت می برید. اگر نرم افزاری که در نظر دارید این موارد را پوشش می دهد ، تبریک می گویم! اگر نه ، فقط دو کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:
 
1) بگذارید لیست آرزوی شما برود و از ویژگیهای مورد نیاز خود رضایت داشته باشید.
 
2) ویژگی های مورد نظر خود را به لیست ویژگی های مورد نیاز خود اضافه کنید .
 
می دانم که قبلاً نیازهای حسابداری جدا شده را ایجاد کرده ایم ، اما اگر به دنبال از دست دادن ویژگی ای هستید که قبلاً اختیاری می دانستید ، خرد شده اید ، به آن ویژگی نیاز دارید . حداقل در کتاب من.
 
14. آیا برای جبران ویژگی های از دست رفته ، ادغام یا افزودنی هایی ارائه می دهد؟
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
کودک را با آب گرم بیرون نکنید. قبل از اینکه برنامه ای را برای عدم دسترسی به ویژگی ای که می خواهید یا نیاز دارید رد کنید ، احتمال ادغام با یک راه حل 3-شخص را در نظر بگیرید.
 
مثالی غیر فرضی می خواهید؟ بیایید بگوییم که شما عاشق QuickBooks Online هستید اما به یک ویژگی ردیابی زمان توسعه یافته تر نیاز دارید. همه چیز از دست نرفته! در این حالت ، ادغام با TSheets ممکن است به شما امکان دهد دو پرنده را با یک سنگ بکشید.
 
توجه به این نکته ضروری است که بسیاری از ادغام ها و افزودنی ها با هزینه اضافی همراه هستند ، بنابراین این مورد را نیز در نظر بگیرید.
 
15. آیا مقرون به صرفه و مقیاس پذیر است؟
مشاغل کوچک باید بتوانند با قیمتی در حدود 20 تا 35 دلار در ماه یک نرم افزار کامل و کاملاً برجسته بدست آورند. برای مشاغل بزرگتر که دارای چندین کاربر و حقوق و دستمزد هستند ، برنامه های قیمت گذاری بین 35 تا 50 دلار در ماه خواهد بود. اگر بیش از این هزینه راه حل SaaS را پرداخت می کنید (نرم افزار محلی نصب شده و FINSYNC مستثنی است) ، احتمالاً بهتر است با یک برنامه دیگر بروید
 
از طرف دیگر ، اگر کمتر از 20-50 دلار در ماه پرداخت می کنید ، مطمئن شوید که در واقع ارزش پول خود را دریافت می کنید. کوچکترین برنامه های شرکت ها از ویژگی ها و محدودیت های کمتری برخوردار هستند (به استثنای  ساختار قیمت گذاری برای همیشه رایگان موج ). در این موارد ، با صرف کمی بیشتر در هر ماه ، می توانید ارزش بسیار بهتری برای دلار خود داشته باشید.
 
اگر برنامه ای برای توسعه شرکت خود دارید ، حتماً یک نرم افزار حسابداری را انتخاب کنید که بتواند در کنار شما رشد کند. اگر چندین برنامه قیمت گذاری را ارائه دهید و مبلغ ظالمانه ای را برای کاربران اضافی دریافت نکنید ، می توانید بگویید که یک نرم افزار مقیاس پذیر است. ( Xero یک مثال عالی از یک راه حل مقیاس پذیر است.)
 
اگر نرمافزار مورد نظر خود را با پنج سؤال آخر حفظ کرده اید ، ممکن است وسوسه انگیز باشد که اسلحه را پرش کنید و روح خود را همین حالا امضا کنید. عجله نکنید! پاسخ به این پنج  سؤال دیگر هنگام تعیین اطمینان از اعتبار شرکت نرم افزاری شما (یا اینکه اطلاعات شخصی شما ایمن باشد) بسیار مهم است. لطفاً قبل از تصمیم گیری نهایی ، به سؤالات زیر دقت کنید و تحقیقات خود را انجام دهید. قول می دهم ارزشش را داشته باشد.
 
16. آیا اطلاعات من امن خواهد بود؟
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
این باید یکی از مهمترین سؤالی باشد که شما می پرسید ، به ویژه اگر به نرم افزار مبتنی بر ابر نگاه می کنید. شما می خواهید شرکتی باشید که در زمینه امنیت نرم افزار آنها مقدم باشد و خاص باشد. اگر اینگونه نباشند ، ممکن است چیزی را پنهان کنند
 
شرکتهای ایمن و مطمئن به طور کلی اقدامات امنیتی زیر را انجام می دهند:
 
رمزگذاری SSL 256 بیتی
فایروال ها
تهیه نسخه پشتیبان از داده های منظم
نظارت 24/7
تشخیص نفوذ
چند مرکز داده
سایر اقدامات امنیتی جسمی
اگر نگران امنیت شرکتی هستید که در نظر دارید ، کمی حفاری کنید. هر یک از بررسیهای نرم افزار حسابداری ما دارای بخش مفصلی در مورد امنیت است ، و  وبلاگ ما حاوی چندین نوشته در مورد رمزگذاری SSL و همچنین امنیت ابر است.
 
17. دیگران چه می گویند؟
دریابید که مشتریان موجود در مورد این نرم افزار چه چیزی را دوست دارند و دوست ندارند؛ این می تواند یک شاخص عالی در مورد اطمینان یا عدم اعتبار یک شرکت یا استفاده از آن باشد. اگر بازخورد مثبت خاصی را مشاهده می کنید که به خواسته ها و اهداف شخصی شما برای یک نرم افزار حسابداری آینده نگر پاسخ می دهد ، احتمالاً یک مورد خوب پیدا کرده اید.
 
شکایات و بررسی های منفی اجتناب ناپذیر است ، اما اگر / اگر با بررسی های منفی روبرو شدید ، مطمئن شوید که خدمات مشتری شرکت به موقع به این موارد پرداخته است - که این یک نشانه بسیار خوب است. اگر الگویی از مشکلات را مشاهده می کنید که شرکت سریعاً پاسخ آن را نگرفته است ، من شروع به نگاه به جای دیگر می کنم.
 
منابع بررسی مشترک من به نوبه خود شامل G2Crowd ، TrustRadius ، Complaints.com و GetApp .
 
18. آیا مشتری پشتیبانی خوبی دارد؟
من مجبور شدم ده ها برنامه نرم افزاری جدید را یاد بگیرم و استاد شوم ، بنابراین به من اعتماد کنید وقتی می گویم شما نمی خواهید با خدمات بد مشتری گیر بیفتید. یک شرکت نرم افزاری حسابداری خوب ، نمایندگان دوستانه و دانشمندی را استخدام خواهد کرد و تا آنجا که ممکن است راههای پشتیبانی از جمله تلفن ، ایمیل ، مرکز راهنما ، چت زنده ، آموزشهای ویدئویی ، پایگاههای دانش ، وبلاگها ، رسانه های اجتماعی و غیره فراهم می کند.
 
19. آیا نرم افزار اغلب به روز می شود؟
به روزرسانی های مکرر نشانه یک شرکت در حال رشد و شکوفایی است. نرم افزار راکد پدیده خوبی نیست و به این معنی است که شرکت خوب عمل نمی کند ، تمرکز آنها در جای دیگری است ، یا به محصول خود اهمیتی نمی دهند - همه این موارد شما را در وضعیت بدی قرار می دهد.
 
وبلاگ های شرکت ، بایگانی ها و نقشه راه مکان مناسبی برای پیگیری بروزرسانی ها هستند.
 
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
20- آیا استفاده از نرم افزار را دوست دارم؟
در پایان، این است مهم ترین جنبه از انتخاب نرم افزار حسابداری. آیا شما واقعاً دوست دارید از نرم افزار استفاده کنید؟ اگر آن را دوست ندارید ، از آن استفاده نخواهید کرد. به همین سادگی.
 
استفاده از نرم افزاری که در نظر دارید برای اجرای آزمایشی امری ضروری است. تقریباً همه شرکت ها یک آزمایش رایگان ارائه داده اند که می توانید به آن دسترسی داشته باشید ، بدون هیچ رشته ای وصل شده است.
 
هنگام آزمایش نرم افزار ، سؤالهای زیر را از خود بپرسید: آیا سازمان نرم افزار را دوست دارم؟ آیا طراحی نرم افزار از نظر زیبایی شناختی خوشایند است؟
 
به نظر احمقانه است ، اما این چیزها واقعاً مهم هستند. رنگ های زشت و چیدمان دست و پا چلفتی باعث شده است تا بسیاری از اینها یک نرم افزار عالی باشد. احساسات روده شما - حتی در مورد چیزی که به عنوان طرح های رنگارنگ دنیاست - ارزش های شما را منعکس می کنند و می توانند آنچه را برای شما مهم دارند آشکار کنند.
 
به عنوان مثال ، در اینجا برخی از طرح های نرم افزاری مورد علاقه من ذکر شده است:
 
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
و در اینجا چند طرح بندی وجود دارد که حرکت کردن آنها دشوارتر است:
 
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
 
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
ERP - داشبورد فروشندگان فروش
 
 
 
در نهایت ، همه چیز به آنچه دوست دارید و آنچه که برای تجارت شما بهترین کار را می کند ، پایین می آید.
 
امیدوارم این مقاله مفید واقع شده باشد و شما از هر زمان دیگری برای انتخاب برنامه نرم افزاری کامل حسابداری آمادگی بیشتری داشته باشید. 
 

انتخاب نرم افزار حسابداری کمی شبیه به بازی Clue است. جواب در اینجاست ، اما شما همیشه نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه سؤالاتی را باید بپرسید.
خوشبختانه ، بیست سؤال زیر برای کمک به شما در تصمیم گیری کدام نرم افزار برای شما مناسب است ، فارغ از اینکه در جستجوی راه حل عالی حسابداری باشید ، طراحی شده است. ما به شما کمک می کنیم تا آنچه را که در جستجوی یک برنامه نرم افزاری حسابداری هستید تعیین کنید و به شما در ارزیابی گزینه های مختلف نرم افزار کمک می کنیم تا بتوانید بهترین نرم افزار حسابداری را برای تجارت خود پیدا کنید.
اجازه دهید بازی شروع!
10 سوال قبل از انتخاب نرم افزار حسابداریاین ده سؤال به شما کمک می کند تا آنچه را که در یک نرم افزار حسابداری نیاز دارید ، مشخص کنید. با کم کردن نیازها و نیازهای خاص تجارت خود ، می توانید نرم افزار حسابداری مناسب را برای تجارت خود پیدا کنید.
1. چه چیزی در مورد فرآیند حسابداری فعلی من موثر است؟فرقی نمی کند از قبل از نرم افزار حسابداری استفاده می کنید یا به یک ماشین حساب و صفحه گسترده تکیه می کنید. در هر صورت ، مهم است که قبل از ایجاد تغییر در مورد فرآیند حسابداری فعلی شما چه کاری را در نظر بگیرید. چه ویژگی هایی در مورد برنامه نرم افزاری فعلی خود دارید؟ آیا صفحه گسترده خود طراحی شده اکسل چیزی را به شما ارائه می دهد که باعث می شود بتوانید تجارت خود را سازماندهی کنید؟ شاید شما یک متدولوژی یادداشت برداری یا یک سیستم یادآوری داشته باشید که شما را حفظ کند. یا شاید شما دوست دارید حساب های بانکی خود را به صورت دستی آشتی کنید تا بتوانید احساس کنترل مالی خود را داشته باشید.
نرم افزار حسابداری جدید شما باید تمام جنبه هایی را که دوست دارید در مورد سیستم فعلی خود داشته باشید ، آدرس دهد ، ملاقات کند و یا فراتر رود بسیار مهم است که به مواردی که قبلاً خوب کار می کنند آویزان شوید. (اگر فعلاً هیچ کاری برای شما کار نمی کند ، در جای مناسب هستید. ادامه مطلب را بخوانید!)
2. چه چیزی درمورد روند فعلی من مؤثر نیست؟من مطمئن هستم که این یکی را دیدید که در حال آمدن است. وقت آن است که به آنچه که با روند فعلی شما کار نمی کند فکر کنید. ممکن است این باشد که نرم افزار شما کند و قدیمی باشد یا جعبه shoe رسیدگی بیش از حد شما شما را دیوانه می کند. شرکت شما ممکن است به راحتی از صفحه گسترده و سرفصل های کاغذ خارج شده باشد. از همه بدتر ، شما ممکن است اصلاً سیستم حسابداری کار نداشته باشید. با دقت و به طور خاص درباره آنچه کار نمی کند فکر کنید. در صورت نیاز یک لیست درست کنید و از این لیست به عنوان نقطه پرش برای جستجوی نرم افزار حسابداری خود استفاده کنید. وقتی واقعاً درک کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست ، می توانید یک راه حل حسابداری پیدا کنید که مشکلات را برطرف کند ، اما همچنین به اندازه کافی خوب باقی می ماند.
3. چه نوع مشاغل کوچک را دارم؟باور کنید یا نه ، تمام نرم افزارهای حسابداری به طور برابر ایجاد نمی شوند. هر برنامه با توجه به انواع و اندازه های خاص تجاری طراحی شده است. این مهم است که در نظر گرفتن نیازهای منحصر به فرد خود را کسب و کار و خود را صنعت، بنابراین شما بهتر می تواند درک که نرم افزار به بهترین جا این لایحه است. به عنوان مثال ، یک فریلنسر نیازهای بسیار متفاوتی نسبت به یک صاحب مشاغل با 50 کارمند خواهد داشت.
این موضوع را نیز در نظر بگیرید: برخی از برنامه های نرم افزاری برای حسابداری تعهدی طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر برای حسابداری مبنای نقدی در نظر گرفته شده اند . در حال حاضر از کدام روش حسابداری استفاده می کنید؟ دوست دارید از کدام روش استفاده کنید؟ (  برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای سریع ما در مورد شرایط و مفاهیم حسابداری را بخوانید  .)
4- كجا می خواهم شغل من در یك سال باشد؟ سه سال؟ پنج سال؟بیایید بگوییم شما یک مادر هستید که مشاغل جانبی کوچکی را راه اندازی می کنید تا اندکی پول اضافی به شما وارد شود. شما در اوقات فراغت با پخت و پز برای دوستان خود کار را شروع کرده اید ، اما وقتی بچه های شما طی دو سال به کالج می روند ، قصد دارید به اندازه کافی مشتری داشته باشید تا نانوایی خود را باز کنید.
همین حالا می توانید با یک نرم افزار حسابداری بسیار اساسی روبرو شوید که احتمالاً برای رفع نیازهای متوسط ​​شما کافی خواهد بود. اما در مدت زمان دو سال ، ممکن است آن را کاملاً پشت سر بگذارید. سپس مجدداً باید جستجوی یک نرم افزار حسابداری را دوباره شروع کنید.
مهم است که برنامه های آینده تجاری خود و همچنین نیازهای فعلی خود را در نظر بگیرید. به این ترتیب ، می توانید نرم افزاری را انتخاب کنید که همانطور که انجام می دهد با شما رشد خواهد کرد. اگر از قبل می دانید که قصد دارید به مدت 5 سال در همان سطح بمانید ، بسیار عالی است. صرفاً با داشتن یک برنامه ، تصمیم گیری در مورد ویژگی های مورد نیاز یک نرم افزار حسابداری بالقوه آسانتر می شود.
5. کدام ویژگی های می توانم آب solutely  نیاز از نرم افزار حسابداری؟این احتمالاً سؤالی است که شما فکر می کنید از ابتدا بپرسم - و با دلیل خوب. شما بیش از هر چیز دیگری یک نرم افزار حسابداری را برای ویژگی های آن انتخاب می کنید.
در مراحل قبلی ، شما در مورد روند حسابداری فعلی ، نوع تجارت خود و نوع تجارت مورد نظر خود فکر کرده اید. اکنون ، برای دستیابی به این هدف به کدام ویژگی ها نیاز دارید؟
اگر اطلاعات زیادی در مورد نرم افزار حسابداری ندارید ، می تواند یک سوال سخت باشد. اجازه دهید با ارائه لیستی جامع از بسیاری از ویژگیهای رایج حسابداری مشترک که باید از بین آنها انتخاب کنید ، این کار را برای شما آسانتر کرده است:
صورتحسابتکرار صورتحسابطراحی قالب فاکتور سفارشیسؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
نامه حلزوننقل قول ها / تخمین هاپورتال مشتریسؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
مدیریت تماس با مامدیریت رهبریمدیریت فروشندهدرخواست بررسی مشتری کنیدردیابی هزینهسؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
اسکن رسیدهزینه های شخصی و تجاری را جدا کنیدخوراک بانکی زندهآشتی بانکینمودار حسابصورت حساب ها را مدیریت کنیدمدیریت پروژههزینه شغلیردیابی زمانسؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
حقوق و دستمزدپرداخت مستقیمفهرستردیابی کلاسگزارش هابودجه بندیکسر مسافت پیموده شده را ردیابی کنیدسؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
قابلیت مالیات بر فروشپشتیبانی مالیاتیبا تشکر از یادداشت هالیست های انجامورقه بسته بندیسفارشات خریدسفارش های فروشنوشته های مجلهمجوزهای کاربرچک را چک کنیدچنذ ارزیچند زبانهچند شرکتقابلیت های واردات / صادراتبرنامه های تلفن همراه6. کدام ویژگی های می توانم W مورچه  به اگر ممکن است؟یکی از بهترین بخش ها در مورد یک برنامه نرم افزاری حسابداری خوب (و یکی از دلایلی که ممکن است به دنبال یکی از آنها باشید) صرفه جویی در وقت است. قرار است نرم افزار حسابداری زندگی شما را آسان تر کند ، نه سخت تر. به همین دلیل است که در بررسی نرم افزار حسابداری ، هرچه تعداد اتوماسیون بیشتری ارائه شود ، امتیاز (بالاتر) می رود. چه ویژگی یا اتوماسیون در لیست خواسته های شما وجود دارد؟ اگر دراترهای خود را داشته باشید چه موارد اضافی اضافه می کنید؟ شما نمیتوانید نیاز صورتحساب برای شرکت شما، اما شما ممکن است می خواهم توانایی ارسال فاکتورها در محدوده زمانی معین. شما ممکن است کاملاً به ردیابی هزینه نیاز داشته باشید - اما پیدا کردن یک نرم افزاری که امکان اسکن دریافت را نیز در شما می دهد ، باعث صرفه جویی در وقت و ناامیدی می شود.
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
لیست آرزوهای اتوماسیون همه متفاوت است. شما ممکن است شامل تراکنش های بانکی خودکار ، قوانین بانک های سفارشی ، فاکتورهای برنامه خودکار ، فاکتورهای دسته ای ، پیامهای ایمیل پیش فرض ، شرایط و ضوابط پیش فرض فاکتورها ، یادآوریهای خودکار برای مشتریان با پرداخت دیرهنگام ، صورتحسابهای مکرر ، یادآوری خودکار صورتحسابها و / یا موجودی کم یادآوری
در این مرحله ، من از قبل به لیست شما برمی گردم یا یک مورد جدید را ایجاد می کردم که به شما امکان می دهد هر دو ویژگی مورد نظر خود و همچنین ویژگی های مورد نیاز خود را ضبط کنید. هنگامی که همه اینها جوشان شد ، می خواهید به دنبال یک نرم افزاری باشید که تمام صندوق ها را بررسی کند ... اما به شما کمک می کند تا بدانید که کدام ویژگی ها اختیاری هستند و کدام یک از مهمترین معامله گران برای شرکت شما هستند.
7. چقدر می خواهم روی نرم افزار خرج کنم؟این لگد زدن برای بسیاری از مشاغل است. خوشبختانه برای شما گزینه های نرم افزاری در همه رده های قیمت وجود دارد - از جمله رایگان. با سوابق و / یا مشاوران خود در این زمینه بنشینید تا درمورد میزان تمایل به خرج کردن در نرم افزار خود در هر ماه (یا هر سال اگر با یک برنامه اشتراکی سالانه یا یک نرم افزار نصب شده در محل می روید) صحبت کنید. ما محدوده قیمت را تحت پوشش قرار می دهیم تا فقط در کمی انتظار داشته باشیم.
اگر یک راه اندازی کوچک هستید که به هیچ وجه توانایی پرداخت هزینه نرم افزار حسابداری را ندارید ، نگران نباشید. راه حل های SaaS رایگان مانند موج شما را تحت پوشش قرار داده است.
8- آیا من یک نرم افزار مبتنی بر ابر یا محلی نصب شده می خواهم؟یکی دیگر از عوامل مهم هنگام در نظر گرفتن نرم افزار حسابداری این است که آیا شما می خواهید نرم افزار مبتنی بر وب یا نرم افزارهای محلی نصب شده باشید.
مبتنی بر وب:  نرم افزاری که در ابر نصب شده است و تحرک را ارائه می دهد و به طور کلی در هر مرورگر یا دستگاه (از جمله iPad و تلفن های هوشمند) قابل دسترسی است.Local-Installed:  نرم افزاری که در یک رایانه بارگیری و نصب می شود (البته برخی از برنامه ها دارای گزینه های چند نصب هستند).در حالی که ابر قطعاً چیز جدید جدیدی برای نرم افزار حسابداری است ، برخی از افراد نرم افزارهای محلی را ترجیح می دهند. برای کمک به تصمیم گیری بیشتر بین این دو ، نرم افزار حسابداری وبلاگ ما را بخوانید  : مبتنی بر ابر یا محلی نصب شده؟
9. آیا به ادغام فعلی یا دروازه پرداخت نیاز دارم یا می خواهم؟اگر در حال حاضر از نرم افزار استفاده می کنید ، احتمالاً قبلاً به برخی از افزودنیها یا درگاههای پرداخت وصل شده اید. اگر چنین است ، اطمینان حاصل کنید که نرم افزار جدید شما با اینها سازگار است.
این زمان خوبی برای یادآوری این است که اگر در  حال گذار از یک سیستم نرم افزاری به سیستم دیگر هستید ، باید به قابلیت های بالقوه واردات و صادرات برنامه جدید نگاهی بیندازید ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که اطلاعات موجود شرکت شما به زیبایی انتقال می یابد.
10- با تمام این اطلاعات چه کاری باید انجام دهم؟اکنون که در مورد نوع نرم افزاری که به دنبال آن هستید ، برخی فکر های اولیه را انجام داده اید ، زمان آن رسیده است که شکار را شروع کنید. لیست خود را بگیرید ، روی صندلی خود بمانید و تحقیق در مورد گزینه های نرم افزار حسابداری خود را شروع کنید.
اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، به این مجموعه وبلاگ ها نگاهی بیندازید ...
بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچکبهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل بزرگتربهترین نرم افزار حسابداری رایگانبهترین نرم افزار حسابداری برای حسابدارانبهترین نرم افزار حسابداری برای صورتحساب… یا نمودار مقایسه نرم افزار حسابداری ما را در  زیر بررسی کنید:
 بهترین نرم افزار حسابداری SMBبهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل بزرگتربهترین نرم افزار حسابداری رایگان بهترین نرم افزار حسابداری برای صورتحساب بهترین نرم افزار حسابداری برای حسابدارانQuickBooks آنلاینXeroموجکتاب های Zohoنرم افزار QuickBooksبررسی QuickBooksحسابداری موج برای بررسی مشاغل کوچکگزینه های QuickBooksنقد را بخوانیدنقد را بخوانیدنقد را بخوانیدنقد را بخوانیدنقد را بخوانیدبازدید از سایتبازدید از سایتبازدید از سایتبازدید از سایتبازدید از سایتقیمت 15 دلار - 50 دلار در ماه 9 دلار - 180 دلار در ماه0 دلار2 دلار - 29 دلار در ماه299.95 دلارروش حسابداریهم تعهدی و هم پول نقدهم تعهدی و هم پول نقدتعهدهم تعهدی و هم پول نقدهم تعهدی و هم پول نقدمبتنی بر وب یا نصب شده استمبتنی بر وبمبتنی بر وبمبتنی بر وبمبتنی بر وبمحلی نصب شده استنکات برجستهمجموعه ای از ویژگی های قدرتمنداستفاده از یکپارچه سازیUI400+ زیبا آسان برایشهرت قویکاربران نامحدودویژگی های قدرتمندحقوق و دستمزدخدمات مشتری خوب500+ ادغاممدیریت حساب کاربری شخصی و تجاری رایگانصورتحساب زیباپشتیبانی از چندین شرکتخدمات خوب مشتریقیمت رقابتیآسان برای استفاده ازصورتحساب بی نظیرUI زیباپورتال مشتری بزرگحسابداری واقعیمجموعه ویژگی های قدرتمندصدها گزارش ازاعتبار قویهنگامی که به چند مدعی رسیدید یا فکر کردید که روی یک نرم افزار خوب مستقر شده اید ، به نیمه دوم این مقاله ادامه دهید ، این به شما کمک می کند تا گزینه های نرم افزار حسابداری را ارزیابی کرده و بهترین راه حل را برای تجارت خود انتخاب کنید.
10 سؤالی که هنگام ارزیابی نرم افزار حسابداری باید بپرسیددر این مرحله ، شما باید چند سرنخ دیگر در مورد نوع نرم افزار مورد نیاز خود داشته باشید - اما ما هنوز تمام نشده ایم.
این ده سؤال بعدی به گونه ای طراحی شده اند که مطمئن شوند برنامه (های) نرم افزاری خاص مورد نظر شما پاسخگوی نیازهای شما است. ما این مسئله را پوشش خواهیم داد که چگونه اطمینان حاصل کنیم که شرکت نرم افزاری که در نهایت انتخاب می کنید قابل اعتماد و قابل اعتماد است ، و چگونه می دانیم که بهترین پول را برای پول خود بدست می آورید. با سوال 20 ، شما باید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای انتخاب بهترین نرم افزار مطلوب برای تجارت کوچک خود داشته باشید.
11- آیا این نرم افزار حسابداری است؟فقط به خاطر یک شرکت خواستار نرم افزار حسابداری محصول خود کند آن کنم. برای اینکه یک نرم افزار حسابداری واقعی در نظر گرفته شود ، یک برنامه باید چند مورد نیاز را برآورده کند:
حسابداری  مضاعف : در حسابداری دو ورود ، هر معامله دو بار - یک بار به عنوان اعتبار و یک بار به عنوان بدهی ثبت می شود. اگر برنامه مورد نظر شما دارای حسابداری مضاعف نیست ، در واقع نرم افزار حسابداری نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دو ورودی حسابداری (و اهمیت آن) خواندن پست های ما راهنمای سریع به حسابداری اصطلاحات و مفاهیم و چیزی است که دو ورودی حسابداری (و آیا شما نیاز به آن)؟نمودار حساب ها:  یک برنامه حسابداری واقعی دارای نمودار حساب ها نیز خواهد بود  .گزارش های حسابداری:  برخی از گزارش ها برای نرم افزار حسابداری واقعی از جمله سود و زیان ، محاکمه ترازنامه ، ترازنامه ، ژنرال لجر ، بدهی های سالخورده ، مطالبات قدیمی و مطالب ژورنال کاملاً ضروری هستند.سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
برای صاحبان مشاغل که به دنبال یک راه حل حسابداری واقعی هستند ، این موارد 100٪ ضروری است. به گفته این ، برای فریلنسرها ، مشاغل خرد و برخی از مشاغل کوچک که به ویژگیهای کمبود حسابداری نیاز دارند ، ویژگیهای فوق ممکن است اهمیت چندانی نداشته باشند.
12. آیا این ویژگی هایی را که من به آن نیاز دارم ، دارد؟اگر جواب مثبت است ، بروید و 200 دلار جمع کنید.
اگر خیر ، به تابلوی نقاشی برمی گردد. دوباره به کتابها ضربه بزنید!
13. آیا دارای ویژگیهایی است که می خواهم؟زمان آن فرا رسیده است که لیست خواسته ها را بیرون بیاوریم - ویژگی هایی که شما به آن نیاز ندارید بلکه از داشتن آنها لذت می برید. اگر نرم افزاری که در نظر دارید این موارد را پوشش می دهد ، تبریک می گویم! اگر نه ، فقط دو کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:
1) بگذارید لیست آرزوی شما برود و از ویژگیهای مورد نیاز خود رضایت داشته باشید.
2) ویژگی های مورد نظر خود را به لیست ویژگی های مورد نیاز خود اضافه کنید .
می دانم که قبلاً نیازهای حسابداری جدا شده را ایجاد کرده ایم ، اما اگر به دنبال از دست دادن ویژگی ای هستید که قبلاً اختیاری می دانستید ، خرد شده اید ، به آن ویژگی نیاز دارید . حداقل در کتاب من.
14. آیا برای جبران ویژگی های از دست رفته ، ادغام یا افزودنی هایی ارائه می دهد؟سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
کودک را با آب گرم بیرون نکنید. قبل از اینکه برنامه ای را برای عدم دسترسی به ویژگی ای که می خواهید یا نیاز دارید رد کنید ، احتمال ادغام با یک راه حل 3-شخص را در نظر بگیرید.
مثالی غیر فرضی می خواهید؟ بیایید بگوییم که شما عاشق QuickBooks Online هستید اما به یک ویژگی ردیابی زمان توسعه یافته تر نیاز دارید. همه چیز از دست نرفته! در این حالت ، ادغام با TSheets ممکن است به شما امکان دهد دو پرنده را با یک سنگ بکشید.
توجه به این نکته ضروری است که بسیاری از ادغام ها و افزودنی ها با هزینه اضافی همراه هستند ، بنابراین این مورد را نیز در نظر بگیرید.
15. آیا مقرون به صرفه و مقیاس پذیر است؟مشاغل کوچک باید بتوانند با قیمتی در حدود 20 تا 35 دلار در ماه یک نرم افزار کامل و کاملاً برجسته بدست آورند. برای مشاغل بزرگتر که دارای چندین کاربر و حقوق و دستمزد هستند ، برنامه های قیمت گذاری بین 35 تا 50 دلار در ماه خواهد بود. اگر بیش از این هزینه راه حل SaaS را پرداخت می کنید (نرم افزار محلی نصب شده و FINSYNC مستثنی است) ، احتمالاً بهتر است با یک برنامه دیگر بروید
از طرف دیگر ، اگر کمتر از 20-50 دلار در ماه پرداخت می کنید ، مطمئن شوید که در واقع ارزش پول خود را دریافت می کنید. کوچکترین برنامه های شرکت ها از ویژگی ها و محدودیت های کمتری برخوردار هستند (به استثنای  ساختار قیمت گذاری برای همیشه رایگان موج ). در این موارد ، با صرف کمی بیشتر در هر ماه ، می توانید ارزش بسیار بهتری برای دلار خود داشته باشید.
اگر برنامه ای برای توسعه شرکت خود دارید ، حتماً یک نرم افزار حسابداری را انتخاب کنید که بتواند در کنار شما رشد کند. اگر چندین برنامه قیمت گذاری را ارائه دهید و مبلغ ظالمانه ای را برای کاربران اضافی دریافت نکنید ، می توانید بگویید که یک نرم افزار مقیاس پذیر است. ( Xero یک مثال عالی از یک راه حل مقیاس پذیر است.)
اگر نرمافزار مورد نظر خود را با پنج سؤال آخر حفظ کرده اید ، ممکن است وسوسه انگیز باشد که اسلحه را پرش کنید و روح خود را همین حالا امضا کنید. عجله نکنید! پاسخ به این پنج  سؤال دیگر هنگام تعیین اطمینان از اعتبار شرکت نرم افزاری شما (یا اینکه اطلاعات شخصی شما ایمن باشد) بسیار مهم است. لطفاً قبل از تصمیم گیری نهایی ، به سؤالات زیر دقت کنید و تحقیقات خود را انجام دهید. قول می دهم ارزشش را داشته باشد.
16. آیا اطلاعات من امن خواهد بود؟سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
این باید یکی از مهمترین سؤالی باشد که شما می پرسید ، به ویژه اگر به نرم افزار مبتنی بر ابر نگاه می کنید. شما می خواهید شرکتی باشید که در زمینه امنیت نرم افزار آنها مقدم باشد و خاص باشد. اگر اینگونه نباشند ، ممکن است چیزی را پنهان کنند
شرکتهای ایمن و مطمئن به طور کلی اقدامات امنیتی زیر را انجام می دهند:
رمزگذاری SSL 256 بیتیفایروال هاتهیه نسخه پشتیبان از داده های منظمنظارت 24/7تشخیص نفوذچند مرکز دادهسایر اقدامات امنیتی جسمیاگر نگران امنیت شرکتی هستید که در نظر دارید ، کمی حفاری کنید. هر یک از بررسیهای نرم افزار حسابداری ما دارای بخش مفصلی در مورد امنیت است ، و  وبلاگ ما حاوی چندین نوشته در مورد رمزگذاری SSL و همچنین امنیت ابر است.
17. دیگران چه می گویند؟دریابید که مشتریان موجود در مورد این نرم افزار چه چیزی را دوست دارند و دوست ندارند؛ این می تواند یک شاخص عالی در مورد اطمینان یا عدم اعتبار یک شرکت یا استفاده از آن باشد. اگر بازخورد مثبت خاصی را مشاهده می کنید که به خواسته ها و اهداف شخصی شما برای یک نرم افزار حسابداری آینده نگر پاسخ می دهد ، احتمالاً یک مورد خوب پیدا کرده اید.
شکایات و بررسی های منفی اجتناب ناپذیر است ، اما اگر / اگر با بررسی های منفی روبرو شدید ، مطمئن شوید که خدمات مشتری شرکت به موقع به این موارد پرداخته است - که این یک نشانه بسیار خوب است. اگر الگویی از مشکلات را مشاهده می کنید که شرکت سریعاً پاسخ آن را نگرفته است ، من شروع به نگاه به جای دیگر می کنم.
منابع بررسی مشترک من به نوبه خود شامل G2Crowd ، TrustRadius ، Complaints.com و GetApp .
18. آیا مشتری پشتیبانی خوبی دارد؟من مجبور شدم ده ها برنامه نرم افزاری جدید را یاد بگیرم و استاد شوم ، بنابراین به من اعتماد کنید وقتی می گویم شما نمی خواهید با خدمات بد مشتری گیر بیفتید. یک شرکت نرم افزاری حسابداری خوب ، نمایندگان دوستانه و دانشمندی را استخدام خواهد کرد و تا آنجا که ممکن است راههای پشتیبانی از جمله تلفن ، ایمیل ، مرکز راهنما ، چت زنده ، آموزشهای ویدئویی ، پایگاههای دانش ، وبلاگها ، رسانه های اجتماعی و غیره فراهم می کند.
19. آیا نرم افزار اغلب به روز می شود؟به روزرسانی های مکرر نشانه یک شرکت در حال رشد و شکوفایی است. نرم افزار راکد پدیده خوبی نیست و به این معنی است که شرکت خوب عمل نمی کند ، تمرکز آنها در جای دیگری است ، یا به محصول خود اهمیتی نمی دهند - همه این موارد شما را در وضعیت بدی قرار می دهد.
وبلاگ های شرکت ، بایگانی ها و نقشه راه مکان مناسبی برای پیگیری بروزرسانی ها هستند.
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
20- آیا استفاده از نرم افزار را دوست دارم؟در پایان، این است مهم ترین جنبه از انتخاب نرم افزار حسابداری. آیا شما واقعاً دوست دارید از نرم افزار استفاده کنید؟ اگر آن را دوست ندارید ، از آن استفاده نخواهید کرد. به همین سادگی.
استفاده از نرم افزاری که در نظر دارید برای اجرای آزمایشی امری ضروری است. تقریباً همه شرکت ها یک آزمایش رایگان ارائه داده اند که می توانید به آن دسترسی داشته باشید ، بدون هیچ رشته ای وصل شده است.
هنگام آزمایش نرم افزار ، سؤالهای زیر را از خود بپرسید: آیا سازمان نرم افزار را دوست دارم؟ آیا طراحی نرم افزار از نظر زیبایی شناختی خوشایند است؟
به نظر احمقانه است ، اما این چیزها واقعاً مهم هستند. رنگ های زشت و چیدمان دست و پا چلفتی باعث شده است تا بسیاری از اینها یک نرم افزار عالی باشد. احساسات روده شما - حتی در مورد چیزی که به عنوان طرح های رنگارنگ دنیاست - ارزش های شما را منعکس می کنند و می توانند آنچه را برای شما مهم دارند آشکار کنند.
به عنوان مثال ، در اینجا برخی از طرح های نرم افزاری مورد علاقه من ذکر شده است:
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
و در اینجا چند طرح بندی وجود دارد که حرکت کردن آنها دشوارتر است:
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسید
سؤالاتی که باید هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری بپرسیدERP - داشبورد فروشندگان فروش
 
در نهایت ، همه چیز به آنچه دوست دارید و آنچه که برای تجارت شما بهترین کار را می کند ، پایین می آید.
امیدوارم این مقاله مفید واقع شده باشد و شما از هر زمان دیگری برای انتخاب برنامه نرم افزاری کامل حسابداری آمادگی بیشتری داشته باشید. اگر بازرگان ماوریک می تواند از هر راه دیگری به شما کمک کند ، لطفا به ما اطلاع دهید. شکار مبارک!



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

شاید در ظاهر سوال سختی را پرسیده باشید ولی با کمی تفکر و برنامه ریزی منظم به جواب سوال خود میرسید ما قصد داریم روش های را به شما پیشنهاد دهیم تا فروش خود را افزایش دهید.

1-حسابداری

بله حسابداری یک مجموعه زمانی به موفقیت میرسید که حسابداری دقیق داشته باشید.حسابدار به شما کمک میکند تا دخل و خرج خود را بدست آورید و با برنامه ریزی دقیق تر جلو بروید.پس اولین فاکتور برای موفقیت یک سیستم حسابداری قوی می باشد.

2-شناسایی بازار هدف

شناسایی کردن بازار هدف و شناختن خواسته مشتری خود یکی از دلایل فروش بیشتر محصولات شما می تواند باشد.

3-قیمت گذاری رقابتی

یکی از عامل فروش بیشتر محصولات شما قیمت گذاری دقیق و تخفیف های محصولات شما می باشد.
برنامه دادن به کارمندان و فروشندگانی که پیش شما کار می کنند باعث می شود که فروش بهتر و بیشتری داشته باشید.شما می توایند با قیمت های رقابتی نسبت به رقبا فروش خود را افزایش دهید.

4-کیفیت محصول و مشتری مداری

شما باید همیشه خودتان را جای مشتری قرار بدهید تا بیشتر از کیفیت محصول خودتان آگاه شوید
رفتارهای مدیر فروش رو بررسی قراردهید
از مشتری های خود بخواهید در نظرسنجی پیامکی کالا و خدمات شما شرکت کنند.
گارانتی مورد قبول برای مشتریان خود ایجاد کنید
به حرف مشتری خود گوش دهید

 

افزایش فروش محصولات با رعایت این نکات :

اگر وب سایتی با بازدید بالا دارید و همچنان افزایش فروش محصولات سایتان کم است بهترین روش یک تجدید نظر در طراحی و یا ری دیزاین وب سایت است،گاهی اوقات ممکن است شما یک محصول فوق العاده داشته باشید اما به دلیل طراحی نامناسب وب سایت هیچگونه فروشی نداشته باشید، پس با ما همراه باشید تا در ادامه با راهکارهای افزایش فروش محصولات وب سایت آشنا شویم.

 

 

۱.رنگ

در ابتدا می‌توانید رنگ کلید ارتباط با ما (CTA ) را از سبز به قرمز تغییر دهید. خواهید دید که میزان مکاملات مشتریان با شما تا حد چشمگیری افزایش خواهد یافت. کمپانی Ript Apparel با تغییر رنگ این گزینه از سبز به زرد، میزان مکالمه‌هایش را تا ۶.۳ درصد افزایش داد. بهتر است بدانید کسانی که مبتلا به کور رنگی هستند، در تشخیص رنگ سبز و قرمز مشکل دارند. شما باید ابتدا مشتریانتان را در نظر بگیرید.

 

۲.ویدئو

نمایش یک ویدئو از محصول معمولا میزان فروش آن را افزایش می‌دهد. میزان افزایش فروش از طریق نمایش ویدئو متفاوت است اما برخی کمپانی‌ها تا ۱۴۴ درصد افزایش فروش را گزارش کرده‌اند. کمپانی‌هایی که سرویسی ارائه می‌دهند هم می‌توانند با انتشار ویدئو از محیط کاری‌ خود، شرکت، فروشگاه و یا هرجای دیگر و همچنین صحبت کردن در ویدئو درباره سرویس‌هایشان می‌توانند انتشار ویدئو را انجام دهند

۳.استفاده ساده

مهم‌ترین اطلاعات برای راهنمایی کاربران در استفاده از سایت را در ردیف بالا قرار دهید. کاربران را مجبور نکنید که برای پیدا کردن چیزی که به آن نیاز دارند صفحه را تا پایین بکشند. یک مسیریابی ساده طراحی کنید تا کاربرانتان بتوانند آیتم‌هایی که نیازمند آن هستند

 

چطور فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟

 

 

بعد از موفقیت سایت هایی مثل دیجی کالا و بامیلو و … افراد زیادی با این ایده وارد فضای اینترنت شدند تا با نوآوری جدیدی فروشگاه اینترنتی خودشون رو راه اندازی کنند؛ خیلی از این سایت های فروشگاهی به دلایل مختلف نتونستند اونطور که باید و شاید، بازخورد قابل قبول رو بگیرند.

 

 

بازه زیادی از مشتریان ما فروشگاه های اینترنتی هستند و از این رو با توجه به اهمیت روز افزون موضوع افزایش فروش اینترنتی، تصمیم بر این گرفتیم تا مطلبی با عنوان چطور فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ بنویسیم تا داخل اون به برخی نکات مهم در فروش اینترنتی اشاره کنیم… با ما همراه باشید.

Image result for ‫فروش اینترنتی‬‎

چطور سایت فروشگاه موفق تری داشته باشیم؟

چطور فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ چطور سایت فروشگاه موفق تری داشته باشیم؟ چه راهکار های موثری برای فروش در اینترنت وجود داره؟ در این بخش به بررسی این سوالات خواهیم پرداخت و سعی میکنیم بهترین راهکار ها و پاسخ ها به این سوالات را پیدا کنیم.

برا داشتن یک سایت فروشگاهی موفق چند عامل بسیار موثر وجود داره که باید بصورت موازی این عوامل رو داخل وب سایتمون در نظر بگیریم:

  1. دیده شدن
  2. تبدیل بازدید کننده به خریدار

 



:: برچسب‌ها: فروش , دیجی کالا , افزایش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد