11 بزرگترین خطایی که مردم هنگام انتخاب CRM انجام می دهند
نوشته شده توسط : allen

با داشتن بسیاری از ارائه دهندگان ، سیستم ها و ویژگی های CRM متفاوت ، انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای تجارت شما می تواند یک چالش باشد.

و با توجه به اینکه اکثر مشاغل از Excel برای ردیابی فروش استفاده می کنند ، انتخاب CRM برای بسیاری از افراد قلمرو جدیدی خواهد بود.

ما از فروشندگان پیشرو و بازاریابان خواسته ایم که رایج ترین اشتباهات در ارزیابی نرم افزار CRM را به ما بگویید - بنابراین شما همان موارد را نمی کنید.

1) عدم تمایل به استفاده از CRM

بزرگترین اشتباهی که من می بینم کسب و کارها انجام می دهند ، پرش نکردن و استفاده از CRM نیست. من فقط در مورد شرکتهای کوچک تر صحبت نمی کنم - این مرا متعجب می کند که تعداد زیادی شرکت با بیش از 100 کارمند وجود دارند که CRM راه اندازی نکرده اند. مزایای استفاده از CRM بسیار زیاد است ، و در بازار امروز هیچ بهانه ای برای عدم توانایی یافتن CRM مقرون به صرفه ، مدرن و آسان برای پیاده سازی وجود ندارد . "

ریکی لیر مدیر آژانس بازاریابی ورودی 22 دیجیتال ، مستقر در انگلستان است. ریکی بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی دیجیتال بوده است و به مشتریان کمک می کند تا در بازاریابی ورودی ، فروش فروش و طراحی محور رشد موفق شوند.

2) عدم تعریف چرا به CRM احتیاج دارید

بزرگترین اشتباهی که وقتی شرکت ها CRM را انتخاب می کنند این است که آنها چیزی را که واقعاً از سیستم لازم دارند تعریف نکرده اند. این کار مقایسه درست سیستم ها را دشوار می کند آنها به احتمال زیاد تصمیم خود را بر اساس فاکتورهای کم اهمیت تر انجام می دهند ، مثل اینکه آیا از سیستم شنیده اید ، قبلاً از آن استفاده کرده بودند یا قبلاً از همان شرکت از نرم افزار استفاده می کردند. وقتی این اتفاق بیفتد ، سیستمی که انتخاب می کنند می توانند خیلی پیچیده باشند یا واقعاً آنچه را که لازم دارند انجام نمی دهند. انتخاب صحیح به این معنی است که CRM به درستی مورد استفاده قرار نمی گیرد و در پایان به همان اندازه مشکلات حل می شود که ایجاد می شود.

کمی زمان بیشتر طول می کشد ، اما به نظرم بهتر است لیستی از آنچه لازم دارید تهیه کنید و سپس سیستم ها را در مقابل این لیست قرار دهید - در حالت ایده آل ، مهمترین ویژگی ها را وزن کنید. شما با یک لیست کوتاه کوتاه مشخص خواهید شد. اکثر CRM ها اکنون یک آزمایش رایگان ارائه می دهند ، بنابراین می توانید آزمایش های خود را در لیست کوتاه خود انجام دهید و بفهمید کدام سیستم برای شما و تیم شما بهتر کار می کند. "

استفن باوویستر مدیر آژانس بازاریابی داخلی لکسیس کلک است . استفان کار خود را در زمینه بازاریابی و کار در زمینه فروش CRM های MS Access و Lotus Notes آغاز کرد. او با PwC در زمینه فعالیت شرکت CRM کار کرده است. در لكسیس كلیك ، استفان در مورد انتخاب CRM مشاوره بی شماری در مورد مشاغل ارائه داده است.

3) اهداف کسب و کار را بیش از حد پیچیده کنید

بزرگترین اشتباهی که من می بینم شرکت ها هنگام استفاده از CRM مرتکب می شوند ، بیش از حد پیچیده شدن نیازهای آنها و در نهایت محدود کردن فرزندخواندگی به دلیل آن است. این امر به ویژه هنگامی صادق است كه تیم رهبری روی تمام كارهایی كه CRM می خواهند برای آنها انجام دهند (گزارش گیری و غیره) و فراموش كنند كه چه كسی از این ابزار استفاده خواهد كرد و آیا واقعاً به آنها كمك می كند تا باهوش تر ، بهتر و بهتر فروش كنند. سریعتر من همیشه پیشنهاد می کنم با فروشنده در ذهن داشته باشید و قبل از هر چیز مطمئن شوید که آنها از استفاده از CRM شما سود می برند. "

دنی باکلی یک یادگیرنده مادام العمر ، مربی ، گوینده ، استراتژیست رشد تجارت و مدیر کل LeadG2 (بخشی از مرکز استراتژی فروش ) است. او به سازمانهای فروش B2B کمک می کند تا نحوه فروش و فروش آنها را تقویت و انسانی سازی کنند. دنی به طور غیرمجاز علاقه مند به چالش کشیدن وضع موجود و گفتگوهای سخت با رهبران تجارت است تا بتواند نتایج واقعی بازاریابی و فروش را به وجود آورد.

4) عملکردی خارج از حد جعبه

"غالباً می بینید که شرکت ها در حال خرید نرم افزار CRM با این ایده هستند که خارج از جعبه است و برای آنها" فقط کار می کند ". آنها وقتی که تعداد معدودی از اسناد اکسل برای انجام این کار خوب بودند ، سرمایه گذاری زیادی می کنند. واقعیت این است که قابلیت "خارج از جعبه" سکویی را فراهم می کند که می تواند روی آن ساخته شود. برای اطمینان از تصمیم گیری صحیح هنگام انتخاب CRM ، باید اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت خود را به سادگی با سیستم عامل تراز کنید و اطمینان حاصل کنید که CRM را انتخاب کرده اید که متناسب با مشاغل شما برای مدت طولانی شما باشد - برنامه های مدت اگر وقت خود را برای انتخاب CRM مناسب بر اساس اهداف و معیارهای موفقیت خود انتخاب کنید ، به این معنی است که در آینده نیازی به جستجوی جایگزین نخواهید داشت. "

Curtis Longland یک معمار راه حل در oe: gen ltd است. ، یکی از شرکای HubSpot و Salesforce در انگلیس که به مشاغل در زمینه تولید هدایت ، ترتیب جلسات ، فروش درایو و لذت بردن از مشتریان کمک می کند.

5) در مورد استراتژی فروش خود را فراموش کنید

بزرگترین اشتباهی که شرکت ها در انتخاب CRM می کنند ، متناسب با اهداف و استراتژی تیم فروش خود نیست. اگر تیم استفاده مداوم از آن را بیش از حد طاقت فرسا یا مشکل بدانند ، این یک هدر دادن است. CRM HubSpot واقعاً هدیه ای برای کار من بوده است. پاسخگو بودن همه چیز در فروش است. من نمی توانم به شما بگویم که مشتریان چقدر سریع پاسخ می دهند به آنها ، قدردانی می کنند ، و این بدان دلیل است که HubSpot آن را بسیار آسان کرده است. "

کریستین ورسکا مدیر فروش در The Creative Momentum است . Creative Momentum یک آژانس طراحی وب سرویس کاملاً برنده در جوایز واقع در آتلانتا ، جورجیا ، متخصص در UI / UX ، SEO ، PPC ، بازاریابی ورودی و سایر موارد است.

6) انتخاب یک سیستم ناسازگار

"به عنوان سازمان فروش شما مقیاس ، شما به ناچار ابزارهایی را برای اتوماسیون بازاریابی ، تماس ، هوش تجاری و مدیریت عملکرد فروش می آورید - اگر قبلاً آنها را ندارید. هرچه CRM یکپارچه تر با این ابزارها یکپارچه تر باشد ، بهتر است. این یک تن از سردردهای شما را در جاده نجات خواهد داد. شما باور نمی کنید که چند شرکت لجستیکی فقط از اتصال Ambition برای اتصال CRM خود با منابع دیگر داده مانند سیسکو ، مک لود و موارد دیگر استفاده می کنند. "

جارد هاوتون مدیر ارشد فروش در Ambition ، نرم افزار مدیریت فروش است که معیارها ، اهداف و بینش های واقعی را به تیم های تجاری مشتری در زمینه فروش ، بازاریابی و پشتیبانی مشتری هدایت می کند. ببینید که چرا Harvard Business Review و AA-ISP برای افزایش دید ، هیجان و کارآیی مدیران و نمایندگان ، گزینه Ambition را به انتخاب متخصص تبدیل کردند.

7) ندانستن اطلاعات به تیم فروش شما نیاز دارد

وی گفت: "من فکر می کنم بزرگترین اشتباهی که مردم هنگام انتخاب CRM مرتکب می شوند ، در مورد داده های خاص مورد نیاز برای جمع آوری زود هنگام و اینکه CRM چگونه می تواند رشد و توسعه را با شرکت خود امکان پذیر کند ، نیست. CRM آنها نه فقط آنچه در حال حاضر از آن می خواهند. بسیاری از شرکتها در ابتدا در مورد CRM فقط به عنوان یک ابزار فروش فکر می کنند بلکه همه چشم انداز روابط خود را با یک شرکت از طریق تیم بازاریابی خود شروع می کنند. "

جوی کلارک یک مدیر حساب دیجیتال برای Quattro ، یک شریک معتبر HubSpot و فارغ التحصیلان پروژه Lion است و به تولید کنندگان و مشاغل SAAS در تولید استراتژی در Stratford-Upon-Avon ، میدلند کمک می کند. اولین کار او در واقع در غرفه بازار بود و اگر بتواند صندل 10 گیل را در Weston-Super-mare بفروشد ، وی از آموزش عالی که از همان ابتدا دریافت کرده تشکر می کند. او آموخته است که موفقیت تنها به روشهای سنتی حاصل نمی شود و نوآوری مهم است.

8) نادیده گرفتن ویژگی های ارزشمند

بزرگترین اشتباه من هنگام انتخاب CRM ، در نظر گرفتن نحوه ورود داده ها به سیستم نیست. خیال راحت است که تمام جزئیات مکالمات فروش را که با چشم انداز دارید ، به خاطر خواهید آورد. با این حال ، من تضمین می کنم شما قادر نخواهید بود تمام جزئیات را به خاطر بسپارید. یافتن CRM مانند HubSpot امکان ورود به سیستم در تماس ها و ایمیل های شما را آسان می کند. "

رایلی ملتون مدیر خدمات مشتری SparkReaction است . ریلی روز خود را سپری می کند تا به مشتریان خود در رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش خود ، تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی ، و صحبت با گروه هایی در منطقه Des Moines در مورد بازاریابی ورودی بپردازد. او فرایند محور است و در همه جنبه های خدمات بازاریابی ورودی ما دخیل است.

9) فراموش کردن درباره چالش های تیم فروش

"بزرگترین اشتباهی که می بینم انتخاب CRM است که بیش از حد بر سازمان متمرکز است اما به تکرار فروش کمک نمی کند تا سریعتر و باهوش تر عمل کنند. یکی از دلایلی که من عاشق HubSpot CRM هستم به این دلیل است که با تکرار طراحی شده است و به آنها ابزار می دهد. برای درک بهتر فرصتهایشان. "

کایل بنتو یک استراتژیست رشد در IMPACT است . کایل شما را قادر می سازد تا تصمیمات بازاریابی بگیرید که منجر به رشد قابل اندازه گیری شود. کایل علاقه مند به پذیرش روندها و فن آوری های فردا است ، و هنگامی که او به شما کمک نمی کند تا با پیشرفت و شادابی به آینده بروید ، به آزمایشگاه خود عقب نشینی می کند ، چای می نوشد و سعی می کند جهان را به دست بگیرد.

10) اعتقاد به CRM ، استراتژی فروش شما است

"فرض نکنید اجرای یک CRM عالی به شما در ساخت فرایند فروش کمک می کند. شما ابتدا باید یک استراتژی فروش را ابداع کنید - در حالت ایده آل ، راهی که با سفر خریدار شما مطابقت دارد. همچنین انتخاب CRM که با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ادغام شود ، بسیار مفید است. این به مدیران فروش این امکان را می دهد تا ببینند که از کجا می آیند ، چه محتوایی را مصرف می کنند و چه موقع است. "

Saher Ghattas مدیر ارشد درآمد و VP فروش / بازاریابی در Flawless Inbound ، آژانس بازاریابی و فروش آنلاین برتر است. حرفه Saher شامل ترکیبی قانع کننده از تخصص در زمینه فروش و بازاریابی ، توسعه تجارت ، مربیگری اجرایی ، مدیریت تغییر و ایجاد ارزش است.

11) عدم دریافت ورودی تیم فروش

بزرگترین اشتباهی که شرکتها هنگام انتخاب CRM دیدم فراموش نکردن افرادی است که از آن استفاده می کنند. هیچ انكاری وجود ندارد كه ویژگیها دارای اهمیت باشند ، اما اگر CRM شما فروشنده دوستانه نباشد ، شما نمی توانید برای تحقق بخشیدن به سود آن ، از خرید استفاده كنید. قبل از انتخاب CRM ، از آزمایشات رایگان استفاده کنید تا دریابید که این سیستم عامل چقدر شهودی است و آیا ویژگی های موجود سطح بالایی از ارزش را به تیم فروش و روند فروش شما ارائه می دهد. پس از شناسایی ابزاری که هر دو را ارائه می دهد ، اطمینان حاصل کنید که تیم فروش شما به منابع آموزشی و پشتیبانی مناسب دسترسی پیدا کرده است که به آنها امکان می دهد تا این ابزار را بیاموزند و از آن بهترین استفاده را ببرند. "

Caleb ادواردز بنیانگذار و مدیر عامل آژانس GreenHouse ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر رشد ، در اورلاندو ، فلوریدا است. او بیش از 16 سال تجربه در زمینه توسعه استراتژی های رشد آنلاین را به ارمغان می آورد ، یک برنده جایزه Gold Addy Award است و در صحنه راه اندازی اورلاندو سرمایه گذاری شده است. 

هنگام انتخاب سیستم CRM چه اشتباهاتی مرتکب شدید؟ یادگیری های شما و بهترین توصیه ها را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

https://blog.hubspot.com/sales/biggest-mistakes-people-make-when-choosing-a-crm





:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: