نوشته شده توسط : allen

نرم افزار CRM به کسب و کارها امکان مدیریت ارتباط با مشتریان را می دهد و از داده ها و اطلاعات مربوط به آنها جهت این کار بهره می برد.

نرم افزار CRM که به آن نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری هم می گویند به شما این امکان را می دهد که با ابزارهای آن در حوزه های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش یک شخص عادی که حتی شما را نمی شناسد ذره ذره به یک مشتری وفادار تبدیل کنید!

شکل زیر چرخه حیات مشتری را نشان می دهد.

CRM مخفف (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری بوده که از آن به عنوان یک استراتژی جامع در سازمان ها یاد می شود.

تاثیر نرم افزار CRM بر کسب و کار من
به جرات می توان گفت جامع ترین نرم افزار سازمانی که قابلیت های مختلفی را در خود جای داده، نرم افزار  CRM است.( نرم افزار CRM چیست ؟ )

اگر شما هنوز درباره سرمایه گذاری بر روی این نرم افزار جامع و کاربردی مردد هستید اجازه بدهید تا چند نمونه از آمارهایی که سازمان ها پس از پیاده سازی این استراتژی منتشر کرده اند را باهم بررسی کنیم.

نرخ بازگشت سرمایه (ROI) به ازای هر ۱ دلار هزینه، ۸.۷۱ دلار است. یعنی به ازای هر ۱ دلاری که شما سرمایه گذاری می کنید ۸.۷۱ دلار به شما باز می گردد.

 

 

 

 


دسترسی به اطلاعات و دسته بندی مشتریان ۱۰۰% راحت تر از گذشته خواهد بود و برنامه ریزی برای رفتار آن ها در خریدهای بعدی بهتر از همیشه انجام خواهد شد.
نرم افزار CRM در کمترین حالت ۵۰% و در بیشترین حالت ۸۳% موجب افزایش فروش در سازمان می شود.
حفظ مشتریان وفادار و جذب سرنخ های جدید تا ۵۶% افزایش یافته و میزان رضایتمندی مشتریان را ۷۷% افزایش می دهد.
نرم افزار CRM با بهره مندی از امکان BPMS (سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار)، تا ۶۹% موجب تسریع فرآیندهای مختلف سازمانی می شود.
این تنها بخشی از تحولاتی است که نرم افزار CRM با حضور خود در سازمان ایجاد می کند. استراتژی CRM تکیه بر افزایش فروش، بهره وری و خدمات پس از فروش دارد که این موارد دقیقا وجوه تمایز سازمان های موفق و ناموفق است.

 

با نرم افزار CRM می توانید اطلاعات همه مخاطبین خود را که به نحوی با شرکت شما درگیر هستند را یکجا ذخیره کنید.

گروهی از شرکت ها که برای آنها برنامه تبلیغاتی دارید، افرادی که درخواست محصول یا خدمات شما را داشته اند، گروهی از افراد که نسبت به خرید از شما پیش رفته و به هر دلیل پیگیری نمی شوند یا به دست فراموشی سپرده شده اند و حتی مشتریان موقت و وفادار شما، همه و همه نیاز به یک نرم افزار مرکزی یکپارچه جهت مدیریت ارتباط دارند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چگونه کار می‌کند؟

ارتباط با مشتری اساس یک کسب‌وکار است. شما_به‌عنوان یک فروشنده_ با افرادی که به محصول شما نیاز دارند ارتباط برقرار می‌کنید. با این‌حال، زمانی که شرکت شما گسترده‌تر می‌شود، ارتباطات تجاری و حجم اطلاعات مشتریان هر روز بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود. در این شرایط دیگر نمی‌توانید خودتان شخصاً تمام این اطلاعات ثبت ضبط کنید. پس باید برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود از یک سیستم جامع و بدون خطا استفاده کنید.

کارکرد نرم افزار CRM برای یک کسب‌وکار مثل  عملکرد سیستم عصبی بدن است. این سیستم عصبی تمام جریان‌های اطلاعاتی از داده‌های فروش، مشتری، بازاریابی و نظارت بر شبکه‌های اجتماعی را مدیریت و بررسی می‌کند و علاوه بر آن این اطلاعات را به اطلاعات تجاری قابل‌اجرا ترجمه می‌کند.

با نرم‌ افزار CRM می‌توانید با دسترسی آسان به اطلاعات مشتری، از قبیل اطلاعات تماس، فرصت‌های فروش، مسائل مربوط به سرویس‌دهی و کمپین‌های بازاریابی یک دید جامع و کامل از مشتریان پیدا کنید.

بطور کلی استفاده از نرم افزار CRM مزایای زیر را برای کسب و کار شما دارد:

  • 41% افزایش سود و درآمد
  • 5 برابر نرخ بازگشت سرمایه
  • 79% تبدیل بیشتر مشتری
  • 65% بهبود سهم فروش
  • 23% کاهش هزینه
  • 47% بهبود خدمات مشتری
  • 74% بهبود روابط با مشتری

 

 

جهان بدون CRM

راننده ای را در نظر بگیرید که قصد سفر به شهری بسیار دورتر از محل سکونت خود را برای اولین بار دارد. این راننده برای رسیدن به مقصد خود نه نقشه ای به همراه دارد و نه شخصی که به او بخواهد در پیمودن این مسیر کمک کند.

نتیجه را بهتر است خودتان حدس بزنید. حال برای شرکت ها و پیمودن مسیر موفقیت نیز چنین مثالی صدق می کند و CRM به عنوان اصلی ترین ابزار برای طی کردن این مسیر منظور می گردد.

 

شناسایی محدودیت ها و ابزارهای نرم افزار CRM در جهت رسیدن به اهداف

هر نرم افزار محدویت هایی در قابلیت های خود دارد. به زبان ساده، هیچ نرم افزاری کامل نیست چرا که تکنولوژی هر روز در حال توسعه است. از اینرو با مشخص شدن اهداف و استراتژی ها، کانال های ارتباطی و سپس فرآیندهای کاری می توان ابزارهای مورد نیاز خود را در هر نرم افزار شناسایی و مشخص کنید نرم افزار چه محدودیت هایی دارد.

با این روش می توانید بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارتان انتخاب نمایید.

راهنمای خرید CRM

گاهی اوقات، سازمان ها پس از خرید و راه اندازی نرم افزار ارتباط با مشتری (CRM) نمی توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند و این موضوع موجب می شود تا صاحبان کسب و کار خط بطلانی بر روی تمامی فلسفه نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری بکشند.

دلیل اصلی بروز چنین معضلی عدم وجود دانش مورد نیاز برای استفاده از CRM در سازمان و یا عدم وجود قابلیت های لازم نرم افزار خریداری شده است که اشخاص را با سردرگمی در استفاده از آن مواجه می کند.

IFrame



:: برچسب‌ها: crm ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

 

راهنمای خریـد نرم افزار CRM، چگونه یک CRM مناسب انتخاب کنیم؟

همه کسب و کارها برای بهبود وضعیت خود به ابزارهایی نیاز دارند. استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز یک انتخاب منطقی برای افزایش فروش کسب و کارها و بهبود کارایی تیم فروش است. به همین دلیل مهم است که شما CRM مناسبی را انتخاب کنید. اغلب مدیران روند درستی را برای انتخاب نرم افزار CRM مورد نیاز خود طی نمی کنند.

 

این روند نادرست در صورتیکه مدیر کسب و کار آدم خوش شانسی نباشد، با احتمال بالا به سه مقصد ختم می شود:

مقصد اول: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و استفاده از crm را قطع می کنند

مقصد دوم: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و به استفاده از این انتخاب نادرست ادامه می دهند.

مقصد سوم: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و به فکر تغییر می افتند

در هر کدام از این 3 حالت شما کمترین چیزی که از دست می دهید، هزینه ای است که بابت نرم افزار پرداخت کرده اید، هزینه خسارت های دیگر جدی تر است.

پس مهم است ما شیوه ی درستی را در انتخاب نرم افزار CRM اجرا کنیم تا به واسطه آن با احتمال بالایی از اثرات خوب CRM در کسب و کار خود بهره مند شویم.

Related image

گام اول: آیا اصلا شما به نرم افزار CRM نیاز دارید؟

اولین سوالی که شما باید از خودتان بپرسید این است که آیا شما واقعا، واقعا، واقعا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ یا نه فقط به این خاطر که زیاد در مورد این ابزار شنیده اید می خواهید به سراغ آن بروید

اگر شما به این نرم افزار نیاز نداشته باشید و آن را تهیه کنید فارغ از هزینه نرم افزار یک ابزار بی کاربرد به کسب و کارتان اضافه می کنید که خود آن کلی مشکل می تواند برای شما به وجود آورد.

خوب اگر پاسخ سوال شما آری است به گام دوم بروید.

گام دوم: هدف خود را برای خرید CRM تعیین کنید؟

هدف دقیق خود را از خرید این نرم افزار مشخص کنید. آیا می خواهید به وسیله نرم افزار CRM اطلاعات مشتریان، سرنخ ها و فرصت های خود و تعاملات کارمندان فروش تان را با آنها در یک جا به صورت متمرکز داشته باشید؟

آیا می خواهید CRM در کارمندان شما انگیزه بیشتر برای فروش و همکاری تیمی ایجاد کند؟

آیا می خواهید بدانید هر کدام از کارمندان فروش شما پیگیری های خود را به شکل درستی انجام می دهند؟

آیا می خواهید بدانید که نرخ تبدیل زنگ خور به مشتری هر کدام از فروشندگان تان چقدر است؟

آیا می خواهید اگر روزی یکی از کارمندان فروش شما از شرکت رفت، مشکلی برای شما پیش نیاید؟

استعداد یادگیری کارمندان شما چقدر است و چقدر می خواهید نرم افزار ساده باشد؟

آیا می خواهید یک مراقبت جدی از مشتریان خود داشته باشید، مثلا مطمئن شوید که با هر مشتری یک بار در هفته صحبت می شود ؟

به دنبال چه شاخص هایی در بخش فروش هستید؟

در این مرحله بسیار مهم است که شما نیازمندی های دقیق خود و اهداف دقیق تر خود را از CRM مشخص کنید.

گام سوم: یک تصمیم بسیار مهم، نرم افزار با پرداخت ماهیانه (Cloud CRM) یا نرم افزار یک بار خرید (On Premise)

در سال 2008 فقط 12 درصد نرم افزارهای خریداری شده در دنیا از نوع نرم افزارهای با پرداخت ماهیانه بود و 88 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند، این عدد در سال 2014 تقریبا برعکس شد یعنی 87 درصد نرم افزارهای خریداری شده با پرداخت ماهیانه بودند و فقط 13 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند!

گام چهارم: به آنهایی بیشتر پول بدهید که به شما امکانات کمتری می دهند

ماجرا ساده است، ابزارهای که امکانات کمتر را با کیفیت بهتر ارائه می کنند، خیلی خیلی بیشتر استفاده می شوند و ابزارهابی که امکانات بیشتر دارند خیلی بیشتر جذابیت برای خرید ایجاد می کنند.

گام پنجم: هر چقدر نرم افزار ساده تر احتمال موفقیتش بیشتر

ابزارهای ساده تر در حوزه فروش کاراتر هستند هر نرم افزاری را که می خواهید خرید کنید از فروشنده آن سوال کنید چقدر طول می کشد نرم افزار را به کارمندان فروش آموزش داد؟ اگر این زمان از نیم ساعت بیشتر بود، باید در خرید آن نرم افزار تعلل کنید. CRM قرار است کار کارمندان فروش را کمتر کند و زمان آنها را برای فروش بیشتر آزادتر، اگر ساده نباشد این اتفاق نخواهد افتاد پس دقت کنید به سراغ نرم افزار بروید که به شکل قابل توجهی ساده باشد.

Image result for CRM

گام ششم: نسخه آزمایشی نرم افزار را با جدیت امتحان کنید

برای خرید نرم افزار مورد نظر عجله نکنید. در نرم افزارهای CRM هر چقدر هم شما روند درستی را در انتخاب طی کنید، اگر آن را به شکل واقعی استفاده نکنید، متوجه کارایی آن نخواهید شد. نرم افزارهای با پردازش ابری این امکان را به شما می دهند تا آنها را امتحان کنید پس در دوره آزمایشی به صورت واقعی از نرم افزار استفاده کنید! اینگونه شما متوجه کارایی یا عدم کارایی نرم افزار خواهید شد.

گام هفتم: همه باید بدانند که زمانی کار انجام شده که در CRM ثبت گردیده است

سوخت اصلی موتور همه CRM ها یاداشت ها و معاملاتی است که همکاران شما ثبت می کنند و همه می دانیم که موتور بی سوخت شما را به هیچ مقصدی نخواهد رساند.

ممکن است چند روز اول این موضوع برای همکاران شما سخت باشد. مثلا خیلی ها بگویند خیلی وقت ما را می گیرد، اما سوال مهم این است که اگر چیزی ثبت نشود چگونه می خواهد پیگیری شود؟ چند هفته که گذشت همه تیم فروش به شما خواهند گفت که دیگر بدون CRM نمی توانند.

CRM به ازای هر کارمند، فروش را تا 42 درصد افزایش می دهد.

 

نرم افزار CRM در قلب هر مشاغل قرار دارد.

با استفاده از داده هایی که نرم افزار CRM شغل شما را فراهم می کند ، شما قادر به ایجاد یک نمای کلی از 360 درجه در مورد آینده و مشتریان خود هستید تا بتوانید پیام های بازاریابی شخصی شده ای که یک ROI بالا ارائه می دهند را برقرار کنید .

اما انتخاب نرم افزار CRM بیشتر از انتخاب یک ارائه دهنده است. و چگونه می توانید از مباحث اولیه و مراحل برنامه ریزی به بعد اجرای نرم افزار و اندازه گیری موفقیت آن بروید؟

اگر وب را جستجو کنید ، تعداد زیادی راهنماهای CRM و موارد کسب و کار در مورد چگونگی انتخاب صحیح CRM یا نحوه اجرای آن را پیدا خواهید کرد ، اما یک راهنمای CRM پیدا نمی کنید که هر فرآیند را به راحتی مدیریت کند. به همین دلیل ما راهنمای خریدار CRM را ایجاد کردیم.

در ابتدا که در سال 2014 راه اندازی شد ، این راهنمای جامع توسط بیش از 12000 خریدار CRM بارگیری شده است ، اما با چشم انداز همیشه در حال تغییر CRM ، به یک بروزرسانی جدید نیاز دارد تا مباحث جدیدی مانند GDPR و تجربه مشتری را شامل شود .

بنابراین امروز ، ما خوشحالیم که نسخه جدیدترین نسخه  راهنمای خریدار CRM را اعلام می کنیم !

در اینجا آنچه در راهنمای خریدار آورده ایم آمده است:

فصل 1: مقدمه - تفصیل آنچه در راهنمای خریداران CRM یاد خواهید گرفت.

فصل 2: ​​CRM چیست؟ - توضیح ساده در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و منظور از آن .

فصل سوم: چرا CRM اکنون برای تجارت شما بسیار مهم است؟ - در این بخش به این موضوع می پردازیم که چرا CRM بسیار محبوب است و چگونه تجارت شما می تواند از استفاده از CRM بهره ببرد .

فصل چهارم: CRM چگونه کار می کند؟ - CRM چیزی بیش از یک کلمه یا یک ابزار نیست ، یک فلسفه است.

فصل 5: 8 کار برتر که یک سیستم CRM می تواند برای شما انجام دهد - ما خواهیم دید که چگونه CRM می تواند فرایندهای کاری شما را بهبود ببخشد.

فصل ششم: CRM موبایل - نیروی کار تلفن همراه با دسترسی به CRM دارای اهمیت است. ما پنج مزیت اصلی CRM تلفن همراه و چگونگی تأثیر آن بر فروش به اشتراک می گذاریم.

فصل 7: چگونه راه حل مناسب CRM را برای تجارت خود انتخاب کنید - هزاران راه حل در خارج وجود دارد ، از ابر تا فرض ، از خرید تا اشتراک مبتنی بر. این بخش به شما در انتخاب راه حل مناسب برای شما کمک می کند .

فصل 8: مواردی که باید در هنگام ارزیابی فروشندگان CRM ارزیابی کنید - هنگامی که تصمیم گرفتید کدام راه حل را می خواهید ، باید یک فروشنده پیدا کنید. ما به شما کمک می کنیم تا لیست فروشنده CRM مناسب را پیدا کنید.

فصل 9: اندازه گیری موفقیت CRM - CRM ابزاری نیست که بتوانید آن را پیاده سازی کنید و سپس تنها بگذارید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید موفقیت پروژه CRM خود را اندازه بگیرید.

به علاوه ، راهنمای خریدار نیز شامل موارد زیر است:

جایزه 1: یک الگوی KPI رایگان (شاخص عملکرد اصلی) برای اندازه گیری موفقیت CRM در فروش ، بازاریابی و بهبود خدمات مشتری از طریق CRM.

جایزه 2: یک چک لیست رایگان که شامل 25 سؤال است که می توانید در طی یک تماس مرجع از یک فروشنده CRM بپرسید.

نتیجه

اکنون در نسخه سوم خود ، سرانجام راهنمای خریدار CRM به صورت زنده منتشر شده است.

همانطور که صنعت نرم افزار CRM در حال پیشرفت است ، این راهنمای نیز خواهد بود و ما همچنان به روزرسانی آن ادامه می دهیم زیرا ما روشهای جدیدی را برای کمک به ساده کردن فرآیند CRM کشف می کنیم. هدف این راهنما تغییر نکرده است زیرا خرید CRM پیچیده است و خرید اشتباه گران است.

این راهنما برای آسانتر کردن روند خرید CRM ایجاد شده است .

اگر این راهنما را بارگیری کرده اید و باعث شده است که زندگی شما هنگام خرید یک سیستم CRM آسان تر شود ، به ما اطلاع دهید - ما دوست داریم اطلاعات بیشتری درباره داستان شما بشنویم.

راهنمای خریـد نرم افزار CRM، چگونه یک CRM مناسب انتخاب کنیم؟

همه کسب و کارها برای بهبود وضعیت خود به ابزارهایی نیاز دارند. استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز یک انتخاب منطقی برای افزایش فروش کسب و کارها و بهبود کارایی تیم فروش است. به همین دلیل مهم است که شما CRM مناسبی را انتخاب کنید. اغلب مدیران روند درستی را برای انتخاب نرم افزار CRM مورد نیاز خود طی نمی کنند.

راهنمای خرید نرم افزار CRM، چگونه یک CRM مناسب انتخاب کنیم؟

این روند نادرست در صورتیکه مدیر کسب و کار آدم خوش شانسی نباشد، با احتمال بالا به سه مقصد ختم می شود:

مقصد اول: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و استفاده از crm را قطع می کنند

مقصد دوم: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و به استفاده از این انتخاب نادرست ادامه می دهند.

مقصد سوم: بعد از یک سال متوجه می شوند که انتخاب آنها نادرست بوده و به فکر تغییر می افتند

در هر کدام از این 3 حالت شما کمترین چیزی که از دست می دهید، هزینه ای است که بابت نرم افزار پرداخت کرده اید، هزینه خسارت های دیگر جدی تر است.

پس مهم است ما شیوه ی درستی را در انتخاب نرم افزار CRM اجرا کنیم تا به واسطه آن با احتمال بالایی از اثرات خوب CRM در کسب و کار خود بهره مند شویم.

گام اول: آیا اصلا شما به نرم افزار CRM نیاز دارید؟

اولین سوالی که شما باید از خودتان بپرسید این است که آیا شما واقعا، واقعا، واقعا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ یا نه فقط به این خاطر که زیاد در مورد این ابزار شنیده اید می خواهید به سراغ آن بروید

اگر شما به این نرم افزار نیاز نداشته باشید و آن را تهیه کنید فارغ از هزینه نرم افزار یک ابزار بی کاربرد به کسب و کارتان اضافه می کنید که خود آن کلی مشکل می تواند برای شما به وجود آورد.

خوب اگر پاسخ سوال شما آری است به گام دوم بروید.

گام دوم: هدف خود را برای خرید CRM تعیین کنید؟

هدف دقیق خود را از خرید این نرم افزار مشخص کنید. آیا می خواهید به وسیله نرم افزار CRM اطلاعات مشتریان، سرنخ ها و فرصت های خود و تعاملات کارمندان فروش تان را با آنها در یک جا به صورت متمرکز داشته باشید؟

آیا می خواهید CRM در کارمندان شما انگیزه بیشتر برای فروش و همکاری تیمی ایجاد کند؟

آیا می خواهید بدانید هر کدام از کارمندان فروش شما پیگیری های خود را به شکل درستی انجام می دهند؟

آیا می خواهید بدانید که نرخ تبدیل زنگ خور به مشتری هر کدام از فروشندگان تان چقدر است؟

آیا می خواهید اگر روزی یکی از کارمندان فروش شما از شرکت رفت، مشکلی برای شما پیش نیاید؟

استعداد یادگیری کارمندان شما چقدر است و چقدر می خواهید نرم افزار ساده باشد؟

آیا می خواهید یک مراقبت جدی از مشتریان خود داشته باشید، مثلا مطمئن شوید که با هر مشتری یک بار در هفته صحبت می شود ؟

به دنبال چه شاخص هایی در بخش فروش هستید؟

در این مرحله بسیار مهم است که شما نیازمندی های دقیق خود و اهداف دقیق تر خود را از CRM مشخص کنید.

گام سوم: یک تصمیم بسیار مهم، نرم افزار با پرداخت ماهیانه (Cloud CRM) یا نرم افزار یک بار خرید (On Premise)

در سال 2008 فقط 12 درصد نرم افزارهای خریداری شده در دنیا از نوع نرم افزارهای با پرداخت ماهیانه بود و 88 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند، این عدد در سال 2014 تقریبا برعکس شد یعنی 87 درصد نرم افزارهای خریداری شده با پرداخت ماهیانه بودند و فقط 13 درصد نرم افزارهای یک بار خرید بودند!

گام چهارم: به آنهایی بیشتر پول بدهید که به شما امکانات کمتری می دهند

ماجرا ساده است، ابزارهای که امکانات کمتر را با کیفیت بهتر ارائه می کنند، خیلی خیلی بیشتر استفاده می شوند و ابزارهابی که امکانات بیشتر دارند خیلی بیشتر جذابیت برای خرید ایجاد می کنند.

گام پنجم: هر چقدر نرم افزار ساده تر احتمال موفقیتش بیشتر

ابزارهای ساده تر در حوزه فروش کاراتر هستند هر نرم افزاری را که می خواهید خرید کنید از فروشنده آن سوال کنید چقدر طول می کشد نرم افزار را به کارمندان فروش آموزش داد؟ اگر این زمان از نیم ساعت بیشتر بود، باید در خرید آن نرم افزار تعلل کنید. CRM قرار است کار کارمندان فروش را کمتر کند و زمان آنها را برای فروش بیشتر آزادتر، اگر ساده نباشد این اتفاق نخواهد افتاد پس دقت کنید به سراغ نرم افزار بروید که به شکل قابل توجهی ساده باشد.

گام ششم: نسخه آزمایشی نرم افزار را با جدیت امتحان کنید

برای خرید نرم افزار مورد نظر عجله نکنید. در نرم افزارهای CRM هر چقدر هم شما روند درستی را در انتخاب طی کنید، اگر آن را به شکل واقعی استفاده نکنید، متوجه کارایی آن نخواهید شد. نرم افزارهای با پردازش ابری این امکان را به شما می دهند تا آنها را امتحان کنید پس در دوره آزمایشی به صورت واقعی از نرم افزار استفاده کنید! اینگونه شما متوجه کارایی یا عدم کارایی نرم افزار خواهید شد.

گام هفتم: همه باید بدانند که زمانی کار انجام شده که در CRM ثبت گردیده است

سوخت اصلی موتور همه CRM ها یاداشت ها و معاملاتی است که همکاران شما ثبت می کنند و همه می دانیم که موتور بی سوخت شما را به هیچ مقصدی نخواهد رساند.

ممکن است چند روز اول این موضوع برای همکاران شما سخت باشد. مثلا خیلی ها بگویند خیلی وقت ما را می گیرد، اما سوال مهم این است که اگر چیزی ثبت نشود چگونه می خواهد پیگیری شود؟ چند هفته که گذشت همه تیم فروش به شما خواهند گفت که دیگر بدون CRM نمی توانند.

CRM به ازای هر کارمند، فروش را تا 42 درصد افزایش می دهد.



:: برچسب‌ها: crm ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : allen

بازاریابی ورودی یک روش تجاری است که با ایجاد مطالب و تجارب ارزشمند و متناسب با آنها ، مشتری را به خود جلب می کند. در حالی که بازاریابی برون مرزی مخاطبان شما را با محتوای مورد نظر خود قطع می کند ، بازاریابی ورودی از طریق اتصال به دنبال آنها شکل می گیرد و مشکلاتی را که قبلاً در آنها وجود دارد حل می کند.

 استراتژی بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی شامل ارائه راه حل ها و فرصت هایی است که تأثیر مثبتی بر افراد و شغل شما دارد. چگونه اون کار را انجام می دهی؟

 

یک استراتژی بازاریابی ورودی می تواند تعدادی کانال مختلف و انواع محتوا را برای جذب چشم انداز و مشتریان به وب سایت شما در بر داشته باشد. اما بازاریابی ورودی فقط بخشی از حرکت بزرگتر در دنیای تجارت است. این پایه و اساس این ایده است که فقط جذب افراد به وب سایت شما کافی نیست. شما باید به کمک ، پشتیبانی و توانمندسازی آنها پس از مشتری شدن ادامه دهید. اینگونه است که تجارت شما رشد می کند - با نگه داشتن بازاریابی ، فروش و خدمات دائماً بر چگونگی کمک به مشتریان فعلی و آینده متمرکز می شوید.

 Image result for all about inbound marketing

ما این کار را به عنوان مگس پرنده می نامیم ، و فلسفه های نفوذپذیری ورودی و سرعت بخشیدن به آن مگس پرنده - از جذب ، تا نامزدی ، تا دلپذیر - برای کمک به شغل شما سریع تر و بهتر پیشرفت می کنند.

 

مگس بازاریابی مجهز به بازاریابی ورودی برای جذب ، تعامل و لذت مشتریان

 

ورودی چیست؟

پس از ورود افراد به وب سایت شما ، تیم فروش شما می تواند با استفاده از ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و گپ با آنها درگیر شود و با یادگیری برند شما ، ارزش مداوم را القا کند. سپس ، تیم خدمات مشتری شما می توانند مدت ها بعد از اینکه مشتری شوند - آنها را به عنوان یک مشاور همدلی و متخصص در مورد محصول خود ، خوشحال کنید.

 

Inbound روشی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن افراد برای رشد شغلی است که ارزش را فراهم می کند و اعتماد ایجاد می کند. با جابجایی فناوری ، ورودی ها رویکردی را برای انجام کار به صورت انسانی و مفید راهنمایی می کنند. Inbound راهی بهتر برای بازاریابی ، روشی بهتر برای فروش و راهی بهتر برای خدمت به مشتریان است. زیرا وقتی مشتری خوب به معنای تجارت خوب است ، شرکت شما می تواند در طولانی مدت رشد بهتری داشته باشد.

 

با ایجاد محتوا که برای رفع مشکلات و نیازهای مشتریان ایده آل شما طراحی شده است ، چشم اندازهای واجد شرایط خود را جذب می کنید و اعتماد و اعتبار را برای تجارت خود ایجاد می کنید.

استراتژی های بازاریابی ورودی

این استراتژی ها به شما کمک می کند تا به طور موثری از راه ورودی به مخاطبان مورد نظر خود بازاریابی کنید. در زیر ، خواهید دید که استراتژی های خاصی برای هر روش ورودی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن مصرف کنندگان وجود دارد تا به پیشرفت اقتصادی در تجارت کمک کند .

 

جذب استراتژی ها

استراتژی های بازاریابی ورودی که مخاطبان مورد نظر شما و افراد خریدار را به خود جذب می کند ، با ایجاد و توسعه محتوا مرتبط هستند.

 

برای رسیدن به مخاطبان خود ، با ایجاد و انتشار مطالب - از جمله مقالات وبلاگ ، پیشنهادات محتوا و رسانه های اجتماعی - که ارزش ارائه می دهند ، شروع کنید. مثالها شامل راهنمایی در مورد نحوه استفاده از محصول شما ، اطلاعاتی در مورد چگونگی راه حل شما می توانند چالش های آنها ، توصیفات مشتری و جزئیات مربوط به تبلیغات یا تخفیف ها را برطرف کنند.

 

برای جذب اعضای مخاطبان خود در سطح عمیق تر از طریق بازاریابی ورودی ، همه این مطالب را با یک استراتژی سئو بهینه کنید . یک استراتژی SEO شما را ملزم خواهد کرد که کلمات کلیدی و عبارات خاصی را در رابطه با محصولات یا خدمات خود ، چالش هایی که برای مشتریان حل می کنید ، و روشهایی که به اعضای مخاطبان کمک می کنید ، هدف گذاری کنید.

 

این امر به شما امکان می دهد تا محتوا و اطلاعات شما به صورت ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای افرادی که در جستجوی این اطلاعات هستند - که به عنوان مخاطب هدف شما یا مشتری های مناسب برای تجارت شما نیز شناخته می شوند - ظاهر شوند .

Image result for all about inbound marketing

مشارکت استراتژی ها

هنگام استفاده از راهکارهای ورودی برای جذب مخاطب خود ، اطمینان حاصل کنید که با ارتباط و معامله با سرب و مشتریان به روشی روبرو هستید که باعث می شود آنها بخواهند با شما رابطه طولانی مدت برقرار کنند. هنگام استفاده از این راهکارهای تعامل ، اطلاعاتی را در مورد ارزش تجاری که کسب و کار شما به آنها ارائه می دهد تزریق کنید.

 

راهبردهای ویژه اشتغال ممکن است شامل نحوه برخورد و مدیریت تماسهای فروش ورودی شما باشد. در نحوه برخورد نمایندگان خدمات مشتری با تماس افراد علاقمند و چشم اندازها متمرکز شوید. علاوه بر این ، مطمئن باشید که همیشه فروش راه‌حل دارید تا فروش محصول. این تضمین می کند که تمام معاملات به توافق نامه های متقابل برای مشتریان و تجارت شما ختم می شود - به این معنی که شما برای مشتریان مناسب خود ارزش قائل هستید.

 

استراتژی های لذت بخش

لذت بردن از استراتژیهای ورودی ، اطمینان حاصل می کند که مشتریان از مدت ها قبل از خرید ، خوشحال ، راضی و پشتیبانی می شوند. این استراتژی ها شامل اعضای تیم شما در حال تبدیل شدن به مشاوران و متخصصانی هستند که در هر زمان از زمان به مشتریان کمک می کنند.

 

همراهی با چت بات ها و نظرسنجی های به موقع و اندیشمند برای کمک ، پشتیبانی و درخواست بازخورد از مشتریان راهی عالی برای لذت بردن از این افراد است. ربات ها و نظرسنجی ها باید در نقاط مشخصی در طول سفر مشتری به اشتراک گذاشته شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها منطقی هستند و از ارزش برخوردار هستند.

 

به عنوان مثال ، chatbots ممکن است به مشتریان فعلی کمک کند تا تکنیک یا تاکتیکی جدید را برای شما ارائه دهند که آنها می خواهند از آن استفاده کنند. علاوه بر این ، ممکن است 6 ماه پس از خرید مشتری محصول یا خدمات شما ، نظرسنجی رضایت ارسال شود تا نظرات و نظرات خود را برای بهبود به دست آورد.

 

گوش دادن به رسانه های اجتماعی استراتژی مهم دیگر در مورد لذت مشتریان است. پیروان رسانه های اجتماعی ممکن است از یکی از پروفایل های شما برای ارائه بازخورد ، سؤال بپرسند یا تجربه خود را با محصولات یا خدمات خود به اشتراک بگذارند. به این تعامل با اطلاعاتی که پیروان کمک می کند ، کمک می کند و آنها را ترغیب می کند ، پاسخ دهید - این نشان می دهد که از آنها می شنوید و به آنها اهمیت می دهید.

 

سرانجام ، نشانه استراتژی ورودی متمرکز بر لذت مشتریان ، موضوعی است که در هر شرایطی به مشتریان کمک و پشتیبانی می کند ، چه کسب و کار شما از آن خارج شود. به یاد داشته باشید ، یک مشتری دلپذیر یک طرفدار و مروج برند می شود ، بنابراین تمام تعاملات اعم از بزرگ و کوچک را با احتیاط انجام دهید.

 

روش اثبات شده برای رشد شغل شما

در طی چند سال گذشته ، همان تغییر در رفتار خرید که تحریک حرکت ورودی را نیز در کل تجربه مشتری گسترش داده است. نحوه برقراری ارتباط مردم و آنچه از تجارت شما انتظار دارند تغییر کرده است.

 

خبر خوب؟ متدولوژی ورودی ، همراه با فناوری ، همچنان به مشاغل کمک می کند تا با نیازهای سریع تغییر کنند - نه فقط با بازاریابی بلکه با کل تجربه مشتری.

 

پشتیبانی از این روش یک بستر کامل نرم افزاری برای بازاریابی ، فروش ، خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری است. این ابزارها به تنهایی قدرتمند هستند ، اما هنگام استفاده از آنها حتی بهتر می شوند و به شما در رشد متدولوژی کمک می کنند.

 

با تلفیق متدولوژی ورودی به نرم افزار HubSpot ، شغل خود را رشد می دهید و مشتریانی را خریداری می کنید که بیشتر خرید می کنند ، مدت بیشتری با شما بمانند ، به دوستانشان مراجعه کرده و به جهانیان بگویید که شما را دوست دارند.

 

استفاده از روش ورودی در بازاریابی

به عنوان یک بازاریاب ورودی ، هدف شما جذب چشم اندازهای جدید به شرکت شما ، تعامل با آنها در مقیاس و خوشحال کردن آنها به صورت جداگانه است. شما همچنین با تیم های فروش و خدمات خود شریک هستید تا بتوانید چرخ های پرنده را به طور مؤثر چرخانده و به رشد تجاری کمک کنید. این یک کار بزرگ است ، اما متدولوژی ورودی و بازاریابی را تحت پوشش خود قرار داده اید.

 

IM-بازاریابی-مرکز ابزارها

 

جذب کنید

شما فقط نمی خواهید کسی به وب سایت شما بیاید. شما افرادی را می خواهید که به احتمال زیاد تبدیل به مشتریان پیشرو و در نهایت مشتریان خوشحال می شوند. چگونه آنها را به آنجا برسانید؟ شما در زمان مناسب مشتریان بیشتری را با محتوای مناسب جذب می کنید.

Image result for all about inbound marketing

از ابزار استراتژی محتوا برای ایجاد اقتدار در جستجو استفاده کنید و موضوعاتی را که بیشترین اهمیت را برای آینده شما دارند ، رتبه بندی کنید. محتوای وبلاگ یا محتوای ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی منتشر کنید. برای افزایش آگاهی از برند خود با مخاطبان هدف خود تبلیغات ایجاد کنید. در طول هر مرحله ، شما در مورد گزارش تلاش و تحلیل این تلاش ها برای آگاهی از کار و کارهایی که در آنجا برای بهبود استفاده می کنید ، گزارش و تحلیل می شوید. 

 

مشغول کردن

از مکالمات HubSpot برای ایجاد روابط پایدار با آینده در کانالهای مورد نظر خود استفاده کنید - از طریق ایمیل ، رباتها ، چت زنده یا برنامه های پیام رسانی. از ابزارهای تبدیل - CTA ، فرمها و جریانهای سرب استفاده کنید  تا اطلاعات مربوط به چشم اندازهای سایت شما را بدست آورید. برای شخصی سازی تجربه وب سایت با استفاده از محتوای هوشمند ، و کل سفر خریدار با استفاده از ایمیل و گردش کار ، از تمام اطلاعات مربوط به مشتری و مشتری در CRM استفاده کنید.  وفاداری به برند را با هدف قرار دادن مخاطبان خاص با محتوای اجتماعی یا تبلیغات خود ایجاد کنید. صدها ادغام HubSpot Connect را برای اضافه کردن ابزارها و ویژگیهای اضافی متناسب با نیازهای منحصر به فرد شغل خود انتخاب کنید .  

 

لذت بسیار

از اتوماسیون ایمیل و بازاریابی و همچنین مکالمات HubSpot استفاده کنید تا در هر زمان مناسب ، اطلاعات مناسب را به شخص مناسب تحویل دهید. از صندوق ورودی مکالمات استفاده کنید تا با اعضای تیم فروش و خدمات خود هماهنگ شوید تا مکالمات متنی را با افرادی که با آنها کار می کنید ایجاد کنید. مطالب به یاد ماندنی را ایجاد کنید که چشم اندازهای شما می تواند با استفاده از انواع قالب های محتوا - مانند فیلم - که آینده شما ترجیح می دهند با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید .  

 

استفاده از متدولوژی ورودی در فروش

 

شما به عنوان یک فروشنده ورودی ، روزهای خود را برای جذب خط لوله جدید ، تعامل با افرادی که آماده مکالمه فروش هستند ، سپری می کنید و از آنها برای حل مشکلات خود لذت می برید. اینجاست که متدولوژی ورودی و مرکز فروش وارد می شود.ابزار فروش IM-فروش

 

جذب کنیدImage result for all about inbound marketing

همه چیز در مورد نشان دادن چشم اندازهای شما است که می توانند به شما اعتماد کنند تا به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید. صفحه جلسات خود را در وب سایت خود قرار دهید ، و این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم می کند که بتوانند در تقویم خود وقت بگیرند تا در مورد نیازهایشان صحبت کنند. از ابزار چشم انداز استفاده کنید تا ببینید چه کسی وب سایت شما را بازدید می کند. برای برقراری ارتباط و مکالمه با افراد از مکالمات HubSpot و تماس استفاده کنید.

 

مشغول کردن

با افرادی که بیشتر در مورد آنها تمرکز دارید با الگوهای ایمیل و توالی ارتباط برقرار کنید. برای پیگیری میزان گذراندن مردم با محتوای شما از اسناد استفاده کنید ، و استفاده از پیوندهای جلسات را برای این افراد آسان می کنید تا در تقویم خود وقت بگذارند. برای ضبط و رونویسی تماسهایی که برقرار می کنید و کتابهای بازی برای راهنمایی تعامل خود با مردم استفاده کنید. از نقل قول ها استفاده کنید تا توصیه های شما روشن شود. قطعات فرآیند فروش خود را با گردش کار به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید سریعتر به مردم پاسخ دهید .  

Image result for all about inbound marketing

لذت بسیار

جلسات ، مکالمات HubSpot و نقل قولها فقط زندگی را برای شما آسان نمی کنند - آنها زندگی را برای مشتریانتان نیز آسان تر می کنند. از این ابزارها استفاده کنید تا روند فروش شما به بهترین شکل ممکن برای مشتریانتان خوشایند باشد .  

 

استفاده از متدولوژی ورودی در خدمات

به عنوان یک متخصص خدمات ورودی ، به مشتریان موجود کمک می کنید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنند ، در صورت نیاز و چطور می خواهند به آنها کمک کنند و از تجربه آنها با شما لذت ببرند. روش ورودی و سرویس هاب می توانند در این زمینه کمک کنند.

 

ابزار-خدمات مرکز خدمات

 

جذب کنید

مردم به دنبال پاسخ سوالات هستند. اگر این سؤالات مربوط به محصولات ، کالاها یا خدمات شما باشد ، آنها برای پاسخ به شما می خواهند. با استفاده از ابزار دانش بنیان و یک استراتژی دانش قوی می توانید اطلاعات صحیح را به روش صحیح تهیه کنید. راه حل های معنادار برای مشکلاتی که ممکن است فرد با آن سر و کار داشته باشد و آن راه حل ها را در پایه دانش منتشر کند. با داشتن امکان شامل رسانه های غنی مانند فیلم ، صدا و تصویر ، می توانید پاسخ ها و بینش هایی را ارائه دهید که برای چندین زبان آموز مؤثر است.  

 

مشغول کردن

مقالات پایه دانش ممکن است همیشه اطلاعاتی را که شخص به دنبال آن است ، ارائه ندهد ، و در اینجا بلیط ها و ابزار مکالمه به بازی می روند. بلیط ها کاملاً با مکالمات HubSpot یکپارچه شده اند ، و با در دسترس بودن چت زنده و چت بابات ، مشتریان شما می توانند در زمان واقعی با دریافت کمک های سطح متخصص از طریق چندین کانال ، درخواست کمک و مشاوره کنند. از آنجا که این توانایی را دارید که بدانید شخصی در کجای صفحه وب یا مقاله دانش خود را جستجو می کند ، می توانید یک چت بابات ایجاد کنید که پاسخ های متنی ، مربوطه و منابعی را ارائه می دهد که ممکن است به طور عادی در خود مقاله نباشد. در صورت عدم موفقیت ، امکان ایجاد خودکار بلیط جدید ، اختصاص آن و اطلاع کاربر به ساده کردن فرآیند خدمات است.

 

لذت بسیار

چگونه می دانید تجربه مشتری مثبت را ارائه داده اید؟ پرسیدن. با وجود سیستم بازخورد داخلی سرویس هاب ، جمع آوری بازخورد در مورد تجربه مشتری هرگز آسان نبوده است. با تلفیق نمرات بازخورد با متن و گفتگوی ایمیل ، می توانید بیش از منابع دانش مشترک خود به طور مداوم تکرار کنید ، هر بار محتوای خود را پالایش و غنی سازی کنید.  
منبع :

hubspot.com/inbound-marketing

استراتژی بازاریابی ورودی
بازاریابی ورودی شامل ارائه راه حل ها و فرصت هایی است که تأثیر مثبتی بر افراد و شغل شما دارد. چگونه اون کار را انجام می دهی؟

یک استراتژی بازاریابی ورودی می تواند تعدادی کانال مختلف و انواع محتوا را برای جذب چشم انداز و مشتریان به وب سایت شما در بر داشته باشد. اما بازاریابی ورودی فقط بخشی از حرکت بزرگتر در دنیای تجارت است. این پایه و اساس این ایده است که فقط جذب افراد به وب سایت شما کافی نیست. شما باید به کمک ، پشتیبانی و توانمندسازی آنها پس از مشتری شدن ادامه دهید. اینگونه است که تجارت شما رشد می کند - با نگه داشتن بازاریابی ، فروش و خدمات دائماً بر چگونگی کمک به مشتریان فعلی و آینده متمرکز می شوید.

ما این کار را به عنوان مگس پرنده می نامیم ، و فلسفه های نفوذپذیری ورودی و سرعت بخشیدن به آن مگس پرنده - از جذب ، تا نامزدی ، تا دلپذیر - برای کمک به شغل شما سریع تر و بهتر پیشرفت می کنند.

مگس بازاریابی مجهز به بازاریابی ورودی برای جذب ، تعامل و لذت مشتریان

ورودی چیست؟
پس از ورود افراد به وب سایت شما ، تیم فروش شما می تواند با استفاده از ابزارهای مکالمه مانند ایمیل و گپ با آنها درگیر شود و با یادگیری برند شما ، ارزش مداوم را القا کند. سپس ، تیم خدمات مشتری شما می توانند مدت ها بعد از اینکه مشتری شوند - آنها را به عنوان یک مشاور همدلی و متخصص در مورد محصول خود ، خوشحال کنید.

Inbound روشی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن افراد برای رشد شغلی است که ارزش را فراهم می کند و اعتماد ایجاد می کند. با جابجایی فناوری ، ورودی ها رویکردی را برای انجام کار به صورت انسانی و مفید راهنمایی می کنند. Inbound راهی بهتر برای بازاریابی ، روشی بهتر برای فروش و راهی بهتر برای خدمت به مشتریان است. زیرا وقتی مشتری خوب به معنای تجارت خوب است ، شرکت شما می تواند در طولانی مدت رشد بهتری داشته باشد.

با ایجاد محتوا که برای رفع مشکلات و نیازهای مشتریان ایده آل شما طراحی شده است ، چشم اندازهای واجد شرایط خود را جذب می کنید و اعتماد و اعتبار را برای تجارت خود ایجاد می کنید.
استراتژی های بازاریابی ورودی
این استراتژی ها به شما کمک می کند تا به طور موثری از راه ورودی به مخاطبان مورد نظر خود بازاریابی کنید. در زیر ، خواهید دید که استراتژی های خاصی برای هر روش ورودی برای جذب ، تعامل و خوشحال کردن مصرف کنندگان وجود دارد تا به پیشرفت اقتصادی در تجارت کمک کند .

جذب استراتژی ها
استراتژی های بازاریابی ورودی که مخاطبان مورد نظر شما و افراد خریدار را به خود جذب می کند ، با ایجاد و توسعه محتوا مرتبط هستند.

برای رسیدن به مخاطبان خود ، با ایجاد و انتشار مطالب - از جمله مقالات وبلاگ ، پیشنهادات محتوا و رسانه های اجتماعی - که ارزش ارائه می دهند ، شروع کنید. مثالها شامل راهنمایی در مورد نحوه استفاده از محصول شما ، اطلاعاتی در مورد چگونگی راه حل شما می توانند چالش های آنها ، توصیفات مشتری و جزئیات مربوط به تبلیغات یا تخفیف ها را برطرف کنند.

برای جذب اعضای مخاطبان خود در سطح عمیق تر از طریق بازاریابی ورودی ، همه این مطالب را با یک استراتژی سئو بهینه کنید . یک استراتژی SEO شما را ملزم خواهد کرد که کلمات کلیدی و عبارات خاصی را در رابطه با محصولات یا خدمات خود ، چالش هایی که برای مشتریان حل می کنید ، و روشهایی که به اعضای مخاطبان کمک می کنید ، هدف گذاری کنید.

این امر به شما امکان می دهد تا محتوا و اطلاعات شما به صورت ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای افرادی که در جستجوی این اطلاعات هستند - که به عنوان مخاطب هدف شما یا مشتری های مناسب برای تجارت شما نیز شناخته می شوند - ظاهر شوند .

مشارکت استراتژی ها
هنگام استفاده از راهکارهای ورودی برای جذب مخاطب خود ، اطمینان حاصل کنید که با ارتباط و معامله با سرب و مشتریان به روشی روبرو هستید که باعث می شود آنها بخواهند با شما رابطه طولانی مدت برقرار کنند. هنگام استفاده از این راهکارهای تعامل ، اطلاعاتی را در مورد ارزش تجاری که کسب و کار شما به آنها ارائه می دهد تزریق کنید.

راهبردهای ویژه اشتغال ممکن است شامل نحوه برخورد و مدیریت تماسهای فروش ورودی شما باشد. در نحوه برخورد نمایندگان خدمات مشتری با تماس افراد علاقمند و چشم اندازها متمرکز شوید. علاوه بر این ، مطمئن باشید که همیشه فروش راه‌حل دارید تا فروش محصول. این تضمین می کند که تمام معاملات به توافق نامه های متقابل برای مشتریان و تجارت شما ختم می شود - به این معنی که شما برای مشتریان مناسب خود ارزش قائل هستید.

استراتژی های لذت بخش
لذت بردن از استراتژیهای ورودی ، اطمینان حاصل می کند که مشتریان از مدت ها قبل از خرید ، خوشحال ، راضی و پشتیبانی می شوند. این استراتژی ها شامل اعضای تیم شما در حال تبدیل شدن به مشاوران و متخصصانی هستند که در هر زمان از زمان به مشتریان کمک می کنند.

همراهی با چت بات ها و نظرسنجی های به موقع و اندیشمند برای کمک ، پشتیبانی و درخواست بازخورد از مشتریان راهی عالی برای لذت بردن از این افراد است. ربات ها و نظرسنجی ها باید در نقاط مشخصی در طول سفر مشتری به اشتراک گذاشته شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها منطقی هستند و از ارزش برخوردار هستند.

به عنوان مثال ، chatbots ممکن است به مشتریان فعلی کمک کند تا تکنیک یا تاکتیکی جدید را برای شما ارائه دهند که آنها می خواهند از آن استفاده کنند. علاوه بر این ، ممکن است 6 ماه پس از خرید مشتری محصول یا خدمات شما ، نظرسنجی رضایت ارسال شود تا نظرات و نظرات خود را برای بهبود به دست آورد.

گوش دادن به رسانه های اجتماعی استراتژی مهم دیگر در مورد لذت مشتریان است. پیروان رسانه های اجتماعی ممکن است از یکی از پروفایل های شما برای ارائه بازخورد ، سؤال بپرسند یا تجربه خود را با محصولات یا خدمات خود به اشتراک بگذارند. به این تعامل با اطلاعاتی که پیروان کمک می کند ، کمک می کند و آنها را ترغیب می کند ، پاسخ دهید - این نشان می دهد که از آنها می شنوید و به آنها اهمیت می دهید.

سرانجام ، نشانه استراتژی ورودی متمرکز بر لذت مشتریان ، موضوعی است که در هر شرایطی به مشتریان کمک و پشتیبانی می کند ، چه کسب و کار شما از آن خارج شود. به یاد داشته باشید ، یک مشتری دلپذیر یک طرفدار و مروج برند می شود ، بنابراین تمام تعاملات اعم از بزرگ و کوچک را با احتیاط انجام دهید.

روش اثبات شده برای رشد شغل شما
در طی چند سال گذشته ، همان تغییر در رفتار خرید که تحریک حرکت ورودی را نیز در کل تجربه مشتری گسترش داده است. نحوه برقراری ارتباط مردم و آنچه از تجارت شما انتظار دارند تغییر کرده است.

خبر خوب؟ متدولوژی ورودی ، همراه با فناوری ، همچنان به مشاغل کمک می کند تا با نیازهای سریع تغییر کنند - نه فقط با بازاریابی بلکه با کل تجربه مشتری.

پشتیبانی از این روش یک بستر کامل نرم افزاری برای بازاریابی ، فروش ، خدمات و مدیریت ارتباط با مشتری است. این ابزارها به تنهایی قدرتمند هستند ، اما هنگام استفاده از آنها حتی بهتر می شوند و به شما در رشد متدولوژی کمک می کنند.

با تلفیق متدولوژی ورودی به نرم افزار HubSpot ، شغل خود را رشد می دهید و مشتریانی را خریداری می کنید که بیشتر خرید می کنند ، مدت بیشتری با شما بمانند ، به دوستانشان مراجعه کرده و به جهانیان بگویید که شما را دوست دارند.

استفاده از روش ورودی در بازاریابی
به عنوان یک بازاریاب ورودی ، هدف شما جذب چشم اندازهای جدید به شرکت شما ، تعامل با آنها در مقیاس و خوشحال کردن آنها به صورت جداگانه است. شما همچنین با تیم های فروش و خدمات خود شریک هستید تا بتوانید چرخ های پرنده را به طور مؤثر چرخانده و به رشد تجاری کمک کنید. این یک کار بزرگ است ، اما متدولوژی ورودی و بازاریابی را تحت پوشش خود قرار داده اید.

IM-بازاریابی-مرکز ابزارها

جذب کنید
شما فقط نمی خواهید کسی به وب سایت شما بیاید. شما افرادی را می خواهید که به احتمال زیاد تبدیل به مشتریان پیشرو و در نهایت مشتریان خوشحال می شوند. چگونه آنها را به آنجا برسانید؟ شما در زمان مناسب مشتریان بیشتری را با محتوای مناسب جذب می کنید.

از ابزار استراتژی محتوا برای ایجاد اقتدار در جستجو استفاده کنید و موضوعاتی را که بیشترین اهمیت را برای آینده شما دارند ، رتبه بندی کنید. محتوای وبلاگ یا محتوای ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی منتشر کنید. برای افزایش آگاهی از برند خود با مخاطبان هدف خود تبلیغات ایجاد کنید. در طول هر مرحله ، شما در مورد گزارش تلاش و تحلیل این تلاش ها برای آگاهی از کار و کارهایی که در آنجا برای بهبود استفاده می کنید ، گزارش و تحلیل می شوید.

مشغول کردن
از مکالمات HubSpot برای ایجاد روابط پایدار با آینده در کانالهای مورد نظر خود استفاده کنید - از طریق ایمیل ، رباتها ، چت زنده یا برنامه های پیام رسانی. از ابزارهای تبدیل - CTA ، فرمها و جریانهای سرب استفاده کنید تا اطلاعات مربوط به چشم اندازهای سایت شما را بدست آورید. برای شخصی سازی تجربه وب سایت با استفاده از محتوای هوشمند ، و کل سفر خریدار با استفاده از ایمیل و گردش کار ، از تمام اطلاعات مربوط به مشتری و مشتری در CRM استفاده کنید. وفاداری به برند را با هدف قرار دادن مخاطبان خاص با محتوای اجتماعی یا تبلیغات خود ایجاد کنید. صدها ادغام HubSpot Connect را برای اضافه کردن ابزارها و ویژگیهای اضافی متناسب با نیازهای منحصر به فرد شغل خود انتخاب کنید .

لذت بسیار
از اتوماسیون ایمیل و بازاریابی و همچنین مکالمات HubSpot استفاده کنید تا در هر زمان مناسب ، اطلاعات مناسب را به شخص مناسب تحویل دهید. از صندوق ورودی مکالمات استفاده کنید تا با اعضای تیم فروش و خدمات خود هماهنگ شوید تا مکالمات متنی را با افرادی که با آنها کار می کنید ایجاد کنید. مطالب به یاد ماندنی را ایجاد کنید که چشم اندازهای شما می تواند با استفاده از انواع قالب های محتوا - مانند فیلم - که آینده شما ترجیح می دهند با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید .

استفاده از متدولوژی ورودی در فروش
شما به عنوان یک فروشنده ورودی ، روزهای خود را برای جذب خط لوله جدید ، تعامل با افرادی که آماده مکالمه فروش هستند ، سپری می کنید و از آنها برای حل مشکلات خود لذت می برید. اینجاست که متدولوژی ورودی و مرکز فروش وارد می شود.ابزار فروش IM-فروش

جذب کنید
همه چیز در مورد نشان دادن چشم اندازهای شما است که می توانند به شما اعتماد کنند تا به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید. صفحه جلسات خود را در وب سایت خود قرار دهید ، و این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم می کند که بتوانند در تقویم خود وقت بگیرند تا در مورد نیازهایشان صحبت کنند. از ابزار چشم انداز استفاده کنید تا ببینید چه کسی وب سایت شما را بازدید می کند. برای برقراری ارتباط و مکالمه با افراد از مکالمات HubSpot و تماس استفاده کنید.

مشغول کردن
با افرادی که بیشتر در مورد آنها تمرکز دارید با الگوهای ایمیل و توالی ارتباط برقرار کنید. برای پیگیری میزان گذراندن مردم با محتوای شما از اسناد استفاده کنید ، و استفاده از پیوندهای جلسات را برای این افراد آسان می کنید تا در تقویم خود وقت بگذارند. برای ضبط و رونویسی تماسهایی که برقرار می کنید و کتابهای بازی برای راهنمایی تعامل خود با مردم استفاده کنید. از نقل قول ها استفاده کنید تا توصیه های شما روشن شود. قطعات فرآیند فروش خود را با گردش کار به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید سریعتر به مردم پاسخ دهید .

لذت بسیار
جلسات ، مکالمات HubSpot و نقل قولها فقط زندگی را برای شما آسان نمی کنند - آنها زندگی را برای مشتریانتان نیز آسان تر می کنند. از این ابزارها استفاده کنید تا روند فروش شما به بهترین شکل ممکن برای مشتریانتان خوشایند باشد .

استفاده از متدولوژی ورودی در خدمات
به عنوان یک متخصص خدمات ورودی ، به مشتریان موجود کمک می کنید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنند ، در صورت نیاز و چطور می خواهند به آنها کمک کنند و از تجربه آنها با شما لذت ببرند. روش ورودی و سرویس هاب می توانند در این زمینه کمک کنند.

ابزار-خدمات مرکز خدمات

جذب کنید
مردم به دنبال پاسخ سوالات هستند. اگر این سؤالات مربوط به محصولات ، کالاها یا خدمات شما باشد ، آنها برای پاسخ به شما می خواهند. با استفاده از ابزار دانش بنیان و یک استراتژی دانش قوی می توانید اطلاعات صحیح را به روش صحیح تهیه کنید. راه حل های معنادار برای مشکلاتی که ممکن است فرد با آن سر و کار داشته باشد و آن راه حل ها را در پایه دانش منتشر کند. با داشتن امکان شامل رسانه های غنی مانند فیلم ، صدا و تصویر ، می توانید پاسخ ها و بینش هایی را ارائه دهید که برای چندین زبان آموز مؤثر است.

مشغول کردن
مقالات پایه دانش ممکن است همیشه اطلاعاتی را که شخص به دنبال آن است ، ارائه ندهد ، و در اینجا بلیط ها و ابزار مکالمه به بازی می روند. بلیط ها کاملاً با مکالمات HubSpot یکپارچه شده اند ، و با در دسترس بودن چت زنده و چت بابات ، مشتریان شما می توانند در زمان واقعی با دریافت کمک های سطح متخصص از طریق چندین کانال ، درخواست کمک و مشاوره کنند. از آنجا که این توانایی را دارید که بدانید شخصی در کجای صفحه وب یا مقاله دانش خود را جستجو می کند ، می توانید یک چت بابات ایجاد کنید که پاسخ های متنی ، مربوطه و منابعی را ارائه می دهد که ممکن است به طور عادی در خود مقاله نباشد. در صورت عدم موفقیت ، امکان ایجاد خودکار بلیط جدید ، اختصاص آن و اطلاع کاربر به ساده کردن فرآیند خدمات است.

لذت بسیار
چگونه می دانید تجربه مشتری مثبت را ارائه داده اید؟ پرسیدن. با وجود سیستم بازخورد داخلی سرویس هاب ، جمع آوری بازخورد در مورد تجربه مشتری هرگز آسان نبوده است. با تلفیق نمرات بازخورد با متن و گفتگوی ایمیل ، می توانید بیش از منابع دانش مشترک خود به طور مداوم تکرار کنید ، هر بار محتوای خود را پالایش و غنی سازی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()